16.Bölüm

662 40 0
                                    

" Çok teşekkür ederiz Pepper "

Pepper "Ne demek tatlım. İyisininiz değil mi?"

" Evet Pepper yani, bilmiyoruz sadece korkuyoruz "

Pepper "Tamam. Ne olduğunu bilmiyorum senide göremiyorum ama.. Umarım iyisindir"

" Görüşürüz"

Pepper" Görüşürüz "

Telefonu kapattıktan sonra torbalardan birisini aldım. Diğerini Wandaya verdim ve giyinmeye başladım. Üstüme bir tane siyah başlık vardı, altımda deri pantolon, siyah deri eldiven, ayakkabı olarak da  siyah deri topuklu seçmiş Pepper. Wandaya siyah upuzun bir elbise ve siyah yarım deri eldiven. 

Ellerimin siyahlığı hafif belli oluyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ellerimin siyahlığı hafif belli oluyordu. Zaten kış günü kümse garipsemezdi böyle giyindiğimizi. Siyah lensleri aldım gözüme taktım. Dövmeler belli olmuyordu. Şapkayı hızlıca başıma geçirdim.

"Çıkalım mı?"

Wanda "Çıkalım"

İstesek ışınlanabilirdik ama güçlerimi kullanırsak ne olacağını bilmiyorduk. En fazla taksi çevirirdik. Hızlıca otel odasından çıktık ve asansöre bindik. Asansör giriş katta durunca indik ve otelden çıktık. Otel parasını ödemiştik zaten girerken. Hızlıca caddeye çıktık ve taksi beklemeğe başladık. 

Taksi gelince bindik. 

" Avengers Kulesine"

Adam bize garip garip baktı ama sürmeye başladı. Stresten ellerim ile oynarken dışarı günlük güneşliyken şimşek çakmaya başladı. Yağmur yağmaya başlarken bu olay garibime gitmişti. Beklenilmez bir şeydi çünkü hava durumu önümüzdeki günler ve bugün için her hangi bir yağmur olayı yoktu. 

Yarım saatin sonunda varmıştık. Taksiciye parayı ödedi Wanda ve oda arabadan indi. Hızlıca Avengers kulesine girdik. Asansöre hızlıca binerken Fridayın çoktan babamlara haber verdiğine adım kadar eminim. Asansör durunca indik, salona gitmeye başladık. 

Salondan sesle geliyordu. 

Tony "Friday eminsin onlar değil mi?"

Friday" evet patron Bayan Stark ve Bayan Maximoff"

Steve "Çok şükür yaşıyorlar"

Wanda ile bira dinledikten sonra içeri girdik. Hala kafamdan şapka vardı ama onları görebiliyorduk. 

Tony "Kızım... " 

Babamın kollarını bedenimde hissetim. Kollarımı ona doladım. Gözlerimden yaşlar akıyordu. 

Tony" İyi misiniz?Neden bunca zamandır yoktunuz?... Iris sen ağlı yon mu?"

" B-baba çok kötü bir şey oldu. B-bize çok kötü bir şey oldu"

Tony" Ne oldu Iris. Neden yüzünü benden saklıyorsun"

Ayrıldıktan sonra arkamı döndüm ve lenslerimi çıkardım. Sonra eldivenlerimi çıkarıp ellerimi sakladım. Şapkayı indirdikten sonra arkamı döndüm ve ellerimi babamın elini tuttum. Babam bir elime, bir saçlarıma, bir gözlerime bakıyordu. Neler olduğunu çözmeye çalışır gibi. Ahh baba yardımcı ol bana. 

⸻⸻⸻ ☣⸻⸻⸻

Merhaba kebaplarım. Bu bölüm nasıl? Sizce kızlara neler oldu? Haftaya belki bölüm gelemeyebilir ya da geç veya erken gelebilir çünkü haftaya pazartesi sınavlarım başlıyor. Sizleri seviyorum bay bay💖❤❤

𝐻𝑎𝑡𝑎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin