8.Bölüm

1.6K 156 72
                                    

Insane~

Sehun nefretle yanında sessizce yürüyen Luhan'a baktı.

" Senden nefret ediyorum deli "

Sehun sessizce mırıldandı. İyi ki Luhan duymamıştı. Sehun küçüğün kolunu tuttarak evine soktu. Sehun oturma odasına girerek bir koltuğa oturdu. Luhan hala ayakta duruyordu.

" Gelsene "

Luhan tekli koltuğa oturup bacaklarını kendine çekti .

" Benim karşımda böyle oturma "

Sehun dişlerinin arasınfan konuştu. Luhan korkmuştu. Ayaklarını yere indirdi ve dolu gözlerinden akmak üzere olan yaşları kazağının ucuyla sildi. Sehun ağlayan Luhan'ı izliyordu. Onun yüzünden bu haldeydi. Sehun vicdanınİ rahatlatmayı istiyordu. Luhan iyileşsin onu yanından gönderecekti bes ay sabretmek zorunda Sehun.

Luhan Sehun'a özlemle bakınca Sehun'un ondan ayrìlması üzmüştü.
FLASHBACK

" Ayrılalım "

Sehun aniden konuya giriş yaptı. Luhan bir adım Sehun'a yaklaştı.

" N-Neden? "

" Seninle olmak istemiyorum anlıyor musun ? "

" Sehunnie "

" BANA ÖYLE SESLENME !"

Luhan korkuyla Sehun'a baktı. Sehun ona ilk defa sesini yükseltiyordu.

" S-Sehun neden ? "

" Luhan anlama kıtlı felan mı var sende ? İnsanı bu çocukcu hareketlerinle soğutuyorsun "

Luhan ağlayarak Sehun'a yaklaştı. Sehun elini kaldırarak dur işareti yaptı.

" Yaklaşma " dedi ciddi ses tonuyla.

Sehun ellerini cebine koyarak ağır adımlarla ormandan ayrıldı. Luhan ağlayarak dizlerinin üstüne çöktü. Luhan yağmurun yağmasıyla basını gökyüzüne kaldırdı artık göz yaşları yağmurla birlikte akıyordu.
FLASHEND

Luhan gözünü kırpmadan Sehun'u izliyordu. Sehun telefonun çalmasıyla eline telefonu açtı.

" Efendim bebeğim "

Luhan kaşlarını çattı.

" Tamam bekliyorum "

Sehun telefonu yanına fırlatarak gözlerini kapattı. Bugün baya bir yorulmuştu.

" S-Sehun "

" Hımm "

" Kiminle konuştun ? "

" Sana hesap mı vereceğim ?"

Luhan hayır anlamında kafasını hafifce salladı. Luhan idrar kesesinin patlayacağını hissediyordu.

" S-Sehun "

" Yine ne var ? "

" Lavoba ne- "

"Koridorun sonunda "

Luhan kalkarak uzun koridordan geçti ve banyayo girdi.

Sehun kapının çalmasıyla kapıya ilerledi.

Sehun sevgilisi Kai'yi gördüğünde çok sevdiği kalın dudakları optü. Kai ince bele elini dolayıp Sehun'u kendine yapıştırdı. İkili kapıda tutkuyla öpüşüyorlardı.

Luhan işini bitirip tam aalona girecekken sesler ilgisini çekerek gizlice kapıya baktı. Kalbi kırılmıştı. Sehun esmer biriyle kapıda öpüşüyordu. Luhan hayalkırıklığı ile bir odaya girirerek yere oturdu ve bacaklarını kendine çekip sehun diyerek sallanıyordu

Merhaba Hunhancılar!!! Merak etmeyin kai ve sehunu yakin zamanda ayiricağim. Kai'nin karsisina kyungsoo'yu cikaracagim jsshk zgjss

İNSANE |Hunhan|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin