Yorum yapar mısınız? Yorum görünce çok mutlu oluyorum.
Neyse iyi okumalar
.....
Hayatta zor şey sevdiğini öldüğünü görmek. En zoru ise onu kendin öldürmektir. Wanda bunu yaparken güçlü durmaya çalışıyordu. Ama o daha çocukken ailesinin ölümünü görerek en zor ikinci şeyi gördü. Şimdi ise birinciyi yaşıyor ve bunun karşısında güçlü durmaya çalışıyordu.
Pierto, Wanda, Babam, Pepper, Morgan ölse ben o an dünyayı bırak evreni yok ederim. Wanda bir yıl içinde bana abla olmuştu. Aramızda üç yaş olmasına rağmen bana abla olmuştu. Aynı Piertoya davrandığı gibi davranmıştı.
Şimdi sevdiği adamı öldürüyordu. Sırf bir taş yüzünden ve bunu yaparken acı yüzünden okunuyordu. Eğer yapmasa evren yok olacaktı ve o bunu bilerekten evren için sevdiğini feda ediyordu.
Thanos ona doğru gelmeye başladığını fark ettiğimde hızlıca Wanda'nın arkasına geçerek onu korumak için bir kalkan oluşturdum.
"Wanda senden isteyeceğim şeyin zorluğunun farkındayım ama bunu istemek zorundayım Lütfen daha hızlı yapar mısın?" dediğimde cümleler boğazımdan zorlukla çıkıyordu.
Wanda bunu duymuşçasına diğer elini da kaldırdı ve onunla da taşa güç gönderdi. Babam neredesin bilmiyorum ama eğer bugün ölürsem lütfen üzülme ve Morgan'a bana yapamadığın şeyleri ona yap. Senden istediğim bu lütfen hayata küsüp Morgan'ı babasız bırakma.
Thanos taşlar ile kalkanı bozmaya çalışırken kalkanı daha da güçlendirmek adına büyüler mırıldanmaya başladım.
"Tuhan berikan aku kekuatan dan biarkan dunia ini menjadi mimpi ngeri terakhir (Tanrım gücüme güç kat ve bu dünyanın son kabusu olsun)" sürekli bunu mırıldıyordum ve kalkan giderek yok olmaya başlıyordu. Thanos son darbesini yaparak kalkanı yok etti. Aynı zamanda taş patlayarak etrafa güç dalgası yaydı. Ben geriye püskürtmüştü kalkan ve taşın güç dalgaları. Sırtım sert kayaya çarpmıştı. Vision'ın cansız bedeni yerde yatıyordu. Wanda ellerine bakarak dalmıştı.
Acıyla inleyerek ayağa kalktım ve hızlı bir şekilde yine aynı yerimi aldım. Thanos taşlarında bir şeyler yaparken gözüme yeşil taş takıldı... Bu Dr. Strange'nin taşıydı. Ona zarar vermişti. Sinirle ellerimi iki yana açtım tam bir büyü mırıldanacaktım ki bir şeyler oldu ve yine kalktığım yere geri döndüm. Baktığımda zamanı geri alıyordu. Visionun bedeni geri döndü ve Thanos alnındaki taşı parmaklarının arasına alıp çekti. Vision'ın bedeni taşın alınması ile ölürken griye döndü.
Ellerimi yere koyarak kalkmaya çabaladım ama toprak beni gerçekten içine çekti. Kökler ellerimi engellerken, bir diğer kök ağzımı kapatmıştı. Hiç bir şey yapamıyordum, kökler tüm vücudumu sarmıştı. Thanos son taşı da yerine koyunca damarları taşların renginde parladı ve ağzından acı bir inleme koptu. Ama tam o sırada şimşek Thanosa gitti.
Thor yeni Stormbreaker ve şimşeği ile havadan uçarak geliyordu. Thor Stormbreaker Thanosa fırlattı. Thanos her ne kadar taşlar ile Stormbreaker engellemeğe çalışsa da yapamadı çünkü o Stormbreaker sadece laik olanlar kaldırırdı. Stormbreaker Thanosun göğsüne saplandı. Thanos acıyla tek dizinin üstüne düştü.
Thor o sırada yere inmiş Thanosun tam karşısına dikilmişti. Thor" O yaptığın için... Öleceksin demiştim" diyerek Stormbreaker'ın diğer ucundan iterek daha derine inmesini sağladı. Thanos daha fazla bağırmaya başladı. Kökler canımı yakıyordu ama sesimi çıkaramıyordum.
Thanos" Bence... Sen... kafamı... Hedef almalıydın" diyerek elini kaldırdı ve parmaklarını şaklattı. Thor Hayır diyerek bağırsa da artık çok geçti. Her şey için çok geçti.
Thor"N'APTIN SEN N'APTIN" diye bağırdı ama Thanosun arkasında bir portal açıldı ve Thanos geriye giderek o portalın içine girerek gözden kayboldu. Portal Thanos girer girmez kapanırken Stormbreaker yere düştü. Steve geldi bir şeyler diyordu ama ne dediğini duyamıyordum. Sonra Bucky'ye doğru döndü tam o sırada Bucky toz olmuştu.
Neler oluyordu. Wanda Vision'ının cesedinin başında o da toz olmuştu. Natasha, Bruce, Rhodey gelmişti. Canımın yanması geçmişti ama içim daha çok acıyordu.
"Baba" diyebilmişti. O sırada bütün gözler bana döndü ve koşarak yanıma geldiler. Natasha" Iris iyi misin? Bizimle kal neler oluyor" bu anıyı bir yerde okumuştum. Ölmüyorduk ama sonsuza kadar gidiyorduk.
"Ö-ölmüyoruz a-ama s-s-sonsuza kad-dar g-idiyoruz... B-babama o-nu sevdiğimi s-söyleyin ve M-morgan ile P-peppera ç-çok i-i-iyi baksın" dediğimde bacaklarımdan başlayarak bende tozlaşmaya başlamıştım. Gidiyordum sonsuza kadar bir toz olarak.
Yazardan
O gün savaşta herkes sonsuzluğa uğurlanırken beş süper kahraman kızın dediği şeyler ile gözlerinden yaşlar gelmeye başlamıştı. Kızın bedeni rüzgar sayesinde diğer bedenin tozları ile uçarken sağ kalanlar ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Aynı durumda olan Tony Stark gibi. Etrafındaki herkes tozlaşmıştı. Çocuğu gibi gördüğü Peter son cümleleri "Ölmek istemiyorum bay Stark... Ölmek istemiyorum" olmuştu ama elinden hiç bir şey gelmemişti. Kim bilir arkadaşları ne haldeydi. Bilmiyordu kızının savaşa katıldığını ama içten içe korkuyordu da. Hissediyordu kalbi.
Evrenin yarısı sessizliğe bulanmışken diğer kahramanımız ailesi ile mutlu, her şeyden habersiz yemek yerken ailesinin toz olduğunu görünce neler olduğunu anlamamıştı. Korkmuştu. Hem de çok...
.....
Evet uzun zaman sonra uzun bir bölüm yayınladım. Sizce nasıl olmuş?
Lütfen yorum yapar mısınız? Yorum görünce çok mutlu oluyorum. Sizleri seviyorum bay bay❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐻𝑎𝑡𝑎
ActionGeçmişinde yaptığı hatalar önüne çıkan Tony Stark ne yapacağını bilemez. İntikam için Hydra ile iş birliği yapan Iris Stark tek istedi babasını öldürmek ve Avengers'ı yok etmekti. Zamanla içindeki kötülüğü keşfeden Iris, bedeni kendi kontrolünden çı...