22.Bölüm |M|

1.4K 113 31
                                    

Bu bölümde halüsinasyon Sehun yer alacak. Sehun eve gelene kadar.
İyi okumalar.

Luhan üstündeki pijamaları çıkartarak boy aynasında hasat vücuduna baktı. Bacaklarında sarılaşmış izler vardı . Göğüsünde işaret parmağını gezdirdi. Morluklar ona iğrenç geliyordu. Dudağı Sehun'un sert öpüşü karşısında şişliği geçmemişti.

Evde yalnızdı. Sehun onu eve kitleyip ardına bakmadan gitmişti. Luhan kızarıklığı biraz geçmiş penisine bakamıyordu bile... Deliğindeki yanma hissi ölmekle eş değerdi. Luhan arkasında beliren kırmızı kabanlı halüsinasyonu Sehun'u fark etti. Sehun yaklaşarak ince bele kollarını sardı ve çıplak omuza öpücük kondurdu. Luhan kıkırdayarak gözlerini kapattı. Omuzundan boynuna doğru yol alan küçük ıslak öpücükler harika hissettiriyordu. Halüsinasyon Sehun kabanını çıkartarak Luhan'ın yüzünü avuçladı. Luhan parlak gözleriyle masumca sırıttı. Halüsinasyon Sehun büzülmüş dudakları bir kırılgan nesne gibi nazikçe dudaklarının arasına aldı. Diğer Sebun gibi sert öpmüyordu. Luhan ağzını aralayarak dilin geçişine izin verdi. Sehun dilini dile değdirerek öpüş hızını arttırdı. Sehun Luhan'ı belinden kavrayarak kendine bastırdı. Sehun bel boşluğunda eliyle değişik çizgiler çiziyordu. Luhan Sehun'un ağzına boğukca kıkırdayarak geri çekildi. Halüsinasyon Sehun'u elinden tuttarak yatağa getirdi . Sehun siyah gömleği ve dar pantolonunu çıkarttı.

Luhan Sehun'la öpüşmeye devam ederken yavaşca yatağa uzandı. Halüsinasyon Sehun'un nazik davranacağına emindi. Sehun geri çekilerek penise baktı. İki elini uzatarak penisi acıtmadan sabit tuttu. Eğilerek penisin başına dilini sürttü ve öptü. Küçük penisin başını yavaş hareketlerle ağzına aldı. Yeterince acıyan penisi acıtmamaya özen gösteriyordu. Luhan yumuşak saçlara elini daldırarak kalçasını Sehun'a doğru itti. Sehun topları eliyle nazikçe okşadı. Luhan penisini emen Sehun'un saçlarını acıtmadan çekiştiriyordu. Acısız seks yapmak harika bir şeydi Luhan için.

Halüsinasyon Sehun yanakları çukurlaşana kadar penisi bir emzik misali emiyordu. Luhan kalçasını hareket ettirerek ağzı beceriyordu. Sehun yarıkta dilini dolaştırarak seyiren penisi ağzından çıkartır çıkartmaz Luhan muhteşem sesiyle inleyerek boşaldı.

" Ooh! "

Sehun dudakları sert bir şekilde olmayan biçimde öpmeye koyuldu. Bir yandada elleti boş durmuyordu Sehun'un. Sertleşmiş göğüs ucunu işaret ve orta parmağı arasına alarak çekiştirerek okşadı. Luhan hassas göğüs ucunun yalanması ile gözlerini yumdu. Sehun göğüs ucuna sulu bir öpücük hediye etti. Sehun iz olan bacakların iç kısmını yalamaya ve öpmeye başlamıştı. Luhan'ın çilek gibi tadı vardı. Sehun etrafı yara olan deliğe baktı. Buraya girmek zor gibi görünüyordu. Luhan bacaklarını bükerek deliğini ortaya çıkardı.

Sehun yara olan deliğe dilinin ucuyla  ıslattı. Sehun dilini çekerek kafasını kaldırdı. Luhan'a baktığın hafiften boncuk boncuk terlediğini gördü.
Sehun Luhan'ın üstüne uzanarak bütün ağırlığını tek bir kolunu vererek penisini tuttarak deliğe konumlandırdı.

