"Jungkook."
Elias'ın evinde kaldıkları günün sabahı mutfağa adımlıyordu Evian, çünkü uyandığında yanında görmemişti Jungkook'u.
Uykulu sesi ile önce salona bakındığında orada olmadığını görerek kahvaltı hazırlıyor olabileceğini düşünüp yavaş adımlarla oraya adımladı bu sefer.
"Güna-" Kapının kolunu çevirip içeri girdiği esnada gördüğü görüntü ile donakaldı. Çünkü krallığın en güçlü büyücüsü tam şuanda Jungkook'un kafasına dokunuyordu ve Jungkook'un acıyla sımsıkı yumduğu gözleri ile büyü yaptığı anlaşılıyordu.
Mia?
Mia'nın burada ne işi olduğunu sormaya vakti yoktu çünkü aniden öne atılıp Mia'yı Jungkook'dan ayırması daha iyi bir seçenekti. Bunu yaptı, öne atılıp kadını ittirdiğinde Mia birkaç adım gerilemiş, her zamanki sert bakışlarını Evian'a yönlendirmişti bu sefer.
Jungkook ise kadının gönderdiği görüntüyü izleyeceği esnada görüntüde önce Evian'ın yüzünü görmüş, ama büyünün yarıda kalması ile görüntü tamamen kaybolmuştu. Hiç bir şey görememişti. Eli boş dönmüştü.
Ancak beynine yapılan büyü ile bilincinin açılması imkansız bir şekilde bayılmıştı.
Ya da Mia bilerek bayıltmıştı.
Bunun cevabını Mia dışında kimse bilmiyordu ve yere yığılmak üzere olan Jungkook'u tek bir hareketle, endişeyle tuttu Evian.
"Ne yaptın ona?!" diye kükredi adeta liseli çocuğun belini sımsıkı tutarken. Yüzü ona dönüp bir şekilde tamamen baygındı ve tek yapabildiği çocuğun kafasını göğsüne bırakmak olmuştu.
Esmer kadın cevap vermedi. Yalnızca karşısındaki çocuğu düşmemesi için saran ve suratına korkuyla bağıran adama baktı.
"Ne yaptın dedim Mia. Bana cevap ver!"
"Senden nefret ediyorum Evian."
Cevabı alamasa da dediği şeyle sertçe yutkundu Evian. Bunu biliyordu zaten, ama kadın öyle ifadesiz konuşmuştu ki dediği şeyin aksine, sakinlikle.
Henüz birkaç hafta öncesine kadar her şeylerini paylaşan iki yakın arkadaşlarken şimdi geldikleri durum acınasıydı.
Son cümlesini de kurdu büyücü, tüm nefretiyle bakarken karşısındaki prense.
"Ve bu çocuğa da zarar verirsen seni öldürmekten çekinmeyeceğim."
---------
Yine bir baş ağrısıyla uyanmıştım. Bu sefer daha hafif bir ağrı.
Bayılmıştım?
'Evian'ın gerçek yüzünü görmek ister misin?'
Görememiştim.
Bir yatakta uzandığımı ve şuan bulunduğum ortamın sıcak bir ortam olduğunu fark ederek gözlerimi açtım mırıldanarak. Yine tahtalarla göz göze geldim, ve gözlerimi kırpıştırarak net görmeye çalıştığımda kafamı çevirerek yanımda hissettiğim kişilere baktım.
"Uyandı..."
Bir kız sesi duydum, Nayeon'du bu. Yanımdaki sandalyede oturuyordu ve onun yanında da Elvira elbiseyle oturuyordu. Diğer tarafta geniş bir koltuk vardı ve koltukta Paul, Hoseok, Namjoon ve Seokjin oturuyordu. Beni görmeleri ile ayaklandılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
evian ✓
Fiksi PenggemarLise öğrencisi Jeon Jungkook, sokaktan sahiplendiği kedinin 1843'den gelen Prens Evian olduğunu öğrenir. ♥︎ 1. Kitap 22.06.2021 - 08.10.2021