Irisden
Başımdaki ağrı ile yattığım yerden kalktım. Etrafıma baktığımda her yerin darma duman olduğunu gördüm. Sonra yerde yatan bir silüet gördüm. ayağa kalkmadan dizlerimin üstünde emekleyerek yanına gittim. Yanına vardığımda bu silüetin Wandaya ait olduğunu gördüm.
" Wanda uyan. Wanda" yüzüne attığım bir kaç tokatla uyanırken ilk etrafına bakındı. Sonra gözlerini bana döndürünce bir kaç adım geriye gitti. Onu süzdüğümde değiştiğini fark ettim.
" Aman Tanrım Wanda. Ne olmuş sana?"
Wanda" asıl sana ne olmuş böyle "
" Bir şey olmadı ki bana "
Wanda "Gözlerin parlak yeşil, saçların mor"
" Senin de saçların kızılın en açık tonu ve gözlerin kırmızı "
Wanda "Neler oldu bize?"
" Bilmiyorum. Hiç bir fikrim yok"
Wanda " Patlama. Patlama olmuştu oraya bakalım "
Ellerimi kaldırıp tam saçıma bakacaktım ki ellerimin halini gördüm. Aman Tanrım bize ne oldu böyle. İkimizde ayağa kalktık ve patlamanın olduğu yere koştuk. Patlama etkisi ile baya geriye savrulmuştuk. Patlamanın olduğu yere geldiğimizde iki tane kitap olduğunu gördük. Birisini elime aldım, diğerini de Wanda eline aldı.
Kitabı elime aldığım anda açıldı ve sayfalar kendi kendine çevrilirken sırtımda bir acı hissettim.
"Ah"
Wanda "AAA"
Wandaya baktığımda ona da aynı şeyler olduğunu gördüm. Ama sırtı parlıyordu. Kıyafetlerimizin bir çok yerinde yırtıklık vardı bunun sayesinde görünüyordu ama parlaklığı ile çok belliydi.
" Wanda sırtını dön "
Bana garip garip baksa da hareketlenip sırtını bana döndü. Sırtında beş tane yuvarlak içinde anlamlarını bilmediğim simgeler vardı. Bu bendede olabilir anlamına geliyordu.
" Wanda sırtıma bak "
Sırtımı ona döndüm ve beklemeğe başladım.
Wanda "Aman Tanrım Iris burada anlamlarını bilmediğim ama parlayan bir şeyler var"
" Sende de var. Yuvarlak içinde resimler olan ve beş tane var sende "
Wanda "Hayır sendeki daha farklı "
" Ne oldu bize?"
Wanda "Bilmiyorum ama korkuyorum. Iris ne yapacağız "
" Sakin ol şimdi. İlk olarak üstümüzü değiştireceğiz tabi içerde sağlam bir şey olmadığına adım kadar eminim bu yüzden kuleye ışınlayacağım ikimizi de ilk olarak bizimkilerin yanına gidip olanları anlatacağız sonrasına bakarız işte "
Wanda "Tamam tamam kabul"
Elimizdeki ne işe yaradığını bilmediğimiz kitaplar ile ayağa kalktık. Kolumu uzattığımda Wanda tutarken anının da kuleye ışınlandık.
Acilen bize neler olduğunu öğrenmemiz gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐻𝑎𝑡𝑎
ActionGeçmişinde yaptığı hatalar önüne çıkan Tony Stark ne yapacağını bilemez. İntikam için Hydra ile iş birliği yapan Iris Stark tek istedi babasını öldürmek ve Avengers'ı yok etmekti. Zamanla içindeki kötülüğü keşfeden Iris, bedeni kendi kontrolünden çı...