| BaekYeol |
Chanyeol beyaz önlüğünü askılağa takarak odasında çıktı. Hastanedeki görevlilere veda ederek dışarı çıktı. Dışarda bardaktan boşalırcasına ( :Ddafd ) yağmur yağıyordu. Chanyeol iç çekerek siyah şemsiyesini açtı. Chanyeol bir adım atmıştı ki durup arkasına döndü. Baekhyun sırıl sıklam olmuş bir şekilde duruyordu.
" C-Chanyeol " Baekhyun titremesini durduramıyordu. Soğuk iliklerine kadar işlemişti. Saatlerce Chanyeol'un işinin bitmesini beklimişti.
Chanyeol aynı ıslak köpek yavrusuna benzeyen Baekhyun'a yaklaştı ve şemsiyeyi ona ve kendisine tuttu. Çok fazla yakınlardı birbirlerine . Baekhyun göz yaşlarını akıtarak canından çok sevdiği adama baktı. Chanyeol elinin tersiyle inci taneleri silerek yanağı okşadı. İkiside sessizdi.
" C-Chanyeol biraz olsun beni s-sevez misin ? " Baekhyun yanağındaki elin gittiğini hissetti. Chanyeol geri çekilerek Baekhyun'a baktı.
Baekhyun ayak uçlarına basarak Chanyeol'un omuzlarına iki elini koydu ve Chanyeol'un konuşmasına fırsat vermeden öpmek istediği dudaklara dudaklarını bastırdı. Hareket ettirmiyordu sadece dudaklara dudaklarını değdiriyordu. Chanyeol sonunda şoktan çıkarak Baekhyun'u omuzlarından itti. Baekhyun geri sendeleyerek dengesini sağladı. Chanyeol onu itmişti.
" Ne yaptığını sanıyorsun Baekhyun. ? " Chanyeol sinirle konuştu. İki ay tanıdığı biri dudaklarına yapışmıştı bu düşünce beynine kan sıçramasını sağlıyordu.
" C-chanyeol s-seni seviyorum " Baekhyun üzgün ve utançla başını yere eğdi. Aklına gelen şeyi bir anlık yapmanın cezasını çekiyordu.
" Beni öptün!! "
" Ö-özür dilerim "
" Baekhyun öpmeyi bile beceremiyorsun "
Chanyeol gülümseyerek konuştu. Baekhyun yanaklarının kızardığına emindi.
Chanyeol ıslak çocuğu kolundan çekip şemsiyenin altına girmesini sağladı. Baekhyun kafasını kaldırarak kahverengi gözlere odaklandı." Belki....deneyebiliriz "
Baekhyun tam konuşucakken dudaklarına kapanan ıslak dudaklarla donup kaldı. Chanyeol onu öpüyordu. Hani Baekhyun'un aşk itirafını kabul etmeyen Chanyeol. Doktor Chanyeol. Kariyeri daha önemli olan Chanyeol onu istekle öpüyordu.
Baekhyun'un heyecandan elleri titriyordu. Chanyeol geri çekilerek Baekhyun'a sıkıca sarıldı. Baekhyun burnuna dolan çikolata kokuyla gözlerini kapattı ve uzun olana kollarını doladı. Chanyeol bu tatlı köpek yavrusuna şans vermeyi istemişti. Belki bu deneme süreçleri başarıyla sonuçlanarak birbirleri arasında kopmayan aşk bağı kurabilirdi. Denemekten zarar gelmezdi. Her insan bir şansı hak ederdi.
| HunHan |
Luhan bir kaç kere gözlerini kırpıştırarak odaya baktı. Bura misafir odasıydı. Luhan yan tarafına baktığında bir adet ona bakan Sehun gördü. Sehun gülümseyerek " İyi misin Luhan " dedi. İyi olmasını diliyordu içten içe. Luhan penisindeki ve deliğinin etrafındaki yaraların yanmaması dışında iyi denilebilirdi. Luhan sadece kafa salamakta yetindi. Sehun'la konuşmak istemiyordu. Luhan sargılı iki bileğine baktığında yatağa bağlı olduğu görüntü gözlerinin önüne geldi. Sehun elini uzatarak özgürlükleri sayesinde havaya kalkmış saçlara koyacakken Luhan eli itti. İstemiyordu. Ona dokunmasını istemiyordu. Luhan kendini zlr tuttuyordu ağlamamak için. Duygusal bir yapıya sahip olmasıda bir etkendi ağlaması için.... Acıyordu. Kendisine acımakta haklıydı.
Sehun durumu toparlayarak yataktan kalktı. Luhan'ı gözleri Sehun'un hareketlerini takip ediyordu. Sehun odadan çıkıp Luhan'ı yalnız kalmasını sağladı. Luhan gözlerini kapıdan ayırarak dolaba yaslanmış halüsinasyona baktı. Luhan iç çekerek pis sırıtışı görmezden gelmek istedi ama bu yanına oturan halüsinasyon Sehun ile yok oldu.