Luhan kendini suçlu çocuklar gibi hissediyordu. Sehun'a söylerse onun ağzından düşmezdi. Luhan ellerini kucağında birleştirdi. Sehun tekli koltuğa bacak bacak üstüne atarak oturmuştu.
" Hey! deli " Sonunda Sehun sessizliği bozarak Luhan'a seslendi.
Luhan Sehun'un sinirden arınmış sesini duyduğunda kalbi adeta heyecandan durmuştu. Bu ses tonunu seviyordu. Ona hayatında tek huzur veren o ve peltek sesiydi. Luhan kafasını kaldırarak Sehun'a değilde kapının orda yine ona yakışan dizlerine kadar uzun kırmızı kabanıyla duran Halüsinasyon Sehun'a baktı.
Halüsinasyon Sehun koltuğa yaklaşarak Sehun'un yanına oturdu. Luhan'ın gözleri ikisi arasında gidip geliyordu. Garip hissediyordu.
" Seni sadece seks için yanında tuttuyor Luhan "
Halüsinasyon Sehun Luhan'ın gözlerinin içine bakıyordu.Luhan beyninde yankılanan cümlenin verdiği duyguyla cevap bekleyen Sehun'a çevirdi gözlerini.
" E-efendim? "
" Kendini kime becerttirdin huh. ? "
" K-kimseye "
" Kendini mi parmakladın ? "
Cevap yoktu.
Luhan ona çarpık gülümseme yollayan Halüsinasyon Sehun'a gülümsedi.
Sehun Luhan'ın içini ısıtacak gülümsemesini gördüğünde yanına baktı. Ama kimse yoktu." Sen neye gülüyorsun ? "
" Ona " Luhan parmağı ile Sehun'un yanını gösterdi.
Sehun tekrar yanına baktığında kimseyi görememişti. Evde onlardan başka kimse yoktu. Sehun gözlerini yuvarlayarak konuştu.
" Sen kafayı yemişsin orda kimse yok aptal "
Luhan kaşlarını çattı. Ordaydı işte . Sehun'un hemen yanında bütün zarifliği ile duruyordu.
" Hayır hemen yanında "
" O gerçek değil deli "
" Ona inanma Luhan. Ben gerçeğim "
Halüsinasyon Sehun göz kontağı kurmaya devam ediyordu." Yalan söylüyorsun "
Luhan titreyen sesiyle zar zor konuştu." Yalan söylemiyorum sen hayal gören bir delisin " Sehun koltuktaktan kalkarak merdivenlere yol aldı.
Luhan dolmuş gözleriyle halüsinasyon Sehun'a bakıyordu. Sehun ona gülümseyip yok oldu. Luhan'ı yine yalnızlığa mahkum bırakmıştı.
Luhan yanına oturan halüsinasyon Sehun'a dönerek bakmaya başladı. Sehun Luhan'ın elini tuttarak kendi kalbi üstüne koydu.
" Hissediyor musun ? "
Luhan kafa salladı.
" Bu kalp senin için atıyor. Ama onun kalbi kimse için atmıyor Luhan "
Luhan elini çekerek arkasına yaslandı diyecek bir şeyi yoktu. Herşey ortadaydı. Sehun gülümseyerek Luhan'ı çenesine gitmeden önce güven verici öpücük kondurdu.
Luhan anlına vurulan fiskeyle gözlerini açtı. Sehun karşısında pişkince sırıtıyordu. Sehun Luhan'ı kollarından tutarak düz bir şekilde yatakta oturttu.
" Küçük Oh Sehun'la ilgilen "
Luhan anlamayarak kaşlarını çattı. Bir şey anlamamıştı.
" O güzel bacaklarını açarak beni tahrik ettin ucube. Onu nasıl kaldırdıysan indir"
" Yapmayacağım " Cevap netti.
Sehun tek kaşını kaldırdı. Sehun Luhan'ı niçin yanında tutuyordu ? Sehun'u memmun etmek için.
" Ne demek yapmayacağım ? Hastaneye geri dönmek mi istiyorsun ? "
Luhan gözlerini devirdi. Artık hiç birşeyden korkmak istemiyordu buna Sehun'da dahil. Luhan hastaneye geri gitse ordan kaçacak yer bulabilirdi ve soluğu Sehun'un yanında alırdı. Bu umrunda değildi. Nede olsa o delinin tekiydi herkesin gözünde.
" Hiçbir şey yapamazsın Oh Sehun " Luhan ayağa kalktı. İçindeki öfke yavaş yavaş kendini gösteriyordu ve zararlı taraf yine Sehun olacaktı.
" Gerçekten sen delinin tekisin Xiou Luhan. Bir baksana haline . " Sehun isteğinden vaz geçerek odasına çıktı.
Luhan'ı sinirlendirirse sonuçlarına katlanmak istemiyordu.Luhan zafer gülümsemesiyle geri koltuğa oturdu.
**********
| KaiSoo |
KyungSoo gözlüğünü burun kemiğine indirerek karşısında sarmaş dolaş çiftte baktı. Jongin ne kadar çabuk unutmuştu aşkını. KyungSoo ağacın arkasına gizlenerek çiftte bakmaya sürdürdü.
Jongin yüzünden gözüne uyku girmeyen gecelerine acıdı KyungSoo. Yiyiyeşen Jongin için miydi uykusuz geceleri...
Evet... Soo gözünden akmakta olan göz yaşına lanet etti. Jongin için ağlıyordu.
Jongin mutlu gözüküyordu. Artık onun hayatında Do KyungSoo adlı biri yoktu.
Onu tamamen bir saplantı olarak kalbine gömmüştü Kai.KyungSoo burnunu çekerek ağacın arkasından çekilerek. Jongin ve sevgilisinin önünden geçti. KyungSoo geçerken kulaklarına son kez sevdiği adamın sesi doldu ama KyungSoo'yu yıkacak bir cümle söylemesi...
" Seni seviyorum "
KyungSoo dudaklarını birbirine bastırarak gelen hıçkırığı önledi. Jongin yanındaki sevgilisine seni seviyorum demişti. KyungSoo gidip durdurmak , Kai'nin dolgun dudaklarına, çikolata kokusuna hasret kalmak istemiyordu. KyungSoo onlara döndüğünde çok fazla uzaklaşmamıştı.
KyungSoo gözlüğü çıkartarak Kai'ye yürüdü. İyice yaklaştığın dolgun dudaklara kapandı.
Kai birden dudaklarına kapanan dudaklarla dondu kaldı. Kim böyle birşey yapmaya kalkışır. Kai burnuna dolan portakal kokusuyla KyungSoo'yu belinden tutarak kendine yaklaştırdı. KyungSoo ayrılarak utançla başını yere eğdi. Kai tebessüm ediyordu.
" Siz pis ucube gayl'er " Kız cırlayarak topuklarını vura vura ordan ayrıldı.
Kai gülüşünü bozmadan utangaç çocuğu kolları arasına aldı .
Kaisoo'yu ve Baekyeol'u birleştirdim tek Hunhan çiftimiz kaldı avgas
Bölüm kısa oldu malesef. İlham perilerim yok oldu. Yanlışlarım varsa özür...YEHET!!!