6.Bölüm~

1.8K 148 55
                                    

Insane~

Sehun kucağında ki kızıl hatunun kalçalarını avuçlayarak siyah deri koltuktan kalktığı gibi odaya soktu. Sehun kızıl hatunu çıldırtıcak şekilde yavaş hareketlerle gömleğini çıkartıyordu. Sehunun bu kızıl hatunla oynamak hoşuna gitmişti. Gömleği çıkartıp yere atarak hafif kaslı pürüssüz vücudunu Kızıl hatuna sundu. Kızıl hatun gülümseyerek elini kaslara uzattı. Kızıl hatun siyah ojeli uzun elleriyle pürüssüz vücutda zevk alarak gezdirdi. Sehun vücunda gezinen eli alarak sert bir şekilde büktü.

" Sana benim vücudumu elleme iznini nerden aldın sürtük " Sehun kızıl hatunun kulağına tıslayarak eli sert bir şekilde bıraktı. Kızıl hatun acıyla kızarmış elini ovdu. Sehun ince elleri fazlasıyla bükmüştü. Böyle fazla yılışık kızlardan tiksiniyordu. Sehun kızın dudaklarını öpüceği sırada telefonu çaldı. Sehun çalan telefonu es geçerek ince dudaklara gömüldü. Hala ısrarla çalan telefondan rahatsız olan kızıl hatun dudaklarını öpmek yerine ona işkence eden dudaklardan ayrıldı.

" İstersen telefonu aç "

Sehun tek kaşını kaldırarak kızıl hatuna baktı. Çalan telefonu açarak kulağına götürdü.

" Ne var ? "

" Doğru cevap ver babana Sehun "

" Uzatmadan ne söyleyeceksen söyle işimi böldün "

" İşini böldüğümüz için özürdileriz Bay Oh Sehun "

" Kapatıyorum "

" Hastaneye geliyorsun "

" Hadi ya gelmezsem "

" Geliyorsan diyorsam gelmek zorundasın "

Sehun gözlerini devirerek telefonu kapattı. Yerde ki gömleği alarak üstüne giyindi. Sehun tam odadan çıkıcakken aklına gelen şeyle kızıl saçlarını toplayan hatuna baktı.

" Hey ! Kızıl "

" Hımm "

" Beni durdurmayacak mısın ? Ya da ne bileyim vıcık kelimeler söyleyip beni sevgilin sanmalar felan... "

" Hayır. Aslında ben seninle olmak istemiyorum nasıl desem ben hiç kimseyle birlikte olmadım. Bana baksaydın öyle kadın olmadığımı anlardın "

Kızıl hatun dudaklarını hafif düzerek şirince Sehun'a baktı.

Sehun şaşkınca masum olduğunu idda eden Kızıla bakıyordu.

" Neyse by. "

Sehun hayret ederek evden çıktı. Böyle bir şey olacağını hiç düşünmezdi. Biran yolda durdu ve kıza ardı ardına söylenmeye başladı .

" O kız nededi ? Zaten seninle birlikte olmak istemiyormuşmuş hah beni kim istemez be kızım "

Arabasına ceketini atarak hastaneye sürdu. Sehun arabayı park ederek indi. Görkemli hastanenin önünde durarak hastaneye baktı. Ruh ve Sinir Hastanesi. Burdan nefret ediyordu. Annesini bu hastanede kaybetmişti. O ruh hastası olan Wu Yifan annesine tecavüz etmeseydi belki annesi şimdi hayatta olacaktı. Bunu babası bilmiyordu. Bilse bile Yifan'ı tek kurşunla öldürtürdü.

Hastaneye girerek o gri duvarların üstüne gelmesine izin verdi. Koridordan geçerken bağırış sesleri, içten olan kahkaha sesleri onu yeterince korkuttuyordu her zaman. Sehun iki göreviyle gezen masum çocuğa baktı. Sehun'a fazla tanıdık gelmişti. Sehun Luhan'ın kolunu tuttarak ona dönmesini sağladı.

Luhan Sehun'a boş gözlerle bakıyordu. Yüzünde bir gram mimik yoktu Luhan'ın. O tecavüz olayından sonra bakışları anlamsızcalaştı ve konuşmuyordu. Sehun'un Luhan olduğunu gördüğùnde hiç olmadığı kadar şaşırmıştı. Bunu beklemiyordu. Görevli Luhan'ı kolundan çekerek yürümesini sağladı. Sehun omuz silkerek babasının odasına girdi. Açıkcası birlikte olduğu zaman ki sapa sağlam olan Luhan'ın nasıl bu duruma geldiğini merak etmedi değil...

" Sehun seninle bir şey konuşacağım "

" Baba... Luhan adında olan arkadaşım neden burda ? "

" Çok sevdiği adam ondan ayrıldığı günden beri onun halüsilasyonunu gördüğü ve onunla konuştuğu için burda Sehun. Tanıdık geldimi Luhan ? "

Sehun susma hakkını kullanmayı seçmişti. Bay Oh önünde duran dosyayı kapatarak " Sehun Luhan'a yardım et .Luhan senin hayalini ne zaman görmeyi bırakırsa o zaman yanıma gel "

" Ama b- "

" Çıkabilirsin . Oda numarası yedi "

Sehun sinirle odadan çıktı. Çok güzel eski sevgilisi Luhan bir deli olmuştu onun sayesinde. Sehun babasının söylediklerini umursamadan hastabeden çıkarak evine sürdü.

İNSANE |Hunhan|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin