araba durduğunda sonunda kafamı dayadığım camdan kaldırdım ve etrafıma bakındım. geldiğimiz yer yine ormanlık alanda büyük bahçesi olan gotik bir mimariye sahip daha çok şato gibi görünen bir yerdi."hazır mısın?"
başımla hafifçe onayladım. arabadan inip benim kapımı açtı ve elini tutmam için uzattı. daha şimdiden başlamıştık.. bu gece uzun olacak gibi duruyordu. avlunun her yeri son model ve her çeşitten güzel arabalarla doluydu.
içeriye girdiğimizde kendimi huzursuz hissediyordum. zaten az kişi var sayılırdı ve herkes bize bakıyordu. will bu gerginliğimi fark etmişti sanırım ve nazikçe elimi sıktı. gözlerine baktım ve o da bana baktı gözlerinin kızarıklığı azalmıştı.. içimi ısıtan bir şekilde bana gülümsedi ve ben de ona karşılık verdim. elimi bırakıp kolunu belime sardı ve beni sağ tarafta neredeyse tüm duvar boyunca uzanan barın olduğu tarafa yönlendirdi. ikimiz de oturunca genç barmen ve will konuşmaya başladı. birbirlerini tanıyor olmalıydılar will hiç olmadığı kadar rahat görünüyordu ama benim içim onunkinin aksine hiç rahat değildi.
"bu güzel hanım da kim?" dedi genç garson suratında rahatsız edici bir gülümsemeyle beni baştan aşağıya süzdü.
"gözlerine hakim ol! oymak zorunda bırakma beni sarwey."
sarwey'in yüzündeki iğrenç gülümseme ışık hızıyla kayboldu. will kendine viski bana da meyveli kokteyl söyledi. birkaç saniye dik dik baksam da omuz silkmekle beni geçiştirdi.
içeceklerimiz geleli sadece birkaç saniye olmamıştı ve ben içeceğimi yudumlarkan will de kapıya bakıyordu.
"hassss-"
neler oluyor diye arkama bakacaktım ki bakmamam için beni hızla kendine doğru çevirdi. sandalyemin altından tutup güçlü kollarıyla sanki bir oyuncak kadar hafifmişim gibi beni kaldırıp kendi sandalyesine yaklaştırdı.
"neler oluyor bir sorun mu var?" diye sordum ama o bir şey olmadığını söyleyerek elini havadaki gerginliği dağıtmak istercesine salladı. bir eliyle kapıdan tarafa doğru olan yanını kapatıyor ve bir şeyden gizleniyor gibiydi. sarwey yanımıza yanaşıp will'e doğru eğildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vakit Sandığından Da Geç
Novela Juvenilaşk, tutku ve intikam... fazla merakın sonlarını getirdiği bir aşk hikayesi...