18.Bölüm |M|

2K 125 83
                                    

Bol Bol yorum istiyorum ona göre yapın. Bu bölüm silindi bir daha yazmak zorunda kaldım . Hatalarım varsa sizden özürdilerim.
HUNHAN'la kalın... Adfsvg

Luhan Sehun'un ne yapmaya çalıştığını anlayamamıştı. Luhan çaresizce bağırsa bile bu odanın sünger kaplı duvarlarından yan odadaki hasta bile duyamazdı .

Sehun büyük adım atarak Luhan'a yaklaştı ve dar omuzlara elini koydu. Luhan omuzlarındaki elle irkilerek bir adım geriledi.

" Dokunma bana! " dedi Luhan Sehun'dan uzaklaşarak.

" Sende biliyorsun Luhan isteksizce başlarsan devamını istersin."

" Öyle birşey olmayacak "

" Göreceğiz Lu . " dedi Sehun Luhan'a yaklaşırken. Sehun Luhan'ın yanaklarını kavrayarak yüzüne yaklaştı.

Luhan yüzünü kavrayan ellerin üstüne tırnaklarını bastırdı . Sehun eline batan tırnakların acısını dışa vurmamak için alt dudağını ısırdı ve gözlerini aralık dudaklara yönlendirdi. Luhan dudaklarını delip geçen gözden dolayı aralık ağzını kapattı. Sehun dudağa bakarak iyice yaklaştı. Luhan'ın alt dudağında yavaşca dilini gezdirdi.

Luhan alt dudağını nazikce emen dudağa karşılık gözlerini yumarak kendini Sehun'un eline bıraktı. Luhan alt dudağının ısırılmasıyla ağzını aralamak zorunda kaldı. Hastane odasındaki öpüşme yerini şehvete bırakırken.Luhan belinden düşmek üzere olan eşofmanın yerle buluştuğunu gördü . Sehun tişörtün altından elini sokarak büzüşmüş iki pembemsi tepeciğin etrafında oval hareketi yaparak okşuyordu. Luhan bacaklarının tutmayacağını hissediyordu. Uzun boylu birisiyle öpüşmek onun için zor bir şeydi.

Sehun Luhan'ı yavaşca yatağa yatırarak Luhan'ın boxerını el çabukluğu ile çıkartıp yere fırlattı. Luhan utunmazca bacaklarını yana açarak Sehun'un bacak arasına yerleşmesine izin verdi.
Sehun çilek tatlı dudaklardan ayırılarak küçük penisin hizasına geldi.

Sehun dilini biraz zevk suyu akıtmış hassas sinirlerin bulunduğu yarıkta gezdirdi. Eliylede topları okşuyordu bir yandan. Luhan kesik kesik nefes alarak kafasını yastığa gömdü.

Yarığı öptüğünde Luhan'dan tatlı bir inilti kazandı. Ağzından ardı ardı kesilmeyen salyalarıyla küçük penisi boydan boya yaladı. Yanaklarını çukurlaştırarak emip Luhan 'ın küçük penisinin tadını daha çok hissediyordu.

Luhan penisinin seyirmesiyle sıcak ağza boşaldı. Sehun boğazından akmakta olan sıcak sıvıyla salya kaplı penisi ağzından çıkartarak dudaklarana bulaşmış meniyi diliyle temizledi ve hoş bir inilti çıkardı.

" Hoşuma gitti tadın Luhan " dedi Luhan'ın tişörtünü çıkartırken. Tişòrtü çıkartarak diğerlerin yanına yere yolladı.

Sehun Luhan'ın bacaklarını biraz daha ayırarak büzüşmüş pembe deliğin etrafında dilini gezdirdi. Sehun penisini deliğe konumlandırarak alıştıra alıştıra dar deliğe girdi ve Luhan'dan muhteşem inleme sesi çıktı.

" Ahghh "

Sehun penisini zorluyan duvarlarda hızlanarak Luhan'ın tatlı noktasına defalarca sertce vurdu. Luhan tatlì noktasına değen penisin etkisiyle sırtı yay gibi yayıldı.

Luhan kalçalarını hareket ettirerek Sehun'a ayak uyduruyordu. Luhan sanki bu zevkle uçacağına emindi.
Sehun kalçalardan tuttarak ritmini daha hızlandırdı. Luhan Sehun'u iliklerine kadar hissediyordu.

Sehun birden Luhan'ı kucağına alarak deliğe rahatca girebiliyordu. Luhan geniş omuzlardan tuttunarak Sehun'un kucağında deli gibi zıplıyordu. Tenlerin birbirine çarpan sesi boş odayı dolduruyordu.

İNSANE |Hunhan|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin