35.Bölüm

1.4K 117 33
                                    

Bayan Do, Kyungsoo ve Kai'nin kaldığı odanın kapısını usulca aralayarak uyuyolar mı diye kontrol etti. İkiside mışıl mışıl uyuyorlardı. Bayan Do yüzündeki munzur gülüşle odaya ayak uçlarına basarak girdi. Bayan Do kıkırdamasını önlemek için ağzıyla elini kapattı. Kai'nin bir bacağı Soo'nun karnın üzerindeydi, Soo'nun sol elide yanlış yer olan Kai'nin penisinin üzerindeydi. Bayan Do fotoğraf makinasıyla bir kaç tane uyuyan çiftin resimlerini çekti.

Bayan Do odadan çıkarak elindeki resme bakarak " Çok sevimliler." diye mırıldandı.

Bayan Do bir sonraki durağı olan Hunhan çiftinin odasıydı. Enerjik kadın kapıyı aralayarak odaya girdi. Hunhan çifti Kaisoo çiftine zaaran birbirlerine sarmaş dolaştı. Sehun Luhan'a küçük bir bebeğe sarılır gibi sarılmıştı. Bayan Do alt dudağını ıssırarak bir kaç tane fotoğraf çekti ve odadan çıktı.

" Romantik çift Hunhan."

Bayan Do Baekyeol çiftinin odasına girerek bir süre olanları anlamaya çalıştı ama bir şey anlamamıştı. Baekhyun beyaz koltukta yatıyordu. Chanyeol ise çift kişilik yatakta yayılarak yatıyordu. Bayan Do dudaklarını büzerek uyuyan Baek'in ve Chan'in biraz resmini çekerek çıktı.

" Artık barıştıklarında çekerim." Bayan Do omuz silkerek mutfağa girdi.

Luhan huylanarak yüzünü buruşturdu. Biri yüzünün her tarafına sulu öpücük konduruyordu. Gözlerini açtığında Sehun'u gülümseyerek beklemiyordu.

" Günaydın güzelim." Sehun Luhan'ın büzülmüş dudaklarına öpücük kondurarak yatakta doğruldu.

Luhan gülümseyerek " Günaydın." dedi ve oda yatakta doğruldu.

" Lulu uyanınca çirkin ördek yavrusuna benziyorsun." Sehun kıkırdayarak konuştu.

Luhan yumruk yapmış eliyle omuza bir iki tane geçirdi. " Ama sen bu çirkin ördek yavrusuna aşıksın."

Sehun göz devirdi.

" Çirkin ördek sevme gibi bir fantazim yok." Ciddi bir şekilde söylendi.

Luhan'ın alt dudağı tittremeye başlamıştı.
"O-oyun mu oynuyorsun benle? "

Sehun Luhan'a sarılarak " Tabiiki de seni seviyorum. Inan bana." dedi.

Luhan burun çekerek yataktan kalktı ve banyoya ilerledi. Sehun gözlerini Luhan'ın kalçalarına dikti . Alt dudağını ıssırarak iç geçirdi.

" Seksi popo."

Kai inleyerek gözlerini açtı.

"Ahh..."

Birisi penisine elliyordu. Soo uykusunda ne yaptığını bilmeyerek Kai'nin penisi avuçlayarak sıkıyordu. Kai gözlerini yumarak Soo'nun elini ittirdi. Eğer eli ittirmeseydi Soo uyurken onu becerebilirdi. Kai önündeki çadıra bakarak gözlerini devirdi. Soo'nun bir hareketinde penisi sertleşiyordu ve buda başına bela oluyordu. Kai gözlerini ovalarak ağzını şapırdatan Soo'ya baktı. Soo'nun alnına öpücük kondurarak banyoya girdi.

Chanyeol gözleri kapalı bir şekilde elini yatakta gezdirdi. Baekhyun'u arıyordu. Chanyeol gözlerini açtığında beyaz koltukta tatlı mırıltılar çıkartarak uyuyan Baekhyun'a bir süre baktı. Chanyeol esneyerek ayağa kalktı ve ilk işi çişi olarak banyoya girdi. Banyoda işi biterek çıktı. Kıyafetlerini giyip kapıya yöneldi. Chanyeol Baekhyun'un kıpırdanmalarını duyarak arkasına döndü. Baekhyun uyanmamıştı hala uyuyordu. Chanyeol Baek'i uyandırmadan kucağına alarak yatağa yatırdı ve üstünü örttü. Chan Baekhyun'un burnunu kırıştırdığını gördüğünde tatlı diye içinden geçirerek kıkırdadı.

Sehun Luhan'la eleşerek sonunda mutfağa gelebilmişlerdi. Koridora kaç defa Lulu'nun pamuk gibi poposuna acıman şaplak atmıştı. Sehun her şaplak attığında ensesine birer tane yiyiyordu.

" Günaydın millet." Sehun mutfaktaki kişilere günaydın dedi. Mutfaktaki kişilerde günaydın diye karşılık vermişti.

Luhan iki kişinin eksik olduğunu gördüğünde " Soo ve Baek nerde?" diye soru attı ortaya.

" Soo uyuyor." Kai cevap verdi.

" Peki, Baek... Chanyeol? "
Chanyeol umursamazca cevap verdi.

" Uyuyor."

"Ah! Chanyeol Baekhyun'la aranız mı bozuk?" Bayan Do anlaşıyla sordu.

Chanyeol o nedeni söylemeyerek es geçti ve kafasını hayır manasında salladı. Luhan yukarı çıkarak Soo'nun odasına girdi. Soo bacaklarının arasına sıkıştırdığı Kai'nin yastığla uyuyordu. Luhan Soo'yu dürttü.

" Soo uyan."

Kyungsoo uyanmayarak ağzını şapırdattı. Luhan bir kez daha dürttü.

" SOO UYAN!!!" Luhan bağırmaya başvurmuştu ve yaptığına pişman olmuştu.

Luhan karnına atılan tekmeyle inleyip iki büklüm oldu.

" S-Soo kahretsin *derin bir nefes alır* seni." dedi eliyle karnını ovalarken.
Soo sesten uyanarak onu öldürecekmiş gibi bakan bir adet geyikle karşılaştı.

" Luhan noldu? "
Soo anlamayarak soru sordu.

" Birde soruyormusun. Seni uyandırırken karşılık olarak karnıma sağlam bir tekme yedim." Luhan sinirlenerek odadan çıktı.

Luhan Baekhyun'nun odasına girerek hiç çaba safretmeden Baek uyanmıştı. Luhan karnına atılan ikinciyi tekmeyi kaldıramazdı. Soo çok sert tekme atmıştı. Luhan karnını ovalayarak sandalyeye oturdu.

" Güzelim niye karnını ovalıyorsun? "

" Soo karnıma tekme attı." Luhan hemen Sehun'a yetiştirdi.

Sehun Kai'nin yanına oturan Soo'ya kafa salladı. Kyungsoo omuz silkerek ağzına reçelli ekmek attı. Baekhyun sessizce günaydın diyerek sandalyeye oturdu. Dün geceki olanlardan sonra Chanyeol'dan iyice çekinir hale gelmişti.

YEHET!!!

İNSANE |Hunhan|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin