32.Bölüm

1.4K 120 77
                                    

Luhan yataktan terler içinde uyandı. İğrenç bir rüya görmüştü tabii buna rüya denilirse. Rüyasında Sehun ölmüştü. Luhan ağlayarak yüzünü yastığa gömdü. Luhan'ın hıçkırıklarını duyan teyzesi telaşla odaya girdi. Teyzesi şefkatle seslendi.

" Kuzum...noldu? "

" T-teyze korkuyorum."

" Neden? "

" Rüya .... Rüya gördüm Sehun benim yüzümden intihar ediyordu. "

" Geçti Kuzum geçti." Teyzesi Luhan'ın yanına yatarak saçlarını okşadı. Luhan mis kokulu teyzesine sıkıca sarıldı.

****

Kyungsoo annesini ihmal ettiğini fark ederek telefonun aldı ve annesini aradı.

" Baykuşum " Annesinin sevinçli sesi onu mutlu etmişti.

" Anne nasılsın? "

" Ben iyim baykuşum. Sen anlat birileri var mı ? "

Kyungsoo utanarak onu dinleyen Kai'ye baktı.

" E-ever biri var"

" AĞĞHH! Soo hemen Çin'e getir damadımla tanışmak istiyorum. "

Annesi Kyungsoo'nun erkeklerden hoşlandığını biliyor ve saygı duyuyordu.

" Tamam anne kısa bir zaman sonra geliriz."

" Öptüm bebeğim."

Kyungsoo telefonu kapatarak sandalyeye yaslandı. Annesinin sesini duymak içine huzur doldurmuştu.

" Kai Çin'e gidiyoruz"

" Neden? "

" Annem seninle tanışmak istiyor."

" O-oh tamam"

Kyungsoo tam Kai'ye sarılacakken Sehun onların arasına girerek sarılmalarını önledi.

" Olmayanlar var" Sehun pişkince sırıttı.

Kyungsoo Sehun'un poposuna tekme atarak pis pis baktı. Bu piç Sehun'u seviyordu.

Sehun zafer gülùmsemesiyle mutfaktan çıkarak salonda sarmaş dolaş yiyişen Baekyeol çiftine sessizce yaklaşarak ikisinin kafasına birer tane geçirdi.

" Olmayanlar var"

" Senin ben... " Chanyeol sinirle tısladı. Tam Baekhyun'un ağzına dilini sokacakken Sehun ayırmıştı.

Baekhyun sevimli bir şekilde sırıtarak mutfağa girdi. Mutfakta Kai'nin kucağına oturarak öpüşen Soo'ya gözlerini kısarak baktı. Yanlarına sessizce yaklaşarak " BÖÖĞĞ!! "diye bağırdı.

Kai korkuyla Soo'dan ayrılarak " Annanı sikiyim" dedi. Kai su içen Baekhyun'a baktı.

" Baekhyun senin ben ananı-" Kai Soo'nun dudaklarına vurmasıyla susmak zorunda kaldı.

" Sakin ol devamını odada yaparız." Kyungsoo seksi bir şekilde kalçalarını hareket ettirdi. Kai alt dudağını ıssìrarak inledi.

" Aah. Soo hızlan"

Soo gözlerini kapatarak kalçalarını hızlıca penise sürtüyordu.

Baekhyun hayretle birbirlerine sürtünen ve inleyen ikiliye baktı.

" CHANNİE MUTFAKTA CANLI PORNO VAR KOŞ!! "

Chanyeol sevgilisinin sesini duyar duymaz mutfağa koştu. Kaisoo çifti kendinden geçmiş bir şekilde öpüşüyorlardı.

" Baekkie hadi bizde yapalım." Chanyeol Baekhyun'u kolundan tuttarak odaya sürükledi.

Sehun salondan " Mutfakta sex yapacaksanız menilerinizi temizleyin." diye uyardı.

Kaisoo çifti Sehun'u duyduğu halde işlerine devam ettiler.

Baekhyun korkuyla kolunu Chanyeol'dan kurtardı.

" B-ben istemiyorum."

Chanyeol çıkardığı tişörttü sıkarak tek kaşını kaldırdı. Artık Baekhyun'la bir bütün olmak istiyordu.

" Korkuyorum."

" SEN KORKMUYORSUN. BENİMLE SEVİŞMEK İSTEMİYORSUN." Chanyeol sinirle bağırarak elindeki tişörtünü Baekhyun'a atarak dolaptan temiz tişört aldı ve odadan çıktı. Baekhyun ağlayarak yerdeki tişörttü alarak yatağa uzandı.

Chanyeol tişörttünü başından geçirerek kapıya yöneldi.

" Chanyeol neden bağırdın? " Sehun merakla soru sordu.

" Sehun sonra konuşalım. Bu gece eve gelmeyeceğim."

" Kendine dikkat et."

Chanyeol gülümseyerek evden çıktı.

Sehun Baekhyun'un odasından ağlama seslerini duyarak odaya çıktı. Baekhyun elinde Chanyeol'un tişörtünü almış cenin pozisyonunda ağlıyordu.

Sehun alt dudağını büzerek odadan çıktı.

Baekhyun ve Chanyeol'un arasına girmek en son istiyeceği bir şeydi...

***

Kuban mutfakta yemek hazırlayan teyzesinin beline kollarını doladı. Teyzesi Luhan'ın ayağına sertçe bastı. Luhan acıyla kollarını belden kollarını çekti.  Belli teyzesi sınırlı o yüzden sesini çıkarmadan mutfaktan çıktı. Sehun'u özlemişti hemde çok.

YEHET!!!

İNSANE |Hunhan|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin