11. Bölüm

833 68 2
                                    

Pierto "Kıçım dondu "

Deadpool "Katılıyorum "

" Bekle ışıkta yok"

Ellerimde kulede  yaptığım toplardan yaptım ve hepimizin başına ikişer tane koydum. Etrafa baktığımda burası buzlar içindeydi. Kaymamamız mucizeydi. Ellerimi yere koydum ve ısıtmaya başladım. Ama bu normal buz değildi sanki bir şey erimesini engelliyordu. 

" Bir şey erimesini engelliyor. Güç engelleyici gibi"

Pierto " ama çok saçma neden buz "

Deadpool "Hass siktir. Sakın eritme. Bunu görmelisiniz "

Yavaş adımlarla yanına gittik. Gösterdiği yere bakınca koca bir siktir çektik. Yerde bir sürü değişik canlılar vardı. Hepimiz bu buzlu yolda giderken teneke yere geçtik. Hızla etrafa bakınmaya devam ettim. Hızla ilerlemeğe devam ettik.

Yanımdan yüksek bir ses geldi. Baktığımda Pierto orada değildi. Sonra soldan ses geldi baktığımda Deadpoolda yoktu. Siktir buradaydılar. Koşmaya başladım. Kayıyordum ama koşuyordum. Üzerime bir şey geldi. Sırtıma tekme atıldı. Yere düşerken engellemeyeğ çalıştım ama tek kişi değildi dört- beş kişiydi. Enseme vurdu ve bayılttı. Her zaman ilk sarışınlar ölür şuradan bir kurtulayım saçlarımı boyatacağım lan. 

⸻⸻⸻ ☣⸻⸻⸻

Soğuk bir zemindeydim. Gözlerime açmama rağmen etraf karanlıktı. Kafamı kaldırdım ve bir şey görme umudu ile bakındım. Ama hiç bir şey yoktu. Sonra boynumdaki soğukluk dikkatimi çekti. Ellerimi boynuma götürdüğümde boynuma halka bir şey takılmıştı. Sonra birden ışıklar açıldı ve etraf görünür hale geldi.

Etrafımda bölüm bölümlü parmaklıklar ile çevrili küçük odalar vardı ve bunların içinde Avengers. Ayağa kalktım ve bir tane parmaklığın önüne geçip açmaya çalıştım. 

" Boşuna uğraşıyorsun "

Sesin geldiği tarafa döndüm. Baktığımda Nebula ve arkasında Hydra'nın en iyi ajanları vardı. 

" Ne istiyorsun "

Nebula "Benden aldıklarını alacağım sadece. Hydra'nın yeni başı sen olacakmışsın güya ama bak artık Shıeld için çalışıyorsun"

Herkes uyanmış bizi izliyordu. Hızla karşısına geçtim ve ayaklarından başlayarak alaycı bir şekilde süzdüm.

" Hiç değişmemişsin "

Nebula " Sende. Hala aynı sürtüksün "

" Sende tarihi geçmiş kaşarsın. Tarihin geçince seni Hydra kenara attı"

Nebula "Seni aldılar da ne oldu. Hiç bir boka yaramadın "

" Ama her zaman ikinci planda oldun "

Nebula " Sen güçsüz hiç bir şeysin. Bakalım ne kadar dayanacaksın "

Kafasıyla bir işaret yaptı. Ajanlar hızla üzerime geliyordu. Avengers bağırıp engel olmak için vurmaya başladılar. Silahlarım olmayabilir veya güçlerim ama ben Hydra'nın en iyi ajanıydım. Hydra o kadar salak değildi boynumdakini kırmayı öğretmişlerdi. 

Üstüme gelen ajanlara gülümsedim ve iki elimi de boynuma götürdüm ve sıkmaya başladım. Demir yamuldu ve kırıldı. Nebula bana şaşkınlık ile baktı. 

" Nebula çok salaksın sence Hydra bana bunu kırmayı öğretmedi mi? Sadece gücümü azaltır engellemez. Haydi bakalım başlayalım."

𝐻𝑎𝑡𝑎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin