11.bölüm

3.2K 134 58
                                    

Boğazımda kocaman bir yumru oluşurken kızıma baktım. Amelia boynuma iyice sokuldu.
"Annem ve babam orada..."
Polislerin arkasındaki iki kişiyi işaret ettiğinde sırtını sıvazladım. Kevin hızla birisini ararken polisler yanımıza yaklaştı. Amelia'nın şakaklarına birkaç öpücük bıraktım.
"Seni sevi-"
"Reşit olmayan bir kızı kaçırma ve alıkoyma suçundan tutuklusunuz."
Yerimizden kıpırdamadığımızda binanın arkasından gelen polis memurları sırayla hepimizi kelepçelemeye başladı.

Kucağımdaki Amelia'yı yere bırakırken Amelia'nın kolları sıkıca boynuma sarılıydı. Ellerimi tutup sırtımda birleştirirken Amelia beni bırakmamakta kararlıydı. Amelia'nın annesi Amelia'nın kolunu tutup benden uzaklaştırdığında yutkundum.

Tanrım... Neden?

♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧

Verdiğimiz ifadelerin -Amelia'nın güzel şeyler söylemesinin- ardından karakoldan ayrıldık. Kevin'ın tutuklanmadan önce aradığı avukatlarımızın ve arkadaşlarımızın da etkisi olmuştu tabiki.

"Amelia nerede?"
Bileklerimi ovuştururken etrafıma bakındım. Jason elini omzuma koyarak ilerideki arabayı işaret etti. Titrek bir nefes alırken uzaklaşan arabaya baktım.
"Reşit olmasına kaç ay var?"
"Yaklaşık olarak 2 ay 13 gün..."

■■■■■■■■■■■■
Sizce Amelia evine döndüğü için acı çekecek mi?
Babacıkları özleyeceğini düşünüyor musunuz?

Sizce ne zaman kavuşacaklar?

Basketball DaddysHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin