Luhan üzerini büyük bir hızla gelen köpeğin ardında sırıtan Sehun'u kafaya takmamaya karar kılarak tüm gücüyle boş sokakta ayak sesleri yankılanacak şekilde koşuyordu. Luhan omzunun üzerinden gelişi güzel bir bakış attı. Sehun tasmayla sıkıca tuttuğu büyük köpekle peşinden koşuyordu.
Köpeğin ardı ardına havlamasıyla Luhan içindeki korku zerreciklerin yanına eklenen korkuyla hızını arttırdı. Tabii kısa bacakları nereye kadar dayana bilirse oraya kadar gidebilirdi Luhan..
Sehun uzun bacaklarının verdiği avantajla Luhan'a biraz daha yaklaşmıştı.Luhan kalbinin sıkıştığını ve her derin nefes aldığında göğüs kafesine giren acıya dayanarak koşmaya devam ediyordu. Luhan önüne çıkan büyük duvarla telaşla etrafına bakmaya başladı. Luhan soluk soluğa arkaya dönüp Sehun ve ağzından salyalar akıtan koca köpeğe korkuyla bakıyordu. Sehun kafasını yana yatırarak yan ağız sırıttı. Luhan'ı aciz görmek... Onu yeterice tatmin ediyordu.
" Yolun sonuna geldin ha ? " Sehun köpeğin başını okşarken soru yöneltti.
Luhan bir cevap veremiyordu. Dili tuttulmuş gibiydi. Sehun eğer sıkıca tuttuğu siyah tasmayı bırakırsa olacakları düşünemez hale gelmişti.
Sehun yüzündeki sırıtışı silerek ayağa kalktı. Şimdi insanı ürperten donuk bakışlarıyla Luhan'ın gözlerinin içine bakıyordu. Luhan tam şuanda ölmek istiyordu başka bir şey istemiyordu sadece ölmek...Sehun bir anda elini gevşeterek siyah tasmanın serbest kalmasıyla ve köpeğin son sürat Luhan'ın üzerine koşması aynı saniyede gerçekleşmişti. Luhan gözlerini yumarak köpeğin kendisine saldırmasını bekliyordu.
Luhan kolunun tuttulması ve kendini yerde bulması...onu şaşırtmıştı. Bu sokakta ikisinden başka kimse yoktu. Luhan gözlerini yavaşca açıp, etrafa baktı. Sehun ve - halüsinasyon - Sehun yan yana duruyordu. Demek ki Luhan'ı kurtaran hayali Sehun'du. Luhan ayağa kalkarak ikiliye baktı. Birbirlerine tehtit dolu bakışlar atıyorlardı.
____________________
Luhan terler içinde hızlıca yataktan kalktı. Soluğu Sehun'un odasında almıştı. Luhan'ın içinde Sehun'a kin tomurcukları yeşermişti. Luhan hastalığından dolayı rüyayı gerçek sanarak Sehun'a tokat attı.
Sehun ne olduğunu anlamadan aynı yanağına bir tokat daha indi. Sehun dişlerini birbirine bastırarak Luhan'a döndü. Sehun yüzüne gelen eli hızlaca tuttarak burktu.
" Seni.geberticeğim.piç deli " Sehun sinirden konuşamıyordu bile...
Luhan acıyan elini kendini çekerek Sehun'un uzun bacağına bir tekme attı. Sehun bacağına saplanan acıyla ağzın bir inleme kaçırdı. Şuan Luhan'ı öldürmemek için kendini zir tuttuyordu. Luhan Sehun'un sinirlendiğini fark ederek geri bir adım attı. Luhan içindeki öfke ateşi söner sönmez Luhan korkuyla kapıya yaklaştı. Sehun'a tokat ve tekme atmıştı. Luhan belini kavrayan ellerle olduğu yerde dondu kalktı.
" Seni sikeceğim deli " Sehun sakin ve sinirliydi.
Luhan duyduğu cümleyle kaskatı kesildi. Ceza istemiyordu.
" Şimdi sahibin hayatın boyunca unutamayacağın bir ceza verecek. Ölmek için yalvaracak hale geleceksin piç . "
Sehun beyaz boyunda dilini gezdirdi. Kolay kolay Luhan elinden kurtulamazdı. Sehun geri çekilerek küçük eli kavradı ve yatağa doğru çekiştirdi." S-Sehun özür dile- "
" Kapa çeneni sürtük " Sehun sinirle konuştu.
Luhan ağlayarak Sehun'a yalvarıyordu. Luhan pijamasının çıkarılmasıyla bedenini bir ürperti sardı. Sehun rahat durmayan kolları tutarak çekmecesinde bulundurduğu kelepçeyle yatak başlığana bağladı.