8.Bölüm

1K 70 8
                                    

1 Hafta Sonra:

Her şey normaldi. Herkes den özür dilemiştim. Onlarda affetmişti. Avengers kulesinde kalıyordum babam ile birlikte. Güzel bir odam vardı. 

Rafımın arkasında bir tane gizli oda vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Rafımın arkasında bir tane gizli oda vardı. Orayı silahlarım ile doldurmuştum. Klasik kitabı hareket ettirme ile açılmıyor. Rafın altı kısmında bir tane düğme var oraya basınca açılıyor. 

Çok güzel bir yerdi burası. Genellikle odamda takılıyordum çünkü benim yaşımda olan yoktu. En küçükleri 19 yaşındaydı sanırım hatırladığım kadarıyla. Okula gitmiyordum evden eğitim görüyordum. 

Böylesi benim için daha iyi olacaktı. Şuan kulede benden başka kimse yoktu. Steve ve Sam koşuya çıkmışlardı, Natasha ve Bruce gezmeye, Wanda ve Pierto kardeş günü yapmaya, Babam şirkete. Geri kalanda bir yerlere dağılmışlardır.

Odamda sıkıldığım için bende hazırlanıp çıkmaya karar verdim. Giyinme odama gittim ve kıyafet seçtim. Gri bir bluz, deri ceket, siyah diz kapağı yırtık kot, siyah kalın topuklu ayakkabı, kemer,  siyah sırt çantası ve bir kaç takı. 

Hazır olunca telefonumu aldım, odama uzakta olan asansöre doğru gitmeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hazır olunca telefonumu aldım, odama uzakta olan asansöre doğru gitmeye başladım. 

" Jarvis babam sorarsa dışarı çıktı dersin "

Jarvis "Tamam Bayan Stark"

Asansöre gelince 0. kata bastım ve inmeye başladım. Asansör durunca indim ve çıkışa gittim. Çıktığım zaman etrafa bakındım ve bahçeden çıkıp gideceğim yeri kararlaştırdım o yöne doğru gitmeye başladım. 

⸻⸻⸻ ☣⸻⸻⸻

"Gayet iyiyim baba sadece sıkıldım ve dışarı çıkmaya karar verdim. Jarvıs'ede söyledim sorarsa sana söyleyecekti. Şimdi eve geliyorum zaten... Baba tüneldeyim ç-ç-ek-kmiyor " 

Tony "Iris, IRİS! Orada tünel y-" 

Cümlesini tamamlamadan kapattım ve sessize alıp cebime koydum. Elimde iki-üç tane okul, kişisel ihtiyaçlarımı almış kuleye dönerken babamın ' Neredesin?' sözlerini sormak için beni aramıştı. Saat 19.047'di.

Yolda giderken önüme değişik maskeli biri düşü. Onun yanına bir kaç kişi daha düştü. Maskeli olan benim tarafa döndü.

" Uuu seksi bir sarışın. Seninle birazdan ilgileneceğim bebeğim"

" Yavşayacağına önüne bak salak " 

Bize doğru gelen arabayı elim ile durdurdum. 

" Hem güçlü, hem de seksi. Bebeğim tam benliksin ama dediğim gibi gumballı donumu yırtılmadan sağ salim eve götürmem lazım. Bu arada ben deadpool ama sen seksi kocacığım de "

" Üzgünüm kırmızı göt suratlı adam ama 16 yaşındayım" 

Deadpool " Hass şans olsa anamdan powerpuff girls donlu doğardım. Seksi kızıl, sarı, esmer arkadaşın varsa bana ayarlayabilirsin "

" Üzgünüm var ama sevgilileri var ve hadi bana bay bay "

Deadpool " Zengin kocada olur fark etmez. Mesela Tony Stark. Kendisi çok seksi ve zengin. Her gün powerpuff girls donum ile para banyosu yaparım"

" Hoşt ulan babama yavşama hem onun karısı ve iki tane kızı var"  

Deadpool "Yok artık sen az önce Tony Stark'a baba mı dedin? Kayın pederde olur aşkın yaşı olmaz seksi sarışın "

" Evet ve bay bay göt suratlı "

Torbalarımı aldım ve kuleye gitmeye başladım. 

⸻⸻⸻ ☣⸻⸻⸻

Hello ben geldim. Uzun zamandır bölüm atamıyordum çünkü şehir dışındaydım. 

𝐻𝑎𝑡𝑎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin