İYİ OKUMALAR...
Oy ve yorum yapmayı unutmayın.
Hunhan ile kalın :DdSehun üzerinde terden dolayı vücuduna yapışan terli tişörttünü çıkartıp kirli sepetine attı. Neden Luhan'ın yanına gidip böyle birşey yaptığını hala çözemiyordu. Bizzat Sehun Luhan'ın halüsinasyonla konuştuğuna şahit olmuştu. Bu ona garip hissettirmişti.
Sehun kafasındaki düşünceleri yok ederek yatağına oturdu . Düşünüyorduda Luhan'ın iyileşmesine yardım etmek istiyordu. Bir yanıda Luhan'ı görmek istemiyordu. Kafasını olumsuzca sallayarak kendini sırt üstü yatağa bıraktı.
Chanyeol oflayarak sandalyede esnedi. Jongin'in nede çok çenesi varmış ? Jongin bıkmadan KyungSoo'yu anlatıyordu.
" Jongin KyungSoo sevmiyorsa zorlama. Zorla güzellik olmaz "
" Chanyeol çok güzel teselli ediyorsun. Ben burda aşk acısı çekiyorum. Portakal kokulumu özledim " Sesinde tükenmişlik vardı.
" KyungSoo'yumu kokladın sapık Kai "
" Evet kokladım "
Kai sandalyeden kalkarak odadan çıktı.
Chanyeol Kai'nin gitmesine sevinemeden odaya Baekhyun girdi. Chanyeol Baekhyun'u böyle görmeyi beklemiyordu." Baekhyun neyin var ? "
Chanyeol tedirginlikle sordu. Baekhyun'u o günden beri görmemişti. Baekhyun durmadan ondan kaçıyordu." Chanyeol lütfen Luhan'ı iyileştir " Baekhyun yalvarırcasına konuştu. Luhan'ı iyileşmiş olarak görmeyi istiyordu. Chanyeol şaşkınca ona yalvaran Baekhyun'a bakıyordu. Chanyeol zaten Luhan'ı iyileştirmek için elinden geleni yapıyordu.
" Luhan bugün Sehun'un evinin camlarını indirmiş ve Sehun'u tehtit etmiş. Luhan hiç böyle değildi. Uysal ve sessizdi. Bir anda ne olduysa davranışları değişmeye başladı. Bunu senin farketmen gerekiyordu. SEN NASIL DOKTORSUN " Baekhyun son cümlesini sesini yükselterek söylemişti.
Chanyeol Luhan'da başlayan kişilik bozukluğunu zaten biliyordu .
" Sakin ol Baekhyun. Luhan'da başlayan kişilik bozukluğunu ben bugün öğrendim ve hemen tedavilere başladık"
Baekhyun suçlulukla başını hafif eğdi. Chanyeol'un doktorluğuna laf atmıştı. Şuan yerin dibine girmek istemesi gayet normaldi Çünkü Chanyeol doktorluğuna asla laf attıramazdı.
" Ve sen Baekhyun. Benim odama izinsiz dalarak doktorluğuma bir şey söyleyemezsiniz. Ben işimi gayet iyi yapıyorum ve dalımda başarılı bir doktorum . Başka bir şey yoksa odadan çıkın " Chanyeol elindeki kalemle Baekhyun'a kapıyı işaret etti.
Baekhyun kalbi kırık bir şekilde odadan çıktı. Chanyeol'un böyle bir tepki vermesini beklemiyordu. Baekhyun bunun üstünde çok durmamak için hastanenin koridorunda sessizce yürüyordu. Baekhyun odaların önünden geçmesiyle saçına bir el yapıştı. Baekhyun korkarak saçını elden kurturmaya çalışıyordu.
" Çıkar beni burdan. Ben deli değilim. İnan bana ben deli değilim. Sadece benimle durmadan oynayan biri var . Çıkart beni burdan yardım et bana "
Baekhyun göz yumurak sanki o kadını hiç görmemiş gibi ordan hızla uzaklaştı. Baekhyun kalbinin çıkıcağına emindi. Luhan'ı burdan çıkartması lazım her an ona biri zarar vericekmiş gibi hissediyordu. Baekhyun kendi haline şükrederek hastaneden çıktı.
Ellerine baktığında deli gibi titriyordu. Baekhyun ne zaman korksa elleri sanki bir hastalığı varmış gibi titrerdir . Chanyeol onla resmi konuşmuştu. Resmi. Zaten Chanyeol'u kendine aşık etmek için bir şansıda varsa onuda sen nasıl doktorsun dediğinde kaybetmişti. Baekhyun kendine söve söve bir taksi durdurarak evini tarif etti .