45

5.1K 258 4
                                    

Son zamanlarda evde boş boş yatmakla çok meşgulüm. Ondan bölümleri yayımlayamadım. Şaka maka güzel ve yoğun bir haftaydı lan.

Aha 

Yarın da tatil.

30 Ağustos Zafer Bayramı

Artık bölüme geçebiliriz.

Oy ve yorumlarınızı unutmayın ha.

*

İstememiz olunca geri İstanbul'a döndük. Yakın bir tarihe de nikah günü almıştık. 2 hafta kadar. Bu süreçte de Merih bir tanıdığının yardımıyla ev bulmuştu. Düğüne kadar Merih'in evinde kaldıktan sonra yeni eve çıkmak daha mantıklı gelmişti.

Şimdi ise hafta sonu Ankara'ya, eşyalarımı toplamaya geldik.

"Sevgilim bunu hangisine koyayım?" diye sorduğu zaman telefonum çalmaya başladı.

Ben telefona koştururken "En büyük koliye koy." dedim elinde tuttuğu süs eşyalarını.

Müdürümüz İlhan Bey arıyordu.

Telefonu açar açmaz kulağıma götürüp sevecen sesimle "Buyurun İlhan Bey?" dedim.

"Lavin hanım sizi İstanbul'daki fabrikamıza yönlendirmek isteriz. Yine aynı pozisyonda."

Sevinçten havalara uçacaktım. İstifamı İstanbul'a gitmeden vermiştim ve o süredir de çalışmıyordum.

Yani Lavin yine işsiz kimyacıydı.

"Çok mutlu olurum İlhan Bey."

"Size kolay gelsin. Ben size oranın en yetkili kişinin numarasını gönderirim ve onunla konuşursunuz. Haberi olacaktır zaten. Hiç merak etmeyin."

Teşekkür edip kapattığımda hemen bilgileri gönderdi. İstanbul'a gidince ilk işim aramak olacaktı.

Sevinçle zıplaya zıplaya odamda olan Merih'in yanına gittim.

Yerde çömelmiş bir şekilde duruyordu. Geldiğimi fark ettiğinde kafasını bana doğru çevirdi. Anın sevinciyle üzerine atlayınca ikimiz de arkaya doğru düştük.

"Artık benim de işim var." diye bağırdığımda beni belimden tutarak kaldırdı.

"Bu ne hız?"

"Aslında aynı şirket ama farklı şehirlerdeki fabrikalar."

Yanağına suluca bir öpücük kondurup üzerinden kalktım ve kaldığım işten devam ettim. 

Çok yorucuydu ev taşıma işi. Gece gece esnemeye başlayınca koltuğa kıvrılıverdim.

Uykuya dalamadan adım seslerini duydum. Merih yanıma gelmişti.

"Bir tanem?" dedi uykulu sesiyle.

"Uykum var Merih."

"Biliyorum güzelim. Seni götürelim bakalım." dediğinde kollarımı ve bacaklarımı açtım. Beni koltuk altlarımdan tutarak kaldırdığında koala gibi ona yapıştım.

"Ne güzel duruyorsun sen öyle." diyerek güldüğünde kıkırdadım.

Beni yatağa bıraktıktan sonra üstüme de yorgan çekip arkama geçti. 

Ben onun da uyumasını beklerken saçlarımı okşamasıyla gülümsedim. Hemen mayışıyordum. Çok hoşuma gidiyordu.

"Önceden kıymetsiz olan hayat, seninle anlam kazandı gözümde. Her şey güzel gitmeye başladı, sonra seni kaybetme korkusu geldi çattı. Hayatımda korkmadım hiçbir şeyden belki de, seni kaybetmekten korktuğum kadar. 

Düşünmekten korktum, sensiz geçen bir günü. Varlığının bana neler kazandırdığını anladım Kamelya çiçeğim. Kıymetinin neden bu kadar çok olduğunu anladım. Şimdi; seni sevdiği için kendini seven bir adam var karşında, aşkın ne olduğunu seninle anlayan, bir kadını gökyüzünde sayan. Benim için monoton olan hayat, şimdi hayaller ve umutlarla dolu. Tüm her şey senin sayende kadınım."

Derin bir nefes alarak devam etti.

"Kafamı yaslayıp kalbini dinliyorum bana olan aşkını, kalbin bir aşk şarkısı çalıyor adeta bana, Dinledikçe yüreğinin  atışını, heyecandan kendimden geçiyorum. ve seni daha çok sevmeye başlıyorum, yüzümde tuhaf bir gülümsemeyle."

Yumuşak ses tonuyla dinlemek iyi hissettirse de uyku bastırmıştı bedenimi. Söyledikleri şeyler inanılmazdı.

Kendine aşık ettiriyordu yeniden ve yeniden.

"Hiçbir kelime seni, benim gözümdeki güzelliğini anlatmaya yetmez. Hele saflığın, masumiyetin... Bunca kötü insanın arasında kir değmemiş temiz kalbin."

Söylediklerini duysam da algılayamıyordum şu saatten sonra. Ama biliyordum ne kadar güzel şeyler söylediğini, nefesini özel cümleler için sarf ettiğini.

Seni çok seviyorum sevgilim. Seninle ilgili her şeyi çok seviyorum.

"Gözlerinin bir bakışıyla bağlanıyor elim, kolum, ayağım. Dizlerimin bağı çzöülüyor donra, koşa koşa yanına gelmek istiyorum. Uyuyorum, seni rüyamda görmek için; uyanıyorum, sana gelip sarılabilmek için. Yakında hayallerim gerçek olacak biliyorum; seninle uyuyup seninle uyanacağım, sonsuza kadar..."

*

Ahahah romantik Merih sunar.

Söylediği sözleri ben beğeniyorum. Siz nasıl buldunuz?

Çok mıç mıç derseniz kırarım bacaklarınızı. Üzülüyorum çünkü. 

Değil, diiğğmmiii????

ÇILGINLIK |TEXTİNG|  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin