3.Bölüm

1.7K 169 3
                                    

Oy ve yorumlarınızı vermeyi unutmayın Hunhancılar. İyi okumalar.

İnsane~

Luhan güne mutlulukla başladı çünkü onu zilden önce Sehun uyandırdırmıştı.

" Luhan sakın o ilaçları içme. Bir daha beni göremezsin "

Luhan'a Sehun'u görmemek ölmek ile aynı şeylerdir.

" İçmiyorum Sehun "

Sehun yumuşak yanakları öpünce Luhan kıkırdayarak Sehun'a baktı.

" Sehun bugün çok yakışıklısın aynı seni ilk gördüğüm zaman ki gibi "

Sehun gülerek Luhan'ın kurduğu hayal dünyasında kayboldu.

" Yine gittin Sehun "

Luhan dudak büzerek elleriyle oynuyordu. Luhan duvar köşesine giderek oraya oturdu. Bacaklarını kendine çekip çenesini oraya dayadı ve boş gözlerle Sehun'u sayıklayarak sallanıyordu.

Chanyeol elinde ki Luhan'ın dosyasını açarak göz gezdirdi.
Xiou Luhan 19 yaşında geçen yıl Şizofren tanısı koyuldu. Çinli. Ailesini küçükken bir depremde kaybetti. ******* Lisesinden mezun. Oh Sehun adında biriyle sevgiliydi. Arkadaşları Byun Baek Hyun.

Chanyeol dosyayı kapatarak koltuğuna yaslandı. Luhan'ı iyileştirmek istiyordu. Sonuna kadar devam edecekti.

Luhan önüne koyulan yemek dolu tepsiyi eline alarak duvara fırlattı. Luhan kahkaha atarak yere dükülen yemeklere bakıyordu. Bugün kapsülleri içtiğinde Sehun'u görememişti. Luhan artık önemsemiyordu. Luhan bu cehennem hayattan göçüp gitmeden iyileşmek ve gençlik yıllarını yaşamak istiyordu. Ama önünde büyük bir engel vardı.

Sehun

Beyninin oynadığı bir oyunun parçası olan Sehun...

YEHET!!!

İNSANE |Hunhan|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin