11.Bölüm|M|

1.9K 139 18
                                    

Smut var !!!

Chanyeol sinirle Yifan'ın odasına girerek uyuyan Yifan'ın yüzüne yumruğu geçirdi.

Kris yüzüne yediği darbeyle yataktan düşerek hızlı bir şekilde ayağa kalktı. Kris neye uğradığına şaşırmıştı. Burnundan soluyan Chanyeol'a bakıyordu.

" Tao'yu hatırlıyor musun Kris hı ? "

Kris Tao ismini duyunca kalbi sıkışmaya başladı.

" Neden cevap vermiyorsun Kris ? Onu sen öldürdün o seni seviyordu sende seviyordun. O seni iyileştirmek için kendini feda etti piç "

Kris suçlu olduğunu bildiği halde sussuyordu. Bunu haketmişti Kris. O ölmeyi bile hak ediyordu . (Allah korusun )

Chanyeol Kris'in daha fazla üstüne gitmemeye karar kılarak odadan çıktı.

Kris dolan gözleriyle duvara yaslanarak otur pozisyonu aldı. Tao'yu özlemişti hem de çok ve o gün sinirlerine hakim çıkamadığı için pişmandı.

Sehun kahvaltı boyunca kahvaltısınì çatalla deşen Luhan'ı gözünü kırpmadan izliyordu. Ona karşı bir duygu bile barındırmıyordu Sehun.

" Luhan hala beni seviyor musun ? "

Luhan ona sorulan soru karşsında ne cevap verceğini bilemiyordu. Luhan ürkekce kafasını evet anlamında salladı.

Sehun Luhan'ı elinden tutarak oturma odasına girdiler. Sehun koltuğa oturarak Luhan'ı sertce kucağına ata biner gibi oturttu. Luhan bir şey anlamamıştı. Sehun'un arkasındaki hayal olan Sehun ona  izin veriyordu . Luhan'ın aklı karışmıştı.

" Luhan sevgili olduğumuz zaman geldide benimle ne kadar güzel seks yapıyordun. O performansı şimdide istiyorum " Sehun yüzün piç sırıtışıyla ürkmüş Luhan'a bakıyordu. Luhan panikle kucaktan kalkmaya çalışıyordu. Sehun Luhan'ın belinden tuttarak onun küçük poposunu penisine bastırdı. Luhan dolu gözleriyle kurtulmaya başlıyordu.

" Eğer şimdi yapacaklarıma izin vermessen bu evden seni siktir ederim "

Luhan'ın aklına tecavüz olayı geldiğinde korkusuna bin kat daha korku eklendi.

Luhan çekinerek geniş omuzlara elini koyarak kalçasını yavaş hareketlerle hareket ettitmeye çalışıyordu. Sehun penisine yavaşca sürtünen Luhan onu kışkırtıyordu. Sehun Luhan'ı altına alarak küçük pembemsi dudakları ıslak bir şekilde öpüyordu. Luhan ağzınì aralayarak ağzının içinde dilin dolanmasına izin verdi. Sehun salya kaplı dudaklardan ayrılarak Luhan'ın kapanmiş olan dudaklarına tükürerek dudaklardaki kendi tükürüğünü yaladı. Luhan bundan tiksinmemişti.

Sehun bol eşofmanı Luhan'ın bacağın dan sıyırarak boxer giymemiş Luhan'ın ereksiyon olmuş penisine elini koyarak yukarı aşağı çekme hareketini yapìyordu.Luhan inleyerek kafasını koltuk yastığına gömdü. Sehun penisin yarık ucuna üfleyerek küçük penisi ağzına aldı. Sehun penisi boydan boya yalıyarak Luhan'ı zevkten inletiyordu.

Luhan ellerini şaçlara daldırıp Sehun'un kafasını eliyle penise bastırdı. Luhan Sehun' u tüm ileklerine kadar hissetmek istiyordu bu da zaten olacaktı. Sehun ağzın onun salyalarıyla kaplı olan penisi çıkarttı. Sehun Luhan'a uzanarak dudaklarını hiç sevgi barındırmayan bir şekilde öpüyordu. Sehun Luhan'a hìzlıca sürtünmeye başladı.

Luhan penisine her sürtündükce sevdiği adamın koca penisi sürtünce inlemelerini artırıyordu.Sehun sürtünmeyi durdurarak boxerı ile birlikte eşofmanını indirdi . Sehun Luhan bacaklarınì açarak Sehun'un bacak arasına yerleşmesine izin verdi. Sehun memmuniyetle bacak arasına yerleşerek Luhan'ın kasıklarında elini nazikce dolaştırdı. Sehun orta parmağını ağzına alarak yaladı orta parmağını sıkılaşmış deliğe gönderdi. Luhan içindeki parmakların biran ònce çıkması için sabırsızca kıvranıyordu.

Sehun parmağını delikten çıkarıp Luhan'ın beyaz bacaklarını omzuna koyarak deliğe eğildi. Sehun deliğin etrafındaki hassas sinirlerde yavaşca dilini dolaştırdı. Sehun dilini deliğe sokarak genişlemesini sağladı. Koca penisini kendi eliyle çekerek hazırladı. Sehun penisini aniden sıcak mağraya yolladı. Luhan içine sertce giren penise karşılık acıyla inledi. Lanet olsun bu çok acıtmıştı canını.

" Ahh Se-ahh "

Hala küçüğün bacakları geniş omuzlarda duruyordu. Luhan'ın içine daha iyi girebiliyordu Sehun. Luhan inlememek için dudaklarını birbirine bastırdı.

" İNLE "

Sehun Luhan'ın içine sertce girerek bağırdì. Luhan inlememekte diretiyordu. " İNLE SENİ LANET OLASI "

Bir kaç saniye sonra Luhan tüm evi yankılatıcak sesiyle zevkle inledi.

" Sehun!Sehun!Sehun "

Luhan onun adıyla bir kaç defa inledi. Uzun olan ince belden tutarak biraz daha hava kaldırdı ve sertce girmeye devam etti. Küçük olan bu sert girişlerden dolayı kendini Sehun'a ayak uydururken bulmuştu.

" Sehun aah b-ben ge-"

" HAYIR "

Sehun baş parmağını zevk suyunun akmak üzere olan yarığı kapattı. Luhan'ın böyle kolay boşalmasını istemiyordu. Sehun penisi mağradan çıkartıp Luhan'ın göbeğine boşaldı. Luhan göbeğinde akmakta olan sıcak sıvıyla içi ısınmıştı.

" Lütfen izin ver "

" Neye izin vereyim Lu. "

" Boşalmama "

" Hayır , Eğer benimle seks yapacaksan geç boşalmayı öğren ruh hastası "

Sehun baş parmağını çeker çekmez Luhan çığlık çığlığa boşaldı. Sehun kendini yatağa bırakarak belini altını çarşafla örttü. Luhan tam yatağa uzanacakken Sehun'un sesi onu durdurdu.

" Hey ! Kendi yatağına yat. Zaten yeterince kirlendi toz ol "

Sehun arkasına dönerken tok sesiyle mırıldandı. Luhan arkasındaki acıyla yataktan zor kalktı.

" Luhan "

Luhan beklentiyle Sehun'un ne diyeceğini merak ediyordu. Belkide yanında yatmasına izin verecekti...

" Luhan bir daha benim yatağımda yattığını görmeyeceğim. Yatağım bir deliye alışkın değil. Koltukta yatarsın. "

Luhan tam bir haftadır Sehun aşağılayacağı sözlerine maruz kalmıştı. İyileşmek ve eski Luhan olmak istiyordu.

YEHET!!!

İNSANE |Hunhan|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin