මට බයයි 😞

876 196 124
                                    

At Beijing Health and Safely Hospital

" Bo...Bo...Bo  This fucking idiot. Wake up.
.
.
කාටද කාටද කතා කරන්නේ🤔🤔? .. ඕහ් ෂිට්. බිග් බ්‍රදර්..."

ෂුආන් ලීසා ගෙ කතාව අහලා කලබලෙන් බෝගෙ නමත් කියාගෙනම බෝ නිදාගෙන ඉන්න VIP රූම් එකට ආවෙ බෝ ව බලෙන් හරි ඇහැරවන්න හිතාගෙන. ලීසා ෂුආන් ගෙ හැසිරීම ගැන නොහිතා එයා යන්න ආපු ගමන ගියා. ඒ අතරෙ හයිකුආන් ගෙ ෆෝන් එක ඕෆ්. පස්සෙ එයා කෝල් කරන්න ට්‍රයි කලේ සීන් ගෙ ෆෝන් එකට.

" හෙලෝ. සර්, මිස්ට සීන් ෆෝන් එක ඔෆිස් එකේ ..."

" මං දන්නවා මං දන්නවා. මං කලිනුත් කතා කලා. මට කියන්න සීන් කීයටද ඔෆිස් ආවෙ, එයාගෙ ෆෝන් එක කොහෙද එයා අමතක වෙලා ගිහින් තිබ්බේ? "

කෝල් එක ආන්සර් කරපු රිසෙප්ෂනිස්ට් වෙච්ච සිද්ධිය ඔක්කොම කියාගෙන ගියා. ඒක ඉවර වෙනවත් එක්කම වගේ බෝ ඇහැරෙනවා වගේ තේරුණ නිසා ෂුආන් කෝල් එක කට් කලා.

" බෝ.. නැගිටපන්. බෝ.. "

" ම්....ඕ..හ්. මගෙ ඇඟම රිදෙ....
.
.
අර පට්ට 🤬🤬🤬 ඕකිව මං ඉතිරි කරන්නෙ නෑ.(එක පාරටම වෙච්ච සිද්ධිය මතක් වෙලා) මට අරුන් මොනා හරි දුන්නා බං..කොහෙද.. බං මේ ඉන්නේ..ආාාව්.. ඇඟට අමාරුයි බං. මේ අන්කල්ගෙ හොස්පිටල් එකේ නේද? උඹ එතකොට... "

" ඔව් ඔව්. විස්තර කිය කිය ඉන්න වෙලාවක් නෑ. ඒකිව ඉතිරි කරන්න බැරි නම් ඕන මඟුලක් කරපන්. දැන් වරෙන් යන්න. "

" කොහෙ යන්නද? මේ ඒක නෙවේ.. මගෙ බනී කෝ, එයා දන්නෙ නැද්ද මං හොස්පිටල් කියලා. දන්නවා නම් එයා නඍවිත් ඉන්නෙ නැහැ. මගේ හිතට හරි නෑ? දීපන් මගෙ ෆෝන් එක කෝල් එකක් ගන්න. "

බෝ ගෙ හිතට ලොකු හිස් බවක් දැනුනෙ ෂුආන් මුකුත් කියලවත් නෙවේ. ඒත් ගානක් නැතුව ෂුආන් ගෙන් ෆෝන් එක ඉල්ල ගෙන බලද්දි එක මිස් කෝල් එකක්වත් නැහැ.

" සීන් ගැන තමයි. කලබල නොවී වරෙන් යන්න ⁣"

" කියපන් මට මොකද්ද සීන් ගැන? එයා හොඳින් නේද? හිටපන් මං කෝල් කරන්නම්."

" ⁣වරෙන් යන්න. කෝල් කරන එක පැත්තකට දාලා. "

ඒත් බෝ ෂුආන් කියන දේ ඇහුවෙ නැහැ. එයා ෂුආන් එක්ක යන ගමන් සීන් ගෙ ෆෝන් එකට කෝල් කලා.

LET ME (COMPLETED)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora