20.Bölüm |M|

1.8K 121 63
                                    

İyi okumalar. Yorum ve oy vermeyi unutmayın ss.s.ss.s
NOT: Hunhan relll...( bunu neden yazdığımı bilmiyorum ama HUNHAN reel kardeşim. Neyse bb. Tutmayım sizi ) : DfAfGf

" Burda ne işin var Kai ? " dedi KyungSoo merakla.

" Seni özledim " Kai eliyle ensesini kaşırkan tereddütlü bir şekilde mırıldanmıştı.

KyungSoo ağzından tıslama çıkardı. Kai'nin değişken ruh halinden bezmişti.

" Kai... beni zor duruma sokuyorsun. "

" Neden ? "

" İşleri çıkmaza saptırıyorsun. İstersen arkadaş olabiliriz ? "

" Ben aşık olduğum birisiyle arkadaş olamam Soo "

KyungSoo sıkıntıyla nefesini dışarı saldı. Bir yandan da  Kai haklıydı. Kai tekrardan konuştu.

" Soo... deneyebiliriz "

" Kai seni öyle sevmeyen birisini deneyerek kendine aşık edemezsin " KyungSoo olumsuzca başını salladı.

" Peki... seni üstelemeyeceğim KyungSoo. "

Kai artık pes etmişti. Kalbinden zorda olsa KyungSoo'yu çıkartıcağını biliyordu. Zorla güzellik olmazdı. Kai son kez denemesini yaparak yine olumsuz yanıt almıştı. Asla KyungSoo ile birlikte olamayacaklardı. Kai dikkatlice sevdiği adama baktı. Onu kalbinden çıkarmak zor gibi görünüyordu. Ama bunu başaracağına söz vermişti şuan.

Kai ceketinin cebine ellerini koyarak yavaş adımlarla KyungSoo'nun yanından uzaklaştı. İstemeyerekde olsa artık hayatında baykuş suratlısı olmayacaktı. Kai elinin tersiyle göz yaşını silerek arabasına bindi. Koskoca Psikolog Kim Jongin ne hale gelmişti KyungSoo için . Kimsenin duygularını önemsemeden hareket eden Kai'nin yerine, aşk acısı çeken Jongin gelmişti.

KyungSoo iki hafta önce duyguların emin olmasına rağmen sevdiği afmdama yalan söylemişti.

" Seni seviyorum doktor Kai " KyungSoo sessizce Kai'nin arkasından mırıldandı.

                    ****     ****
Luhan belini ahtopat misali gibi sarmalayan kollardan rahatsız olarak kıpırdandı. Arkasını zorda olsa döndü ve şaşkınlığını gizleyemeden yanında nelek gibi uyuyan Sehun'a baktı. Mutlu olmuştu. Sehun  ona sarılarak uyumuştu. Luhan tereddüt ederek elinin tersiyle yanağı okşadı.

Sehun yanağında dolaşan eli gözlerini açmadan tuttu.

" Rahat dur! " dedi eli bırakırken Sehun. Arkasını dönrek uyumaya devam etti.
Luhan acıyan elini avuşturup arkası dönük olan Sehun'a dil çıkardı.

" O dilini kesmeden içeri sok Luhan "

Luhan korkuyla dilini içeri çekti. Bu çocuk nasıl gördü diye merak etti. Luhan yavaşca yataktan inerek odadan çıktı ve  mutfağa indi.

****

Sehun burnuna dolan mis kokularla uyuşuk bir şekilde yataktan kalktı. Banyoda işlerini hallederek mis kokuları takip edip mutfağa girdi. Luhan'ı kahvaltı yaparken beklemiyordu.

" Vayy!! Deli Luhan kahvaltı hazırlamış " Sehun alaycı ses tonuyla söylendi.

Luhan acı dolu buruk gülümsemesiyle masaya oturdu ardından Sehun oturdu. Sehun beyaz peynire ağzına atarken konuştu.

" İyi enerji topla lazım olacak "

Luhan çilek reçeline ekmeğini bandırıp ağzına attı. Aynı küçük çocuk gibi yiyiyordu .  Sehun bu şirin görüntüte daha fazla dayanmayarak oturan Luhan'ı kolundan tuttarak odaya çekiştirdi.

İNSANE |Hunhan|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin