İyi okumalar Hunhan severler... AfhsdSehun Kai'den ayrıldığında Luhan'ı ortalıkta olmadığını gördü.
Sehun yukardan gelen hıçkırık sesiyle ellerini kaldırıp sabır diledi. Sehun merdivenlerden çıkarak hıçkırık sesinin geldiği kendi odasının kapısını açarak içeri girdi. Sehun yerde cenin pozisyonu almış ağlayan Luhan'a duygusuzca göz attı. Sehun tok sesiyle konuştu.
" Acınacak haldesin Luhan "
Luhan iç çekerek gözlerini sımsıkı kapattı. Yanağından inci gibi süzülen göz yaşını Sehun bile görebiliyordu.
" Luhan ömür boyu böyle deli kalacağını ikimizde biliyoruz. Boşuna burdasın. İyileşmeyeceksin. Yaşadağın sürece o küçük beyninin oyuncağı olacaksın . "
Sehun soğuk ve ciddi ses tonuyla acımasızca söylendi. Luhan Sehun'un dediklerini duymamak için küçük elleriyle iki kulağını kapattı. Sehun Luhan'a iğrenç bir çöp gibiymiş gibi tiksinircesine baktı. Sehun kapının üstündeki anahtarı alarak kapıyı kilitledi. Luhan ellerini kulaklarından çekti. Titreyen elinin tersiyle ıslak yanaklarını sildi. Luhan Sehun'un yanında kendini huzurlu hissedeceğini sanıyordu ama yanılmıştı.
------------------- --------------------
Sehun kapıyı iki kere kilitleyerek demir anahtarı dar cebine koydu.
" Ahh Sehun nerdesin ? "
" Odadaydım "
Kai kucağına oturan Sehun'un kalçalarını tuttarak kendine bastırdı. Kai bastırılmanın etkisiyle vücudunu büyük bir haz dalgası yayıldı. Sehun Kai'nin geniş omuzların destek alarak kalçasını oynatmaya başladı. Kai ona sürtünen Sehun'un sarı saçlarından tuttarak kendine yakınlaştırdı.
" Bana bak Sehun bu son senle birlikte olmamız olacak anladınmı? Ben Kyungsoo'yu seviyorum " Kai korkunç bir şekilde Sehun'un kulağına fısıldadı.
Sehun vücudundan bütün kanının çekildiğini hissetti. Tamam birbirlerini sevmediklerini ikiside iyi biliyordu. Ama Sehun gururuna yediremezdi. Eğer bu işe Sehun'un gururu girse kai ve Kyungsoo denen çocuğu yaşatmaz. Sehun hızlıca oturduğu kucaktan kalkarak yürümeye başladı.
" Umrumda değil. Bundan sonra benden korkun Bay Kim "
Sehun yürüyerek konuştu.
Kai yüzündeki bana hiç birşey yapamazsın seni piç ifadesiyle evden çıktı. Sehun kilitli kapıyı açarak içeri girdi. Yatakta oturan Luhan bir yere odaklanmıştı. Luhan ensesinde hissettiği nefesle irkilerek omzunun arkasına göz attı. Arkasında oturan Sehun'du. Sehun burnunu süt gibi beyaz boyuna sürttü. Burnuna dolan Luhan'a ait kendi duru kokusu Sehun'u azdırıyordu. Sehun uzun ellerini tişörtün altından sokarak sıcak tenle buluşturdu. Sehun iki elini kasıklara koyarak okşuyordu. Luhan kasıklarındaki muhteşem hissle kafasını Sehunun geniş omzuna dayadı. Sehun Luhan'ın adem elmasında ıslak dilini gezdirdi. Luhan kasıklarındaki elin eşofmanından girmesine izin verdi. Sehun elini eşofmanın içine sokarak boxerın üzerinden küçük penisi okşuyordu. Luhan penisini yavaş hareketlerle okşayan elin üzerine kendi elini koyarak okşama hereketini hızlandırdı. Sehun gülümseyerek Luhan'ın yanağına sulu bir öpücük kondurdu. Sehun sonradan ne yaptığının farkına vardı. Hiç bozuntaya vermeden yanında onun baştan çıkarıcı el hareketleriyle inleyen Luhan'ın zevk suyunu akıttı. Luhan aklını yitirmiş gibiydi adeta. Sehun ellerini çekerek yataktan kalktı ve odadan hiç bir şey olmamış gibi çıktı. Sehun dar pantolonunu zorlayan şişmiş penisinin acısı gidermek için banyoya girdi. Ah Sehun bu durumlara düşücek adam mıydın OH Sehun ?
YEHET!!!