"Ben sadece bebek olmak istiyorum."
"Bebek mi?"
"Evet, senin bebeğin olmak istiyorum."
Hafifçe güldüm.
"Çok iyi bir anne olacağına eminim."
Hırkamın önünü hafifçe açarken soğuk ellerini belime koyduğunda ürperdim.
"Şuan neden burada değilim?"
Karnıma bir öpücük bıraktıktan sonra kafasını dizlerime koydu ve gözlerini belime dikti.
"Belinde ben var."
Gözlerini kırpıştırarak dönerken alkolsüz kokteylimden bir yudum aldım."Dün gece çok güzeldi."
"Şşşttt..."
"Bany-"
Elimi ağzında kapattığımda diliyle avuç içimi yaladı.
Elimi hızla ağzından çekerek üstündeki kazağa sildim.
"Kenneth, elimi yalamamalısın."
"Dün böyle söylememiştin."
"Tanrı'm...""Eve götürmezsek tüm yaptıklarımızı burada sayacak gibi duruyor."
Kevin ayağa kalkıp kolunu Kenneth'ın belinden geçirdi.
"Kevin, şuan..."
Dudaklarını Kevin'ın yanağına bastırdı ve yalayarak öptü.
Kevin hızla Kenneth'ı tekrar dizlerime bıraktı ve doğruldu. Masadaki peçeteyi alıp suratına bastırdı.
"Ben burada olmak istiy-"
Elleriyle belimi kavrayıp kafasını karnıma bastırdı ve itti.
Saçlarından tutup geriye çekerken derin bir nefes aldım.
"Kenneth, çocuğum olamazsın..."
Kenneth kafasını geriye çekerek dudaklarını büzdü.
"Neden?"
"Çünkü ben senin annen değil, sevgilinim."○
○
○"Şşşttt..."
Saçlarını kuruturken kafasını tekrar karnıma koydu.
"Uyuyacak mıymış benim oğlum? Güzel bebeğim yorganın altına girip gözlerini yumacak değil mi?"
"Anne de benimle yatacak mı?"
Sevgilim bana anne diyor?
"İstersen yatarım."
"Ninni de söyleyecek misin?"
Kafasını kaldırıp parlayan, etrafı ağlamaktan kıpkırmızı olmuş gözlerini bana çevirdi.İlk başta neden annesi olmadığım için ağlamıştı.
Sonra biraz ayılıp bana anne dediği için üzülmüş ve sevgilim gibi davranmıştı. (Yarım saat boyunca ön sevişme yaşamıştık.)
Fakat her şey banyoya soktuktan sonra başlamıştı...
Kıyafetleriyle duş almak istemediği için banyonun zeminine oturmuştu ve kalkmamak için direnmişti. Biz de sadece kafasına soğuk su tutmuştuk. Ardından deli gibi kusmaya başlayıp elimi tutmuştu.
(Ki o kustukça benim de kusasım gelmişti ve haliyle içim dışıma çıkmıştı.)
Şimdi de zar zor banyodan çıkarmış saçlarını kurutuyordum.Bebeğim, neden anne? Neden anne istiyorsun? Beş tane baba adayı varken neden tek olan anneyi istiyorsun?
İşin kötü tarafı kötü olan sadece Kenneth değildi. Jason da kötüydü ve o da beni yanında istiyordu. Neyse ki Jason ayıktı ve sevgilisi olduğumu biliyordu.
Kenneth'ın saçlarını kurutmayı bitirdikten sonra yatağa yattım ve Kenneth'ı yanıma çektim. Kenneth bacağını üstüme atıp göğsüme kafasını koyarken Jason kolunu belime sarıp diğer göğsüme yattı.
Nefes alamıyorum. Keşke nefes almama izin verseniz.Kenneth'ın kafasını hafifçe iterek kendime nefes almalık alan bıraktım.
☆
☆
☆Göğsümdeki ıslaklık ve dişlerle gözlerimi kırpıştırdım.
"Burada süt yok."
Hızla doğrulup Kenneth'ın kafasını yastığa bıraktım ve sertçe bastırdım.
"Uyu."
Gözlerini kırpıştırdı.
"Uyu Kenneth. Gözlerini yum. Uyumazsan seni boğacağım."
"Kötü anne."
"Kötüyüm. O yüzden uyu."☆
☆
☆Odada yankılanan büyük kahkahalarla gözlerimi kırpıştırdım.
"Ne oluyor?"
Jason kafasını sırtıma koyduğu için kıpırdayamasam da bizimkilerin yüzünü görebiliyordum. Kenneth ellerini yüzünden çekerek bana doğru eğildi ve dudaklarımı öptü.
"Sevgilimsin. Seni seviyorum. Annem değilsin. Üzgünüm."
Birkaç kez daha öptü. Kıkırdayıp yanağını okşadım.
"Lütfen, sevgilim olduğunu hatırla bir dahakine."
Elimi tutup üstünü öptü.
"Nasıl unutabilirim ki?"Omzumdaki morlukta parmaklarını gezdirdi.
"Burana ne oldu?"
"Gecenin bir yarısı göğsümü emmeye başladın. Sonra sütüm olmadığı için ağladın. Sana uyumanı söyleyince de omzumu ısırdın. Gerçekten kötü bir çocukmuşsun Kenneth."
Kenneth kızarırken yine eğildi. Uzunca öpüştük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Basketball Daddys
Romance"En azından artık top sektirmeyi biliyorsun." Kollarımı havaya kaldırıp zıpladım. "Yaşasın, artık ben de basketçi olabilirim!" Arkamdan gelen Jason beni kucaklayıp öpücüklere boğarken Kenneth her zamanki ukalalığıyla elimdeki topu alarak potaya atı...