" Eğlenceliydi. Bak sorun çıkmadan eve geldik "
Wanda "Evet ilk defa bu kadar çok eğlendim"
"Artık her zaman eğleneceksin "
Wanda "Kaç saattir dışardayız"
" Eğer sinemayı da sayarsak 5 saattir "
Wanda "Gidelim de uyuruz zaten çok uykum geldi"
" Benimde "
Wanda "Bir şey soracağım. Sen bizi hiç gördün mü esir tutulurken?"
"Evet. O zaman 14 yaşındaydım. Belki görmüşsündür ya da duymuşsundur. Malefiz diyorlardı bana çünkü gözlerim onun gibi yeşildi ve parlıyordu"
Wanda "O sen miydin. Küçük sarı saçlı karanlıkta bile belli olan kız. Senden korkarlardı yapacağın şeylerden özellikle. Sana Stark yerine sürekli olarak gerçek Hydra demeyi tercih ediyorlardı. Malefizi bir kaç kere duymuştum. Sanırım senin güçlerin doğuştan "
" Evet. Güçlerimi güneşten alıyorum. Annem sanırım bir üstünmüş. Sizi gördüm iki kere ama daha çok farklıydınız. Pierto gücünü kullanamıyor sürekli bir köşeden diğerine giderken sen onun aksine gayet iyi kullanıyordun güçlerini"
Wanda "Neden bu kadar çok gücün var "
" Sadece iki gücüm var aslında. Gücünü senden alabilme ve senin gücünü kopyalayabilme "
Wanda "Demek ki herkesin gücünü kopyalamışsın "
" Aldım aslında. Onlardan güçlerini aldım. HYdra'nın acıma duygusu yoktur ve bunda da yoktu. İlk önce güçlerini alırdım sonra öldürürlerdi. Güçleri gelecek zamanda işe yarasın diye"
Wanda "Peki kaç kişi "
" En son bir yıl önce saymayı bıraktım. 145'di"
Wanda "Peki içlerinde en çok zorlandığın hangisi olmuştu "
" Annem "
Wanda "Nasıl. Annem derken. Bayan Hale mi?"
"Hayır. Gerçek annem. Kendisi üstünlerin arasında gelmişti. Araştırırken kan örneklerimizin uyduğunu gördüler. Sonra Dna testi yaptılar. %99,9 benim annem olduğu çıktı. Annemin gücü çok farklıydı. Ellerini kaldırıp sıktığı anda insanların kafaları ezilip yok oluyorlardı. Eziyordu yok ediyordu herkesi "
Wanda "Peki hiç babanı düşündün mü?"
" Çok düşündüm. Ama intikam almak için düşündüm"
Wanda" Zor şeyler "
" Evet ama alıştım"
Birlikte çoktan asansörden inmiştik. Elimizdeki torbalar ile salona gittik. Ama salonda karşılaşmak istemeyeceğimiz manzara ile karşılaştık. Avengers koltukta oturmuş bize bakıyordu.
Steve" Wanda senin dışarı çıkman yasak değil mi?"
Wanda" Ev-"
"Evet yasak ama ben çıkardım. Bir sıkıntı mı var?"
Tony "Iris Wanda'nın dışarı çıkması yasak "
"Neden"
Steve "Çünkü insanlara zarar verebilir "
Wanda "Tamam özür dilerim sadece-"
" Ama sonuçta zarar vermedi "
Tony" Kural kuraldır "
" Umurumda değil kurallar"
Tony "Ama çıkması yasak Iris çocukluk yapma "
"Çocukluk yapmam gayet normal çünkü ben 16 yaşındayım. Bu hakkı size kim verdi? Ama umurumda değil çünkü artık Hydra'nın esiri değil anladınız mı beni? Şuan siz onu kulede kapalı tutarak Hydra'daki halinden bir farkı yok. Pierto istediği zaman dışarı çıkabiliyorken Wanda neden dışarı çıkmasın.
Bugün hiç bir şey olmadı. Birisi mi öldü? Hayır. Birisi mi yaralandı? Hayır. Görev dışında ilk kez dışarı çıkmış arkadaşları ile. Siz rahatsınız istediğiniz zaman elinizi kolunuzu sallayarak çıkıp gezebiliyorsunuz. Şimdi eğer geri kafalı gibi davranmak istiyorsanız kızmaya devam edin ama ben ve Wanda sizi dinlemeyeceğiz. Çünkü şuandan itibaren kuleyi terk ediyoruz.
Ne zaman geliriz belli olmaz. Belki bir gün, Belki bir hafta, belki bir ay, belki bir yıl. Pierto sen ne geliyorsun ne de konuşuyorsun "
Hızla laflarımı söyleyip Wanda'nın elinden tuttuğum gibi evlerden birine ışınlandım. Burası internetin, telefonun çekmediği, bizi kimsenin bulamayacağı bir yerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐻𝑎𝑡𝑎
ActionGeçmişinde yaptığı hatalar önüne çıkan Tony Stark ne yapacağını bilemez. İntikam için Hydra ile iş birliği yapan Iris Stark tek istedi babasını öldürmek ve Avengers'ı yok etmekti. Zamanla içindeki kötülüğü keşfeden Iris, bedeni kendi kontrolünden çı...