Don't worrry, I'm here

372 95 0
                                    

Sonhi pov

"සහෝදරයා ඔයාගේ අලුත් යාලුවා අපිට අදුන්වලා දෙන්නෙ නැද්ද?" එහෙම කියාගෙන අපි ඉන්න පැත්තට ආවේ අඩි 6ක් විතර උස පිරිමි ළමයෙක්. එයත් මෙයා වගේම සුදුමැලියි. ඒත් එක්කම ජින් හිටියේ ඒ කොල්ලට පිටිපස්සෙන්.

"ඔහ් හ්‍යුන්ග්" ටේහ්‍යුන්ග් මාවත් ඇදගෙන එතනට ගියා.

"ටේහ්‍යුන්ග්" මම කිව්වෙ මගේ අත ඔහුගෙ අතින් ගලවන්න දගලන ගමන්. ඒත් පොඩ්ඩක්වත් හෙලවෙන්නෙවත් නෑ. හරියට යකඩ වගේ.

"සොන්හි, මේ ඉන්නෙ නම්ජුන් හ්‍යුන්ග් එතකොට අනිත් කෙනා ජින් හ්‍යුන්ග්"
ටේහ්‍යුන්ග් එහෙම කිව්වම මම හෙලෝ කියලා එයාලට ආචාර කලා. නම්ජුන් නම් හෙලෝ කියලා මට අතට අත දීලා හිනා වුණා. ඊළඟට මන් බැලුවේ ජින් දිහා. ඇත්තමයි පුදුම නපුරුකමක් තියෙන්නෙ. මාත් එක්ක කතා කරනවා තියා මට හෙලෝ කියන්නවත් උවමනාවක් නෑ වගේ. මෙච්චර ලස්සන මූණක් තියෙන එකත් අපරාදේ.

"මම ඔච්චර ලස්සනද? මන් දිහාම බලාගෙන ඉන්නෙ" අන්තිමට ජින් කිව්වෙ හිනා වෙවී.

"අනේ නෑ" මම අහක බලාගෙන කිව්වෙ මොන ලැජ්ජාවක්ද වුණේ කියලා හිතාගන්න බැරුව.

"හරි එහෙනම් හෙට හම්බ වෙමු. යමු, අපි ඔයාව ගෙදරට ගිහින් දාන්නම්" ටේහ්‍යුන්ග් මට කිව්වෙ මාව යන්න අතින් අදින ගමන්.

"ම්ම්ම්..... එහෙම කරන්න ඕනි නෑ. මට තනියම යන්න පුලුවන්"

"නෑ නෑ කමක් නෑ. අපි ඔයාව ගිහින් දන්නම්"

"සොන්හි මාත් එක්ක යයි. තමුන් කරදර වෙන්න ඕනි නෑ" කවුරුහරි එහෙම කියපු නිසා මන් ඒ පැත්තට හැරුණේ ඒ කවුද කියලා බලන්න. ජිමින් අපි දිහා බලාගෙන හිටියේ ටිකක් තරහෙන් වගේ.

"ඇයට ගොඩක් යාලුවෝ ඉන්නවා වගේ" නම්ජුන් කිව්වෙ ජිමින් දිහා බලාගෙන. ආයිෂ් මේ මිනිස්සුන්ට මොනවා වෙලාද මන්දා මෙතන ඔච්චර තරහා යන්න දෙයක් වුණේ නැහැනෙ.

"ඔව්, අපි යමු සොන්හි" ජිමින් මාවත් ඇදගෙන ආවේ ගොඩක් තරහෙන්. මෙයාට මොකද වෙලා තියෙන්නෙ.

"ජිමින්, මොකද මේ? ඇයි ඔයා මෙහෙම හැසිරෙන්නෙ? මේ මගෙ පොඩි කාලේ හිටපු යාලුවා කියුට් චිමී නම් නෙමේ" මම එහෙම කිව්වෙ මට ඇත්තටම දුක හිතුන නිසා.

Vampire's sweetheart ( Completed )Where stories live. Discover now