Are you scared?

300 80 0
                                    

Sonhi pov

නම්ජුන් මන් දිහා බලාගෙන කතාව පටන්ගත්තා.

"හරි මට දැන් කියන්න ජිමින් කොයි වෙලාවටද ගෙදර එනවා කිව්වෙ?"

"අයියා කිව්වෙ නම් රෑ 12 විතර වෙද්දි ජිමින් මගේ ගෙදරට එයි කියලා"

"ඒ කියන්නෙ අපි සොන්හිව බේරගන්න නම් රෑ 12 වෙන්න කලින් කරන දෙයක් කරන්න ඕනි" ටේහ්‍යුන්ග් කිව්වෙ බැරෑරුම් පෙනුමක් මූණට අරගෙන.

"ඒ නිසා තමයි මන් පොත් ටිකක් කියවලා බැලුවේ එයාව බේරගන්න පුලුවන් කොහොමද කියලා. ඉතින් එයාව ආරක්ෂා කරන්න පුලුවන් ක්‍රම දෙකක් මට හම්බවුණා" නම්ජුන් එහෙම කිව්වම නම් මට පොඩි බලාපොරොත්තුවක් ආවේ ලොකු සතුටකුත් එක්ක.

"ඒ මොනවද?" ජින් ඇහුවේ ඉවසිල්ලක් නැතුව.

"පළවෙනි එක ශාරිරික සම්බන්ධතාවයක් පැවැත්වීම වගේම දෙවෙනි එක ඇයව mark කරන එක" ඒක ඇහුවම නම් මගෙ ඇගේ මයිල් කෙලින් වුණා.

"නෑ ඒක කරන්නෙ කොහොමද? ශාරිරික සම්බන්ධෙකට යන්න නම් මන් තාම ලෑස්ති නෑ" මන් කිව්වෙ ලැජ්ජාවෙන් බිම බලාගෙන. එතකොට ජින් මගෙ අත් දෙකෙන් අල්ලගෙන මන් දිහා බැලුවා.

"බයවෙන්න එපා, තව විදියක් තියෙනවනෙ" ඔහු කිව්වෙ මගෙ ඇස් දිහා ආදරෙන් බලාගෙන.

"ඔයාලා දෙන්නා ශාරීරිකව එකතු උනොත් සොන්හි  සදහටම ජින්ගෙ වේවි. ඔය දෙන්නව වෙන් කරන්න කාටවත් බෑ. ඒක ස්ථිරයි වගේම සොන්හි pregnant උනොත් හ්‍යුන්ගෙ mate ව වෙන් කරන එක කොහොමටවත් කාටවත්  කරන්න බෑ"
නම්ජුන් කියන එකත් ඇත්ත.ඒත් ඉතින් මන් කොහොමද දැන්ම ඒ වගේ දෙයක් කරන්න කැමති වෙන්නෙ එකපාරටම. එතකොට නම්ජුන් මොකක්ද ඒ කිව්වෙ? මන් ජින්ගෙ mate කියලා. ඒක වෙන්නෙ කොහොමද?

"මන් ඔයාගෙ mate ද?" මන් අහද්දි ජින් ඔලුව වැනුවෙ ඔව් කියන්න.

"ඒත් ඒක කොහොමද වෙන්නෙ? සොන්හි  මනුස්සයෙක්නෙ, මනුස්සයෙක් කොහොමද වැම්පයර් කෙනෙක්ගෙ mate වෙන්නෙ?" ජන්කුක් ඇහුවේ නම්ජුන්ගෙන්.

"ඒ වගේ දෙයක් කලාතුරකින් වෙන්න පුලුවන්" ජන්කුක්ගෙ ප්‍රශ්නෙට උත්තර දුන්නේ ටේහ්‍යුන්ග්.

Vampire's sweetheart ( Completed )Where stories live. Discover now