14.bölüm

3.2K 137 10
                                    

Uykulu gözlerimi ovuştururken Kevin sırtımı okşuyordu. Salona ilerlediğinde kafamı omzundan kaldırdım.
"Uyumak istiyorum."
"Bir şeyler izleyebiliriz diye düşünmüştüm ama..."
Salondan çıkacakken kapıya tutundum.
"İzleyelim!"
Kevin kıkırdadı. Yüzümü incelerken arkamdan gelen Kenneth beni kucakladı.
"Ay, ay...yavaş..."
Vücudum cidden sızlıyordu ve o kucaktan öbür kucağa geçip duruyordum.

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
Salondaki 3 koltuğu açıp birleştirmiştim. Tam ortalarında yatarken karnımın üstünde kocaman bir abur cubur tabağı duruyordu. Bana en yakın oturan kişiler Jason ve William'dı. William elinin tersiyle yanağımı okşadıktan sonra kucağımdaki kaseyi kaldırdı. Jason üstümü örterken neredeyse sonu gelmiş filme ufak bir bakış attım. William'ın arkasındaki Daniel sol elimi silerken Jason'ın arkasındaki Victor sağ elimi yakaladı. Victor parmağımı yaladığında kıkırdadım.
"Gıdıklanıyorum."
Victor hafifçe gülümseyip kafasını olumsuz anlamda salladı.
"Amacım seni gıdıklamak değil ama olsun en azından güldün."

"Filmi beğendin mi?"
"Evet."
William elini yanağıma koyup yüzümü kendine çevirdi.
"Birimizin kucağında uyumak ister misin?"
Rahatsızca kıpırdanırken garip homurtular çıkarttım.
"Ama birinizi seçersem haksızlık olmaz mı? Öperken bile çok kararsız kalmıştım."
"Uyumak istiyorsan biz ayarlayabiliriz."
"Kavga etmeyin ama..."
William burnunu burnuma yaslayıp kıkırdadı.
"Öpebilir miyim?"
Bakışlarımı kaçırırken yanağım eline sürtündü.
"Öp."
Dudaklarını dudaklarıma bastırırken ellerimi omzuna koyup geri çekildim.

William koltuğa uzanırken dizimi üstünden attım. Karnına oturmuşum gibi gözükürken Jason'a uzandım.
"Bu öpüşme mevzusunun aklımda kalmasını istemiyorum. "
Dudaklarımı Jason'a doğru uzattım. Jason'ın yanındaki Kenneth Jason'ı dirseklediğinde kıkırdadım. Jason kendine geldi.
"Efendim? Ne oldu anlamadım."
Elini sırtıma koydu.
"Öpüşecek miyiz?"
Sonda sorduğu soru her ne kadar masum olmasa da öyle bir söylemişti ki kahkahamı engelleyemedim.

"Dudaklarını uzat babacık."
Jason'ın diğer elini de sırtıma koyarken bana doğru eğildi. Dudaklarımı dudaklarına bastırıp geri çekildim.
"Haksızlık! Bir daha öp!"
Dudaklarını uzatınca işaret parmağımı dudağına bastırdım.
"Olmaz."
Onu bir kere daha öpmem demek bir tur daha öpücükle uğraşmak demekti.

Kenneth bir anda belimi tutup dudaklarını bastırdığında gözlerimi şokla büyüttüm.
"Ama ben öpecektim!"
Kenneth gülümsediğinde William'ın üstünden kalktım. Victor'un ensesini kavradığımda Victor bana doğru sendeledi. Tam öpüşecekken koltukların arası açılınca bacağım içeri girdi.
"Ay!"
Victor belimi tutup beni kaldırınca ellerimi omuzlarına koydum.
"Sakinleş."
Dudaklarını dudaklarıma bastırıp geri çekildi.

Kevin kalkıp tek başına -üstünde Victor, Daniel ve benim olduğum- koltuğu ittiğinde dudakların 'o' şeklini aldı.
"Çok havalıydı."

Daniel'e döndüğümde titreyen elleri dikkatimi çekti. Ellerimle ellerini tutup kafamı ona uzattım.
"Dur! Bir şey sormam lazım."
Durup gözlerimi kırpıştırdım.
"Şimdi öpünce bir daha öpmemize izin vermeyecek misin? Öpücük hakkımı saklayamaz mıyım?"

Basketball DaddysHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin