"Şşttt..."
Ellerinden kendime doğru çekerek dudaklarını öptüm. Daniel'in elleri daha çok titrediğinde ellerimi bileklerine koyup sıktım.
"Çok tatlısın!"
Daniel beni tutup kucağına çekerken yanağımı sıkıca öptü."Ağlıyor musun?!"
Yanağım ıslandığında panikleyerek kollarımı boynuna koydum.
"Daniel..."
"Bakma."
Daniel titrek sesiyle konuşup alnını omzuma bastırdı. Elimi yanağına koyarak okşadım.
"Daniel..."
Omzumda ıslaklık hissedince kafamı tavana kaldırdım.
Tanrı'm ben de ağlayacağım birazdan."Amelia, çok zordu."
Gözlerimi kırpıştırarak kafamı geriye çektim.
"Ne zordu?"
"Sana çok alışmıştık. Bir anda ayrı kalınca..."
Dudaklarını dişleyip kafasını kaldırdı. Kızaran gözlerini görünce gözyaşlarımı tutamadım. Yanaklarımı kavrayıp dudaklarını dudaklarıma dokundurdu.
Öpmedi.
Sadece dokundurdu.
Varlığımı hissetmek istercesine yanaklarımı okşadı.Dudaklarımız titrerken William belimi okşayıp omzumu öptü. O da kafasını omzuma yaslarken Victor da diğer omzumu öptü.
"B...Ben ne hissedeceğimi bilemedim."
Kafamı Daniel'in omzuna yasladım.
Daniel derin bir iç çekti.
"Seni bir daha ne zaman göreceğimizi bilememek daha da zordu."
Kevin elimi tutup Daniel'in arkasından bana baktı.
"Sana şiddet uyguladılar mı?"
"Psikolojik şiddet..."Hala gözyaşlarım süzülmeye devam ediyordu. Kendime engel olamıyordum.
"Kenneth!"
Kenneth ayağa kalktığında panikledim. Hızla atılıp koltuğun üstünde ayağa kalktım. Kapıdan çıkmadan önce omzunu tutup geriye çektim.
"Nereye?"
Kenneth kıkırdayıp bileğimi tuttu.
Bir an evden çıkıp ailemin evini basacak sandım."Güzelim, tuvalete gideceğim. Sen de mi gel-"
Elimle omzuna vurdum.
"Hayır ya... bahçeye çıkacaksın sandım. O yüzden heyecanlandım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Basketball Daddys
Romansa"En azından artık top sektirmeyi biliyorsun." Kollarımı havaya kaldırıp zıpladım. "Yaşasın, artık ben de basketçi olabilirim!" Arkamdan gelen Jason beni kucaklayıp öpücüklere boğarken Kenneth her zamanki ukalalığıyla elimdeki topu alarak potaya atı...