Merhaba, bu bölümü yazarın veda mektubu olarak düşünebilirsiniz.
Smoke kısa sürede yazılmış bir kitap değil, yazmaya geçen yılın Aralık ayında başladığım düşünülürse 7 ay 26 bölümlük bir kitap için oldukça uzun. Bunun bir sebebi var.
Smoke'u yazmaya başladığım gün tam olarak "gri" hissediyordum. Gri hissediyordum diyorum çünkü bunu anlatmamı sağlayacak daha iyi bir kelime bilmiyorum. Smoke'ta böyle ortaya çıktı. İçimdeki hisleri yansıtabileceğim, hislerim gibi gri olan bir kitap yazmak istedim.
Bu yüzden Aedin'e kendimden çok şey kattım. Tabiki o ben değilim, çok büyük farklılıklarımız da var ancak onun içinde benden bir parça olduğu reddedilemeyecek bir gerçek.
Bölümlerin gecikmesinin en büyük sebebi de buydu. Okulumu yeni değiştirmiştim ve inanılmaz yalnız ve uyumsuz hissediyordum.
Bunun yaptığım şey için geçerli bir neden olmadığının farkındayım, bu yüzden hepinizden özür diliyorum.
Şu an mental olarak çok daha iyi bir konumdayım. Bunu kurguya yansıtmaya da çalıştım. Farkettiyseniz ilk bölümler ve son bölümler arasında çok ciddi bir duygu farkı var.
Smoke aslında birazda Aedin'in hayatını yoluna koyuşunu, yaşadığı zorluklarla başa çıkışını anlatıyor.
Aedin'i olabildiğince güçlü bir karakter yapmaya çalıştım. Çünkü bence hepimiz o "tek tip" kırılgan, duygusal, bir erkeğe muhtaç olan kız karakterlerden sıkıldık. Umarım amacımı başarabilmişimdir.
Yakında şehir dışına çıkmam gerekiyor. Buraya geri döndüğümde Smoke'u düzenlemeyi düşünüyorum. Çok fazla yazım ve mantık hatam olduğunun farkındayım. Bunları elimden geldiğince düzeltip sizlere yeniden sunacağım.
Son olarak; hepinize teşekkür ederim. Siz olmasaydınız Smoke'u bitiremezdim. Uzun bir süre Smoke'u yayımdan kaldırmayı düşündüm. Ancak sonra sizin için bunu yapmadım. Verdiğiniz oyların, yazdığınız yorumların, bana her şekilde gösterdiğiniz sevgi ve desteğin benim için önemini asla açıklayamam.
Smoke burada sona erdi, ileride başka karakterlerle, başka kurgularda buluşmak umuduyla, sizleri seviyorum.
~ _Arielimnda
ŞİMDİ OKUDUĞUN
smoke • Watanabe Haruto
Fiksi Penggemar𝟐𝟐.𝟏𝟐.𝟐𝟎 𝟐𝟗.𝟎𝟕.𝟐𝟏 "...Bazen işittiğin tek bir söz, hayatını geri dönüşü olmayacak bir şekilde değiştiriyor. Baksana bende bunun en iyi örneğiyim..." Ⓒ_𝙖𝙧𝙞𝙚𝙡𝙞𝙢𝙣𝙙𝙖