1.Bölüm

3.1K 136 35
                                    

" Ajan Hale sizi General Hale çağırıyor" dedi alt seviye ajan.

Bir şey demeden ayağa kalktım ve odamdan çıkıp annemin odasına gittim. Kapıyı çaldım ve içeri geçtim. Annem orada o ihtişamlı logonun önünde masasında oturuyordu. 

" General Hale beni çağırmışsınız".

General Hale " Oturabilirsin Iris. Sana bir görev vereceğim".

Karşısındaki koltuğa oturdum ve onu dinlemeye başladım.

" Bildiğin üzere Avengers bir parti veriyor ama sadece bu partide Coulson ve ekibi, Nick Fury, Ajan Hill, Avengers aileleri  orada olacak. Senden yapmanı istemem oraya gideceksin Tony baban olduğunu, Hydra için çalıştığını ama bu görünümün ve 10 ajan ile gideceksin. Onları diken üstü yapacaksın.

Onlar seninle ilgilenirken diğer şehirlerdeki Shıeld üstlerine saldırı yapacağız. Bu sefer Wanda Maximoff'un gücünü kopyalayacaksın" dedi bana bakarak.

" Peki ne zaman bu parti" dedim sırıtarak. 

Hale " Bu akşam siz saat 8.00'da buradan çıkıp yarım saate orada olacaksınız. Sana minik bir kaos hakkı veriyorum. Adamlarımı sağlam getirmeye çalış"  dedi kalemi ile oynarken.

" Çalışırım. Wanda Maximoff eşyası" diyerek elimi uzattım. Elime bir adet eklem yüzüğü koydu güçlerini kopyaladım. 

" Bu yüzük benim olsun" bana kafasını sallayınca ayaklandım ve parmağıma taktım. Çıkışa doğru adımladım ve kapıyı açmadan konuştum. 

" Çok yaşa Hydra".

⸻⸻⸻ ☣⸻⸻⸻

I've got no roots, but my home was never on the ground
I've got no roots, but my home was never on the ground
I've got no roo-oo-oo-oo-oo-oots
I've got no roo-oo-oo-oo-oo-oots
I've got no roots, but my home was never on the ground
I've got no roots, but my home was never on the ground
I've got no roo-oo-oo-oo-oo-oots
I've got no roo-oo-oo-oo-oo-oots

Hale " Iris. Müziğin sesini kıs".

"Tamam".

Gözlerimi devirerek müziğin sesini kıstım. Dolabın karşısına geçtim ve kıyafet seçmeye başladım. Deri ceket, siyah pantolon, siyah boğazlı kazak, siyah eldiven giydim, siyah çizme giydim.

 Deri ceket, siyah pantolon, siyah boğazlı kazak, siyah eldiven giydim, siyah çizme giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sırtıma halka bıçaklarımı koydum. Ellerimi açtım ve gücü kullandım. Kırmızı değildi ama siyahtı. Sevmiştim. Şeytan diyor ki hepsini öldür ama ben onları acı çekerek öldüreme taraftarıyım. 

" Tony Stark hayatın benim ellerimde " diyerek bıçakları Tony Stark posterine attım. Sonra geri çıkardım ve geri taktım yerine. Saçlarımı da düzleştirince bir rimel, ruj hazırdım. Beş dakika vardı. 

Telefonumu da aldım ve odamdan çıktım. Üstün çıkışına doğru ilerlemeye başladım. Çıkışta on ajan, annem ve Ajan Ward vardı. 

Hale "Hoşgeldin Iris. Tanış-".

" Ajan Ward. Shıeld'a sızmak için 7 senesini harcamış ama ajan Johnson yüzünden açığa çıkmıştır" dedim sakin bir tavırla.

Hale " Doğru. Sana bu görevde yardımcı olacak" dedi gülümseyerek.

" Neden kendim yapabilirim" dedim göz devirerek. Bu aralar göz devirmek alışkanlık oldu. 

" Biliyorum çocuksun sen daha 16 yaşındasın. Ayrıca Ward seni durdurmak için geliyor onun dışında karışmayacak" dedi sakinlik ile.

" Karışırsa bir ajanını kaybeder Hydra" dedim çıkışa yürüyerek. Arkamdan ajanlar geliyordu. Araca bindim ve çalışmasını bekledim.

⸻⸻⸻ ☣⸻⸻⸻

" Siz dördünüz çatılara dağılın her bir çatıda bir kişi. Siz ikiniz kapıda olun. Sen ortanca katta olun.  Gerisi bizimle gelsin".

Ward "Bir ajan olarak fazla küçük değil misin?" dedi kibir ile. 

" Bir ajan olarak fazla salak değil misin?" dedim ilerleyerek.

" Hala daha yeni gelmiş bir kıza nasıl inandın bilmiyorum. İnanmasaydın belki de şuan Shıeld olmazdı" dedim asansöre binerken.

Ward " Peki sen neden Hydra için çalışıyorsun" dedi düğmeye basarak.

" Babamdan intikam almak için. Shıeld için beni kapı dışarı etti" dedim oflayarak. Sıkılmıştım. 

" Geldiğimizden haberleri yok. Sistemlerine girip çökerttim rahat olabilirsin" dedim çünkü kendini fazla kasmıştı. 

Asansör durunca müzik sesleri gelmeye başladı. Ah üzgünüm eğlenceniz buraya kadar. İçeri girdiğimizde kalabalıktı ve hepsi tanıdıktı. Fark etmemişlerdi. Siyah dumanlar ile müziğin sesini kıstım. 

Bu sefer fark edilmiştik. Kafalar bizim tarafa döndü. Kahverengi kısa saçlı kız konuştu. 

" Ward senin burada ne işin var".

Ward "Daisy özlemedin mi beni? Sevgiline böyle mi karşılıyorsun?" dedi gülerek.

" Kardeşin olduğunu bilmiyordum" dedi Daisy denilen kız.

" Kardeşi değilim zaten o benden emir alır. Ama ben neredeyse hepinizin tanıdığı biriyim".

Tony Stark "Kim olabilirsin ki? Ünlü falan mı? Şahsen ben tanımıyorum" dedi küstahlık ile.

" Aaa insan kızını tanımaz mı Tony Stark? Ben Iris Stark".

⸻⸻⸻ ☣⸻⸻⸻

Evet ben şerefsizlik yapıp sizi merak ettireceğim. Ne kadarda kötüyüm.

Sizce neler olacak? 

𝐻𝑎𝑡𝑎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin