Rohanok, már nem bírják sokáig a lábaim, fáradt vagyok, meg fogok halni.
Halál.
Anya és Apa..
Ők..ők mindketten halottak.
Megölték őket.
Egyedül vagyok, valaki segítsen!
Csak fákat látok.
Fény.
Fényt észlelek a távolban.
Oda kell mennem, segítségre van szükségem.
Miért?
Miért történik mindez velünk?
Miért kellett a szüleimnek meghalnia?
Egyedül maradtam.
Fáradt vagyok.
Végre a fényhez értem.
Hiba volt.
A férfi a házból.
Újra itt van, el fog kapni.
Meg kell állnom és megfordulnom.
Jön utánam.
Eltalált, lábon lőtt.
Zuhanok, el fogok esni.
Kúszok tovább a saras-avaros talajon.
Beért a férfi.
Megragadott, majd a torkomat szorítva felemel.
Meg fogok halni.
Felém tartja a fegyvert.
Védekezésképp felemelem a lábam, azt találja el a golyó, több helyen is.
Szürke fém karján megcsillan a hold fénye, amivel a nyakamat szorítja.
Kezd elsötétülni minden.
Nem kapok levegőt.
Fáj mindenem.
Utoljára a késem után kapok, majd a férfi kezébe szúrom.
Visszatámad.
Saját kését a hasamba döfi, majd fájdalmasan felordítok.Zihálva ülök fel az ágyon. Megint ezt álmodtam.
Újra és újra ugyanazokat a rémálmokat élem át minden éjszaka.
Hangos lépteket hallok felfelé közeledni a lépcsőn, majd kinyílik a szobám ajtaja.
- Mandy, minden rendben?- kérdezte Bucky zihálva.
- Igen.. igen minden rendben. - küszködtem a könnyeimmel.
- Biztosan? Kiabáltál az előbb, mi történt?- ült le az ágy szélére Bucky.
- Rémálmok. Szinte minden este megjelennek, egy nyugodt éjszakám sincs.- tördeltem idegesen az ujjaimat.
- Ezzel nem vagy egyedül..
- Neked is vannak?- kérdeztem csodálkozva.
- Igen..
- Te is jársz a doktornőhöz igaz? Ott találkoztunk először tegnap.
- Igen, minden nap beszélnem kell vele.
- Mitől vannak rémálmaid?- kérdeztem rá óvatosan.
- Nem fontos.. Olyan dolgokat tettem az életben, amiket megbántam azóta, maradjunk ennyiben. Ezek pedig kísértenek.
- Ki gondolta volna, hogy ennyi közös van bennünk?- eresztettem el felé egy halvány mosolyt.
- Mhm.- viszonozta a mosolyom.
A telefonomért nyúltam, hogy megnézzem mennyi az idő.
Hajnali fél hat.
- Uhh, megint ilyen korán..- dörzsöltem meg könnyes szemeimet.
- Látom neked sem megy a sokáig alvás.
- Nem igazán.- az ágy másik oldalához csúsztam, ahonnan elvettem a kis szekrényem melletti járóbototés lassan de biztosan felálltam, majd elindultam kifelé.
A lépcsőn egyenletesen lépkedtem lefelé, Bucky szorosan mögöttem volt és figyelt, nehogy baj történjen.
- Tudod, volt már párszor, hogy leestem innen.- nevettem el magam.
- De most itt vagyok, figyelek rád, ne aggódj.
Sikeresen, esés nélkül leértünk. A konyha felé vettem az irányt, ah készítettem két bögre teát.
Mikor készen lettek, az egyik bögrét felkapva Buckyhoz sétáltam a kanapéhoz.
- Tessék, ez a tiéd. Ugyan nem kávé, mert az nekem nincs, nem iszom ilyeneket, de egy bögre meleg teával szolgálhatok, ami hasonlóan hatásos, főleg ilyen ébresztők után.- nyújtottam át a bögrét.
- Igazán köszönöm.- vette el tőlem, majd fújni kezdte.
Elmentem a sajátomért, majd helyet foglaltam Bucky mellett a kanapén.
- Köszönöm, hogy ilyen kedves vagy velem Mandy, pedig igazán nem érdemlem meg.- törte meg a csendet.
- Dehogynem! Sokkal rendesebb voltál velem néhány óra alatt, mint bárki más ezideáig. Meg hát, hazakísértél és megmentettél. Ha nem lettél volna ott, lehet, hogy rosszabbra fordulnak a dolgok. Hiába tudom megvédeni magam, a lábam miatt jelentősen csökken a stabilitásom, aztán ha a földre kerülök, nem sok esélyem marad.- szorongattam a bögrémet.
- De szerencsére ott voltam.- kortyolt bele a teájába.
- Igen, szerencsére.- mosolyodtam el.
- Egyébként, egyedül laksz itt? Nem szeretnék betolakodónak tűnni ha véletlen valaki betoppan, vagy esteleg a barátod meglát itt bent.
- Barátom?- néztem rá csodálkozva.
- A polcon lévő kép.- biccentett arra fejével.
- Ooh, hogy az! - nevettem el magam - ő nem a barátom, vagyis a barátom, de nem szerelmi alapon. Nincs jelenleg párom. Az egyik munkatársam, Daniel.
- Értem.- mosolyodott el.
- Szerinted elmentem volna veled tegnap este, ha lenne párom? Nem vagyok olyan, hűséges típus vagyok ahhoz, akit szeretek, már ha hagyják..- csavargattam zavartan egyik hajtincsem.
- Elég nagy barom, aki nem hagyja neked, hogy szeresd.
- Te hagynád?- tettem fel hirtelen a kérdést.
- Ha eljön az ideje, válaszolok rá. - mosolygott rám.
Bucky ezután nem sokkal hazament, így újra egyedül maradtam. Mivel aznapra nem volt semmi programom, így elsétáltam az autómért, amit tegnap este a kocsmánál hagytam.
ESTÁS LEYENDO
ᴋᴀᴛᴏɴᴀ́ᴋ sᴢɪ́ᴠᴇ /ʙᴜᴄᴋʏ ʙᴀʀɴᴇs ғғ./ ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ
Romanceᴀᴍᴀɴᴅᴀ ʜᴜᴅsᴏɴ, ʜᴜsᴢᴏɴᴇ́ᴠᴇs ғɪᴀᴛᴀʟ, ᴇɢʏ sᴢᴏ̈ʀɴʏᴜ̋ ʙᴀʟᴇsᴇᴛ ᴍɪᴀᴛᴛ ʟᴇsᴢᴇʀᴇʟᴛ ᴋᴀᴛᴏɴᴀ ʟᴀ́ɴʏ, ᴀᴋɪ ᴘʀᴏ́ʙᴀ́ʟ ɴᴏʀᴍᴀ́ʟɪs ᴇ́ʟᴇᴛᴇᴛ ᴇ́ʟɴɪ, ᴠɪsᴢᴏɴᴛ ᴇᴢ ᴄsᴇᴘᴘᴇᴛ sᴇᴍ ᴏʟʏᴀɴ ᴋᴏ̈ɴɴʏᴜ̋, ᴍɪɴᴛ ᴀʜᴏɢʏᴀɴ ᴏ̋ ᴀᴢᴛ ɢᴏɴᴅᴏʟᴛᴀ. ᴀᴢ ɪ́ɢʏ ɪs ᴢᴜ̋ʀᴏ̈s ᴇ́s ғᴇʟғᴏʀᴅᴜʟᴛ ᴇ́ʟᴇᴛᴇ ᴍᴇ́ɢɴᴀɢʏᴏʙʙ ᴋᴀ...