32.bölüm

1K 66 26
                                    

Kapı çaldığında hızla merdivenlere ilerledim.
"Ben bak- ah!"
Kenneth merdivenlerden çıkarken kolunu belime sararak beni kucakladı. Yukarı çıkarken kaşlarımı kaldırdım.
"Kapı çalıyor Kenneth."
Kapıya giden William'a bakarken Kenneth merdivenleri çıktı. Elimi duvara koyarak kendimi çektim. Kafamı kapıya uzatırken içeriye giren kadını görebilmiştim. Kenneth elimi tutup duvardan çekerken hızlı adımlarla odama ilerledi.

"Kenneth napıyorsun?"
Kaşlarımı çatarken yüzüne baktım. Odama girerek kapımı kapattı.
"Güzelim şimdi açıklayacağım."
Beşiğimin demirlerini indirdikten sonra oturdu.
Saçlarımı yüzümden çektikten sonra dudağıma bir öpücük bıraktı.
"Babacıkların biraz işi olacak. Senden istediğim odandan çıkmaman tamam mı?"
Dudaklarım aralanırken saçlarımı öptü.
"Sadece 2 saat... Sonra sana ödül vereceğim tamam mı?"
"Ödül istemiyorum ama benden neden bir şey sakladığınızı anlamıyorum."
Dudaklarımı bükerken Kenneth sıkıntıyla iç çekti.

Kenneth bir süre sadece dudaklarını aralayıp sonra tekrar kapattığında kafamı salladım. Parmaklarımı dudaklarına koydum.
"Tamam. Odamdan çıkmayacağım."
Biraz rahatlayarak boynumu öptükten sonra ayağa kalktı. Beni kucağından indirdikten sonra kapıya ilerledi. Seslice yutkunduktan sonra bana baktı.
"Kapıyı kitlemeyeceğimi biliyorsun değil mi Amelia?"
Kafamı salladıktan sonra güldü. Kapıdan çıktıktan sonra yatağa oturdum.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Cildim kremi güzelce emdikten sonra aynadan yüzüme baktım. Saçlarımı güzelce taradıktan sonra dudaklarımın kenarlarına dokundum. Sertçe yutkunurken saate baktım.
Kenneth 2 saat demişti.
3 buçuk saat olacaktı yakında.
Üstüme hırkamı giydikten sonra önünü kapattım. Odamdan sessizce çıktıktan sonra merdivenlere ilerledim.
Mutfağa su almaya inmeliydim. Çok susamıştım. Merdivenlerden indikten sonra mutfağa ilerledim. Mutfağa girecekken Jason hızla yerinden kalktı.
"Siz konuşun, ben geleceğim."

Jason kapıdan çıktığında geriye adımladım.
"Susadım."
"Tamam dur bebeğim."
Hızla mutfağa geri girerek bir şişe su aldı ve yanıma geri geldi.
"Beni iteleme Jason."
Elindeki su şişesini alıp arkama döndüm.

Bu durum can sıkıcı olmuştu nedense. İçeride bir kadın vardı ve odamda kalmamı istemişlerdi.

Odama geri girdikten sonra hırkamı yere bıraktım.

Basketball DaddysHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin