- Jó napot Amanda, hogy érzi magát?- ült le az ágy melletti székre Dr. Palmer.
- Sajnos még mindig úgy, mint akit összevertek, a lábamról nem is beszélve.
- Azt elhiszem. Bejöttem megnézni hogy van, meg néhány dolgot meg kell beszélnünk.
- Mi lenne az?- kérdeztem aggódva.
- A műtét, nem ment zökkenőmentesen sajnos. A végkimenetel végül sikeres volt, de közben léptek fel komplikációk.
Vért kellett kapnia, illetve egyszer összeomlott a keringése. Sajnos számoltunk az ilyen esetleges komplikációkkal, mégis egy veszélyes műtét volt ez, de sikerült. A csövek holnapig lesznek a lábában, addigra kiürül minden olyan folyadék onnan, ami nem kell oda. Nagyon bátor és hősies volt, illetve nagyon erős is. A lábába új ereket operáltunk az eredetik helyett, illetve a tartóvázat a bőr alá építettük be. Ez egy új fajta módszer, néhány emberen alkalmaztuk eddig, de akiknél ilyet csináltunk bevált. Teljes életet tudnak élni, magánál is ez volt a célunk. Nem lesz szüksége botra a járáshoz, illetve bármikor nyugodtan futhat vagy guggolhat. Ha véletlen elesne, akkor sem lesz semmi gond, ugyanúgy fel tud majd állni, mint ezelőtt. A rögzítőt úgy tervezték, hogy ne egy merev hosszú lap legyen, hanem egy olyan szerkezet, ami felveszi a láb formáját és segíti a mozgásban. Itt nagyjából egy hetet kell majd tartózkodnia. Közben elkezdjük majd a rehabilitációját is. Először csak ágyban fekve, aztán majd a járást is gyakorolni fogjuk magával. Elsőre furcsa lesz, mindenkinek az, de hamar meg lehet szokni higyje el. Ahányszor csak tudok benézek majd magához, hogyan érzi magát. Köszönöm mégegyszer a kollégám nevében is a bizalmat.- simította meg a kezem.
- Én köszönök mindent, amit értem tettek. Maguk az igazi hősök, nagyon hálás vagyok Önöknek!- gördült le egy könnycsepp az arcomon
- Pihenjen nyugodtan. Nekem most mennem kell, de van valaki aki jött meglátogatni magát, beküldöm rendben?- sétált az ajtóhoz a doktornő.
- Rendben, köszönöm Dr. Palmer.
A doktornő után nagy meglepetésemre a másik doktornőm lépett be.
- Christina!- mosolyogtam rá.
- Szia Amy. Hogy vagy?- ült le mellém, majd megfogta a kezem.
- Ahogy kinézek. - nevettem el magam.
- Úgy látom sikeres volt a műtét.
- Az sikeres volt, léptek fel közben komplikációk, még a halálból is visszajöttem és túléltem. Most pedig egy hosszú rehabilitáció vár rám.
- Te egy igazi túlélő vagy.- mosolygott rám.
- Nem hibába származom katona családból.
- Az biztos. Már kicsi korod óta ilyen vagy, mindent túl élsz. Hogy elszaladt az idő. Pedig emlékszem még kis pólyás voltál nem is olyan régen.- nevette el magát.
- Azért az nem most volt, egy laza huszonnégy éve.
Mindketten nevetni kezdtünk. Christina tekintete a nyakamhoz vándorolt, ahol a nyaklánc pihent, amikor meglátta, arca komor lett.
- Amy, honnan van az a nyaklánc?- kérdezte teljes komolysággal.
- Egy férfié. Nem olyan régen ismerkedtünk össze, bent volt velem egész este, ma reggel ment haza.
- Megnézhetem?- kérdezte majd a nyaklánc felé nyúlt.
- Persze.
Miután leolvasta róla a nevet szemei tágra nyíltak a csodálkozástól.
- Ismered ezt a férfit?- kérdezte.
- Igen, miért?
- Semmi. Csak én is ismerem, hozzám jár naponta beszélgetni.- dűlt hátra a székében.
- Ott találkoztunk. Kiengedett az ajtón, akkor láttam őt először, aztán a kocsmában, majd aznap este hazakísért és megmentett. Vasárnap is volt egy ügyem a bevásárló központban, de ott is megmentett egy másik férfitól.
- Érdekes. Tudsz róla bármi mást is?- kérdezte sejtelmesen.
- Nem, még nem. Miért?
- Semmi, csak kérdeztem. Most viszont megyek, lassan jön egy páciensem, azt hiszem pont ő, pihenj és fogadj szót a nővéreknek rendben?- puszilta meg a homlokom.
- Igenis!- szalutáltam.
Miután Christina elment végig az járt a fejemben amit mondott. Tudok-e több mindent róla? Valamit titkolna előlem?
Jobban meg kell őt ismernem ha kimerültem a kórházból.
VOCÊ ESTÁ LENDO
ᴋᴀᴛᴏɴᴀ́ᴋ sᴢɪ́ᴠᴇ /ʙᴜᴄᴋʏ ʙᴀʀɴᴇs ғғ./ ʙᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ
Romanceᴀᴍᴀɴᴅᴀ ʜᴜᴅsᴏɴ, ʜᴜsᴢᴏɴᴇ́ᴠᴇs ғɪᴀᴛᴀʟ, ᴇɢʏ sᴢᴏ̈ʀɴʏᴜ̋ ʙᴀʟᴇsᴇᴛ ᴍɪᴀᴛᴛ ʟᴇsᴢᴇʀᴇʟᴛ ᴋᴀᴛᴏɴᴀ ʟᴀ́ɴʏ, ᴀᴋɪ ᴘʀᴏ́ʙᴀ́ʟ ɴᴏʀᴍᴀ́ʟɪs ᴇ́ʟᴇᴛᴇᴛ ᴇ́ʟɴɪ, ᴠɪsᴢᴏɴᴛ ᴇᴢ ᴄsᴇᴘᴘᴇᴛ sᴇᴍ ᴏʟʏᴀɴ ᴋᴏ̈ɴɴʏᴜ̋, ᴍɪɴᴛ ᴀʜᴏɢʏᴀɴ ᴏ̋ ᴀᴢᴛ ɢᴏɴᴅᴏʟᴛᴀ. ᴀᴢ ɪ́ɢʏ ɪs ᴢᴜ̋ʀᴏ̈s ᴇ́s ғᴇʟғᴏʀᴅᴜʟᴛ ᴇ́ʟᴇᴛᴇ ᴍᴇ́ɢɴᴀɢʏᴏʙʙ ᴋᴀ...