Because of you

350 90 1
                                    

Jin pov

මන් සොන්හිව ඇදෙන් තියලා ඊළඟට කෙලින්ම ගියේ මගෙ ගෙදරට. ඊට පස්සෙ ටේහ්‍යුන්ග් හොයාගෙන එයාගෙ කාමරේට ගියා.

"ඔයා මේ වෙලාවේ මෙතන මොකද කරන්නෙ?" ටේහ්‍යුන්ග් ඇහුවේ පුදුම වෙලා.

"මට උදව් කරන්න ටේහ්‍යුන්ග්"

"ඇයි මොකක්ද ප්‍රශ්නෙ?"

"සොන්හි...

"ඇයි සොන්හිට මොකද වෙලා තියෙන්නෙ" ඔහු ඇහුවේ ගොඩක් කලබලෙන්.
"සොන්හි වැම්පයර් කෙනෙක්ද?" ඔහු ආයෙත් මගෙන් ඇහුවේ මම මොකුත් කිව්වෙ නැති නිසා. නෑ කියලා මම ඔලුව හෙල්ලුවා.

"මම චෙක් කරා. ඒත්, එයා වැම්පයර් කෙනෙක් නෙමේ. ඒත් එයා ලගින් එහෙම සුවදක් එන්නෙ ඇයි කියන එක මට ලොකු ප්‍රශ්නයක්. ඔයා දන්නවද නම්ජුන් සොන්හිගෙ ලේ බොන්න ගිහින් එයාව මෝහනය කරලා. ඒත්, නම්ජුන්ට සොන්හිව මෝහනය කරන්න බැරි වෙලා. ඒත්, මන් එයාව මෝහනය කරද්දි ඒක වැඩ කරා"

"තව කියන්න" ටේහ්‍යුන්ග් එහෙම කියලා ආයෙත් මන් දිහා බලාගෙන හිටියෙ ලොකු උනන්දුවකින්.

"මන් සොන්හිගෙ සුවදට කොච්චර ආස වුණත් එයාගෙ ලේ බොන්න ඕනි කියලා මට හිතෙන්නෙ නෑ. ඒ වගේම.... තව එයා ලග ඉද්දි මගෙ හදවත ගැහෙනවා කියලා මට දැනෙනවා. ඒක මට අලුත් දෙයක්. මොකද කවදාවත් මගෙ හදවත ගැහෙනවා කියලා මට දැනිලා නෑ" මම කියාගෙන යද්දි ටේහ්‍යුන්ග් හිනා වුණා.

"මොකද හිනා වෙන්නෙ?"

"අයියෝ හ්‍යුන්ග්, ඔයාට තාමත් ඒක තේරුණේ නැද්ද?"

"ඒ කියන්නෙ"

"අහන්න, අපිට කවදාවත් අපේ හදවත ගැහෙනවා දැනෙන්නෙ නෑ. එහෙම  නේද?

"නෑ"

"ඉතින් හ්‍යුන්ග්, සොන්හි තමයි ඔයාගෙ මේට්" ටේහ්‍යුන්ග් කියපු ගමන් මට හයියෙන් කෑගැහුනා.

"ඒත් සොන්හි මනුස්සයෙක්. ඉතින් එයා කොහොමද එයා මගෙ මේට් වෙන්නෙ" මම ඇහුවේ පුදුමයෙන්.

"කලාතුරකින් එහෙම දෙයක් වෙන්න පුලුවන්. අහන්න, ඔයා කිව්වෙ එයා ලග ඉද්දි ඔයාගෙ හදවත ගැහෙනවා කියලනෙ"

Vampire's sweetheart ( Completed )Where stories live. Discover now