What happened to her

247 67 0
                                    

Sonhi pov

"සොන්හි ප්ලීස් මට ඔයාගෙ අම්මයි තාත්තයි ගැන දෙයක් කියන්න තියෙනවා" අලුත් ළමයා එහෙම කියද්දි නම් මගෙ කම්මුල් දිගේ ඉබේම කදුලු ගලාගෙන ගියා. මගෙ දුර්වලකම වුණේ මගෙ අම්මයි තාත්තයි. මන් පොඩි කාලෙදි ඒ දෙන්නව නැති වුණ නිසා ඒ දෙන්නට හරියටම වුණේ මොකක්ද කියලා මන් අදටත් දන්නෙ නෑ.

"ඔයාට මොනවද කියන්න තියෙන්නෙ?"

"මට ඔයත් එක්ක තනියම කතා කරන්න ඕනි"

"සොන්හි මෝඩ වෙන්න එපා" අලුත් ළමයා මාත් එක්ක තනියම කතා කරන්න ඕනි කිව්වම ජින් කෑගැහුවේ තරහින්. එයා මට මෝඩ වෙන්න එපා කියලා අනතුරු ඇගෙව්වත් ඒ වෙලාවේ ඒ ගැන හිතන්න තරම් සිහියකින් නෙමෙයි මන් හිටියෙ.

"නෑ ජින් ඒකට කමක් නෑ" මන් කිව්වෙ ඒ ගැන මට විශ්වාසයි වගේ.

"අපි යමු සොන්හි" බේක්හ්‍යුන් කිව්වෙ මට එයත් එක්ක යමු කියලා. මන් ඔලුව වනලා එයත් එක්ක යනකොට ජිනුත් අපේ පිටිපස්සෙන් ආවා.

"සොන්හි, ඔයාගෙ මේට්ට කියන්න පුලුවන්ද අපේ පිටිපස්සෙන් එන්න එපා කියලා"

"ජින් ප්ලීස්" මන් ජින් දිහා බලාගෙන කිව්වම ජින් තවත් අපේ පස්සෙන් ආවේ නැහැ. මන් කොහොමද ජින්ට එහෙම සලකන්නෙ. මට දැනුනෙ මාව කවුරුහරි පාලනය කරනවා වගේ. මම ජින්ගෙ ඇස් දිහා නොබලා හිටියෙ එහෙම කරොත් මට බේක්හ්‍යුන් එක්ක යන්න හිතෙන්නෙ නැති නිසා. මන් නොගියොත් මට මගෙ අම්මයි තාත්තයි ගැන දැනගන්න වෙන්නෙත් නෑ. මට ඕනි වුණේ ඇත්‍ත දැනගන්න. ඒ නිසා මන් බේක්හ්‍යුන් එක්ක මන් දන්නෙවත් නැති තැනකට යන්න කැමති වුණා. ජින්ගෙන් ගොඩක් ඈතට වගේම කැම්පස් එකෙනුත් ගොඩක් ඈතට.
ටික වෙලාවකින් මන් හිටියෙ බේක්හ්‍යුන්ගෙ ගෙදර. බේක්හ්‍යුන් මාව පහළ තිබුණ කාමරේකට එක්කන් ගියා. මන් කාමරේ පුරාම ඇවිදිනකොට දැක්කෙ මගෙ අම්මගෙයි තාත්තගෙයි පොටෝ එකක්. ඒකෙ රතු පාටින් ලකුනු කරලා තිබුණා.

 ඒකෙ රතු පාටින් ලකුනු කරලා තිබුණා

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Vampire's sweetheart ( Completed )Where stories live. Discover now