Kyungsoo telaşla eline telefonunu alıp Baekhyun'u aradı. Soo Baek'in bir şey demesine izin vermeden " Baekhyun...Luhan gitmiş " dedi.
" Geliyorum "Kyungsoo telefonu kapatıp oturma odasının dağılmış haline sinirle baktı . Daha dün bütün evi pırıl yapmıştı.
Baekhyun açık kapıdan girerek oturma odasına girdi. Baek karşılaştığı manzarayla çivi gibi yere çakıldı.
" Buraya noldu ? "
" Luhan.... Onu aramalayız . Başına her türlü kötü şeyler gelebilir. "
" Sakin ol Soo ilk önce hastaneyi arayalım "
Baekhyun bir kaç dakika sonra mutlu yüz ifadesi ile Kyungsoo'ya haberi verdi.
" Luhan hastanedeymiş "
" Gidelim " Kyungsoo ayağa kalkarken sevinçle şakıdı.
Eğer Luhan'ı bulamasalardı Soo kafayı yerdi.
***********Luhan kilit sesi duyduğunda dizlerinin arasına gömdüğü terli kafasını kaldırarak odaya giren kişiye baktı.
" Ne işin var burda ? " Luhan'ın sesi bağırmaktan kısık çıkmıştı.
Sehun elindeki anahtarla kapıyı kilitleyerek yavaşca Luhan'a yaklaştı.
" Sana bir soru sordum ? "
" Sus " Sehun bir büyük adım attığında Luhan'ı duvarla kendi arasına hapsetti.
" Beni o günkü gibi tatmin et Luhan. "
Luhan hızlıca kafasını hayır anlamında salladı. Sehun Luhan'ı boynundan tutarak elinin tersiyle yumuşak yanağı okşadı. Luhan'a dokunmak istiyordu Sehun. Yanağını okşayan soğuk elle irkildi. Kalbi sanki ağzında atıyordu. Nefesini tutarak Sehun'a baktı." Nefes al bambi "Sehun elini eşofmandan içeri sokup Luhan'ın erkekliğini boxerin üzerinden okşadı. Sehun'un sihirli elleri nazikçe küçük erkekliği okşuyordu.
Yavaş hareketlerle çıldırmak üzere olan
Luhan dayanamayarak yavaşca erkekliğini okşayan elin üzerine koyarak dahada hızlandırdı. Sehun Luhan'ın pamuk gibi boynuna burnunu sùrttü ve kokuyu içine çekti." Çilek " Sehun boğuk sesiyle kendi kendine mırıldandı bu koku onu rahatlatmıştı.
" S-Sehun istemiyorum " Luhan tittrekce nefes aldı. Sehun'un ona bu kadar yakın olması heyecanlandırıyordu.
Sehun elini eşofmandan çıkararak ellerini bol tişörtten içeri soktu. Luhan belini okşayan elleri durdurup Sehun'u göğüsünden hafif itti. Sehun itmenin etkisiyle bir adım geriledi. Sehun Luhan'ı belinden yakalayarak ıslak dudakları nazikce öpüyordu. Luhan istemeyerek Sehun'u tüm gücüyle kendinden uzaklaştırdı.
" İSTEMİYORUM " diyerek tüm gücüyle bağırdı. Şuan kendinden başka birini düşünecek halde değildi. Sehun kafasını yana atarak kahkaha attı.
Luhan gözlerini devirerek ondan daha deli olan Sehun'a baktı." Ama ben istiyorum " Sehun'un sesi beklediğinden sakin çıkmıştı. İlk sefa sesi bu kadar sakin çıkmıştı. Luhan omuzlarını düşürerek ayaklarına baktı. Belki oda biraz istiyordu. Biraz değil Sehun o küçük dudaklarını tadına varacağına kadar öpmek istiyordu. Bu dürtüsünü yok ederek iki Sehun'da kendilerine ait egolu gülümsemeleriyle duruyordu.
" Sen niye geldin ? " Luhan bıkkınca konuştu. Sehun anlamayarak etrafa baktı , Luhan onla konuşmuyordu çünkü karşısında capcanlı Sehun'un yanındaki halüsinasyonla konuşuyordu.
Sehun yanına baktığında hiç birşey göremedi." Lu özlemedin mi beni ? "
" Gideli bir saat bile olmadı "
" İkimize baksana Luhan ne kadar birbirimizden farklıyız değil mi huh ? "
Halüsinasyon Sehun eliyle kendiyle yanında birşey anlamak için onu dikkatli dinliyen Sehun'u gösterdi.
Luhan iki arasında gözlerini değiştirdi.İkiside birbirine zıt görüntüydüler. Halüsinasyon Sehun diğer Sehuna nazaaran daha seksi görünüyordu. Üstüne giyindiği kan kırmızı uzun kabanı, kahverengi saçlarını yukarıya dikmesi , gözüne sürdüğü eyeliner ona farklı bir hava katıyordu. Bunların yanında sol kulağındaki siyah küpe cabasıydı.
Luhan gerçek Sehun'a baktığında üstünde siyahtan başka bir renk barınmıyordu. Kapalı sarı saçları özgürce alnından sarkıyordu. Deri ceketi , bacaklarını saran deri dar bir pantolan. Bileğindeki deri bileklikler ve sağ kulağına taktığı metal küpe onu tam motorcu havasına sokuyordu tek eksiği güzel ve havalı olan bir motorsikletti.
Görünüşleri tarafından benzemeseler bile davranışları ikisininde aynıydı.
" Gidin burdan " Luhan ikisinide istemiyordu.
Halisünasyon Sehun ortalıktan koybultan sonra Sehun bir kaç saniye anlamsızca Luhan'a bakarak kilitli kapıyı açıp çıktı .
Babasının odasına girerek rahat koltuğa rahatca oturdu. Bay Oh dosyaları inceleyerek " Bu hastaneye seni kapatmak zorunda kalacağım yine Sehun " dedi. Sehun yeribde rahatsızca kıpırdandı. Buraya bir daha kapatılmak istemiyordu." Bunu yapamazsın " Sehun endişe ve korku ses tonuyla babasına söylendi.
" Hastanemdeki hangi doktora delilik raporlarını göstersem direk buraya kapatırlar " Bay Oh sinir bozucu gülümsemesiyle endişe kaplı oğluna baktı.
Sehun o günleri tekrar yaşamak ya da görmek isyemiyordu.
" Ben iyileştim "
" Tam olarak değil yüksek düzeyde kişilik bozukluğun var "
Sehun birşey demeden odadan öylece çıktı. Korkuyordu. Burda diğer hastalar gibi kötü olacağına korkuyordu eğer tekrar buraya girerse.
****
Chanyeol polisler yardımıyla bulduğu hasta Kris'i odasına kapatarak . Kendi odasına girdi. Kris tam bir çocuğun parmaklarını keseceği sırada yakalanmış. Bunu beklemiyordu Jongin'le konuşması gerek.YEHET!!!