22

9.8K 406 99
                                    

Müge ve Alp çiftimizi huzurlarınızda sahneye davet ediyorum.

dırırım dırı dırı rım.

(Reverans hareketi)

bugün şanslı gününüzdesiniz. İki bölüm atacağım.

Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin.

*

Yazardan;

Masaya yerleşip selamlaştıktan sonra kısa bir süre etrafa sessizlik hâkim oldu. İkisi de birbirinden ilk görüşte etkilenmişti. Müge'nin içinde ise kıpır kıpır bir heyecan vardı. Mutlu olmak için çok heyecanlıydı.

"Nasılsın?" diyerek sessizliği Alp bozmuştu.

Soru Müge'ye komik gelse de gülmemek için kendini zor tutup cevap verdi.

"İyiyim, sen?"

Alp heyecanını bastırmak için derin bir nefes alp "İyiyim." dedi. Düşündüklerini söylemeye karar veren Alp, heyecanla konuştu.

"Ben- yani sen çok güzelsin. Yani o resimlerden bile güzel, fazla güzel. Nasıl bu kadar güzel olmayı başardın? Hangi maskeleri kullanıyorsun?"

Sonlara doğru saçmaladığının farkına varıp susmayı tercih etti ve Müge'nin tepkisini dikkatle izlemeye koyuldu.

Alp'in heyecanla art ardına sorular yöneltmesi Müge'yi güldürürken hiç de zihnindeki gibi sert bir insan olmadığını anladı.

"Teşekkür ederim. Ayrıca gerçekten maske önerisi alacağını düşünmüyorum." diyerek güldü.

'Bu kızın gülüşü de güzel.' diye düşünerek iç geçirdi Alp.

"Naz'ı niye getirmedin?"

Müge tebessüm ederek soruyu cevapladı. Şu anda bile mutlu hissediyordu.

"Merihler bakmak istemişler." dediğinde Alp kafasını sallayarak onayladı.

İkisi de konuşacak konu arıyorlardı ama birbirleri hakkında bir sürü şeyi mesajlaşırken ya da kardeşleri aracılığıyla öğrenmişlerdi.

Gelen yemeklerini ikisi de iştahla yedikten sonra konu konuyu açtı ve keyifli bir sohbet geçirdiler.

Alp'in aklında Müge'nin eski kocası vardı. Merak ediyordu ama sormaktan da çekiniyordu. Böyle bir ortamda konuşabilecekleri bir konu değildi ne de olsa.

Alp çekinerek "Burada konuşamayacağımız konular da var." dediğinde Müge de başıyla onayladı.

Bir süredir nerede konuşabileceklerini kafasında tartıyordu ama uygun bir seçenek elinde yoktu.

"Belki hızlı olacağını düşünüyorsun ama evde daha rahat konuşabiliriz gibi geldi."

Bu biraz hızlı olsa da ikisi de otuz yaşına merdiven dayadığından olması gerektiği gibiydi. Alp'in çekingen tavırlarından da güven duygusu hissediyordu.

Alp merakla Müge'nin cevabını beklerken Müge kafasını sallayarak "Olur." dedi.

İkisi de keyifle birbirlerine bakarken duydukları sesle kafalarını gelenlere çevirdiler.

"Saatten haberiniz yok galiba." diyen Lavin'e abisi göz devirdi.

Saate baktıklarında bayağı geç olmuştu. Masaya oturup Alp'in hesabı ödemesini beklediler.

Müge kardeşinin kucağından uyuyan meleğini alınca berber araçların olduğu yere doğru gittiler.

Sessizce birisinin konuşmasını beklerken Müge "Ben bugün Alp'te kalsam?" diye sordu.

ÇILGINLIK |TEXTİNG|  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin