" ....İşte böyle."
" Luhan tamamen iyileştiğine çok sevindim. " Chanyeol Luhan'ın omzunu pat patladı.
Kai ve Kyungsoo'da tebrik ederek önündeki tatlılara geri döndüler.
" Damadım çok yakışıklı, ama pek sevmedim. " yaşlı kadın tatlısından bir dilim alarak ağzına attı.
Soo ve Kai hayretle tatlısını yiyen kadına baktı.
" N-neden? "
" Yapma Kai oğlumdan çok yakışıklı ve seksisin "
Kai güzel kahkahasını salarak somurtan Kyungsoo'nun omzuna geçirdi. -hani kai gülerken yanındakilere vuruyor ya ondan.- Ktungsoo acıyan omzunu ovuşturup gülen Kai'ye ters ters baktı.
" Chan, Sehun ve Kai gibi oğullarım olmasını isterdim hep ama Soo doğdu malesef. "
" Anne beni kırıyorsun." Kyungsoo kollarını göğüsünde birleştirerek borda renkli koltuğa yaslandı. Annesi umursamazca omuz silkti. Kyungsoo göz devirdi annesisinin hareketine.
" Bayan Do iyiki Kyungsoo gibi birisini dünyaya getirmişsiniz. O olmasaydı belkide hastanede çalışıyor olacaktım şimdi." Kai tatlı gülümsemesini Soo'ya sunarak konuştu.
" Sen doktor musun? Vay canına!! Bak Soo doktor bir eşin olacak. Ayyğ çok tatlısınız hepiniz. Çocuğum benim ne zamandır belim ağrıyor. Sence neden? "
Doktorlara sorulan klasik sorunun gelmesi uzun sürmemişti. Sehun kıkırdayarak ona bakan Luhan'a baktı.
" A-ahh ben o doktorlardan değilim. Ben psikiyatrisim."
Kadın şaşırak kafasını salladı.
" Chanyeol sende mi doktorsun?"
" Evet,efendim bende psikiyatrisim."
" Sehun sen? "
Sehun Luhan'la bakışmayı keserek " O-Oh! Ben babamın şirketini ve hastanesini yönetiyorum."
" Çocuklar iyi yerlere kapak atmışsınız. Bu çocukları elinizden kaçırırsanız sizi zorla evlendiririm ona göre." Kadın tehtit eder gibi konuştu. Bu çocukları sevmişti.
Salondaki herkes keyifce kahkahalarını serbest bıraktı. Sehun gülmeyi keserek Luhan'ı izlemeye başladı. Luhan gülmesini kesip utanarak Sehun'a baktı.
" Luhan? "
" Hıım"
" Bir daha gülme iğrenç gülüyorsun."
Luhan gülümseyerek önüne döndü. Eskisi gibi Sehun'la birlikte olmak hayatta en çok istiyeceği şeydi... Uzun zaman sonra mutluluğu bulmuştu.
" Baekhyun sen niye sessizsin? " Luhan sessizce oturan Baekhyun'a konuştu. Geldiğinden beri arkadaşının sessini duyanamıştı. Odadaki herkes Baekhyun'un cevabını merak ediyordu. Chanyeol hariç. Chanyeol tabağındaki çilekli tatlıyı yemekle meşguldü.
" Oh!! Kendimi biraz hasta hissediyorum "
Luhan anlayışla kafasını salladı.
" Çocuklar saat geç oldu, herkes yatağa."
Bayan Do tabağını masaya bıraktı " Luhan sen Sehun'la yat. Soo sende Kai ile Baek sende Chanyeol'a yat."Herkes kafasını sallayarak onayladı.
" Sehun gel." Luhan Sehun'un elini tuttarak odaya geçtiler. Sehun'la aynı yatakta yatmak midesinin kasılmasını sağlıyordu. Luhan dolabından kendi pijamalarından Sehun'a verdi. Sehun elindeki şeker pembesi pijamaya baktı. Sehun bunu hayatta giymezdi. Öleceğini bilse bile bu şirin pijamayı giymezdi.
" Güzelim ben bu pijamayı giymem."
" Neden? "
" Çok kızsı. Ben çıplak yatarım."
Luhan Sehun'dan gözlerini kaçırarak usulca kafasını salladı. Sehun boxerla yatacaktı. Şuan heyecandan yere yığıla bilirdi. Sehun soyunarak yatağa sırt üstü uzandı. Luhan banyoya girerek pijamalarını giyererek yatağın ucuna oturdu.
" Luhan korkma sen istemezsen bir şey yapmam." Sehun Luhan'ı belinden tuttarak kolları arasına aldı. Luhan belindeki eli yavaş yavaş okşadı.
Kai Soo'nun çıplak sırtına küçük küçük öpücükler kondurarak Soo'nun bacağını elinin tersiyle okşadı. Soo huylanarak Kai'nin bacağına tekme attı.
" Rahat dur Kai." Soo ona sırnaşan Kai'yi uyardı.
Kai Soo'nun kulağına tahrik edici bir şekilde fısıldadı.
" Seni istiyorum bebeğim."
Soo yutkunarak Kai'den uzaklaştı. Soo ellerini sallayaral " Yarın geceye kadar sabret" dedi. Kai ellerini hırsla yatağa vurmaya başladı. Soo Kai'nin ne yaptığını anlamayarak Kai'nin beline kollarını dollayarak gözlerini kapattı.
" Yarın gece sert olacağım haberin olsun'
" Benim istediğimde içime sert girmen Kai." Soo gözleri kapalı bir şekilde mırıldandı. Kai gülümseyerek Soo'ya sarıldı.
Chanyeol belindeki elleri ittirdi.
" Sarılmanı istemiyorum."
Baekhyun dolan gözleriyle birlikte Chanyeol'dan uzaklaştı.
" Chanyeol yapma böyle"
" Baekhyun kes çeneni uyumak istiyorum."
Baekhyun göz yaşını elinin tersiyle silerek yastığını ve dolaptan battaniye alarak rahat geniş koltuğa kıvrılarak arkasını Chanyeol'a döndü. Chanyeol kafasını hafif kaldırıp omzunun üzerinden uyuyan Baekhyun'a baktı ve ona doğru dönerek gözlerini kapadı.
Hadi yine iyisiniz dayanamayıp yeni bölüm yayınladım.
YEHET!!!