" Onun gibi sert olmayacağım. Korkma " Sehun son derece güven vereci sesiyle konuşmuştu.

Luhan kafa sallayarak onayladı. Sehun yavaşca penisin başını soktu ve bekledi. Sehun şimdi bütün ağırlığını iki koluna veriyordu. Luhan'ın kulağının altını öperek " Hazır mısın Lulu. " dedi.
Luhan boyuna kollarını dollayarak cevabını vermişti. Sehun Luhan'ın boynunu öperek tamamen penisini soktu. Luhan ağzından bir tıslama çıkartarak bele bacaklarını doladı.

Sehun aynı hızda gelgit yaparken Luhan'ın tatlı noktasına vurduğunu zevkli inlemeden anladı.

" A-Ahh o-oraya vur b-bir daha "

Sehun gülümseyerek hızını arttırdı ve tatlı noktaya defalarca vurdu. Luhan dişlerini çıplak omuza bastırdı ve öptü. Tittrekçe inleyerek kalçasını Sehun'a doğru hareket ettirdi.

" O-Oh bu, çok iyi hissettiriyor "

Sehun geleceğini hissettiği an daha hızlandı. Sehun karnına çarpan erekte olmuş penisi eliyle çekmeye başladı. Luhan için iki zevk fazlaydı bile... O kadar iyi hissediyordu ki ıslak dudaklarì aralanmış bir şekilde inilti serbest bırakıyordu. Luhan Sehun'un kollarında kırmızı çizigiler çizerken ona daha hızlı olmasını dile getiriyordu. Sehun bir kaç saniye sonra bir inlemeyele zevk suyunu akıttı. Ardından Luhan Sehun'un eline boşaldı.

Sehun parmaklarına bulaşan meniyi yalayarak temizledi. Bu işlemi yaparken Sehun gözlerini Luhan'dan ayİrmadan yapmıştı. Luhan'ın bedenindeki morlukların yerine taze kızarıklar eklenmişti. Halüsinasyon Sehun göz açıp kapanacağı sırada giyinmişti. Luhan yataktan kalkarak gözlerini kapadı , Sehun gitmişti.

Luhan banyoya girerek Sehun gelmeden işini halletmeliydi. Yoksa onu sorguya tutacağını iyi biliyordu. Luhan temizlenerek banyodan çıktı.
Karşısında Sehun'u beklemiyordu. Sehun gelmiş ve dağınık yatağına bakıyordu. Luhan tamamen yatağı toplamayı unutmuştu. Luhan derin bir nefes alarak dağılmış yatağa yan gözle baktı.

" Bu yatağın hali ne ? " Sehun işaret parmağı ile yatağı gösterirken Luhan'a soru yöneltti.

Luhan ne diyeceğini bilmiyordu. Daha dün onu sertce becermişti . Bir daha yaşamak istemiyordu. Sehun bir tıslama çıkarttı sakin olmaya çalışıyordu. Ne kadar sakin olabilirse.

" Sana bir soru sordum deli . Bu yatağın hali ne ? " Sehun Luhan'a yaklaşarak sordu. Cevap alması yerine aldığı şey sessizlikti.

Luhan korkudan geri çekildi. Sehun'dan korkuyordu.

" Kime kendini becerttirdin deli sürtük ?"  dedi Sehun sesini sakin çıkartarak.
Luhan'a tekrardan zarar vermek istemiyordu ama Luhan zarar görmek için zorluyordu.

Eğer Luhan söylerse Sehun onu hastaneye geri yollardı. Luhan Sehun'a bakarak odadan çıktı. Sehun sinirle elini saçlarından geçirdi. Bu konunun üstünde durmayacaktı. Luhan onun hiç birşeyi olmuyordu o yüzden kime kendini becerttirse umrunda olmazdı.

YEHET!!!

İNSANE |Hunhan|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin