Jarvis'in sesiyle uyanmıştı Loki . Ben kalkmayıp sızlanırken loki hala beni uyandırmaya çalışıyordu. Soğuk suyu üzerime boşalttığında şokla doğrulup ona baktım.
"Sen bittin"
Alayla gülüp dikilirken ben banyoya gidip sweatimi çıkardım. Ardımdan gelip kapıdan bana baktığında hafifçe onu çekip kapıyı büyüyle kilitledim ve duş başlığını alıp onu ıslatmaya başladım.
"ELİZABETH DUR"
Gülüyordum, ıslanmayı hiç sevmiyordu ve sırılsıklam olmuştu. Önünü göremeden ilerlerken mermer küvetin içine düştü. Ben gülmekten yarılırken kolumdan çektiğinde bende dengemi kaybedip üzerine oturmuştum.
Duşu büyüyle yerine koyduğumda hala ıslanıyorduk. Gülmekten nefes bile alamıyorken beni kendine çekip yerimizi değiştirdiğinde yavaşça durmuştum.
Ellerimi tutarak küvetin kenarlarına kilitlediğinde yaramaz bir gülüş atarak yavaşça boynumu öpmeye başladı. Deli gibi heyecanlanıyordum ve o da bunu farkındaydı.
Hala boynumda olan dudakları gülümsediğimde kapının tıklanmasıyla geri çekildi.
"Liz içeride ne yapıyorsun" nat'in sesiydi.
Dikkatimi zorda olsa toparlayıp cevapladım. "Duş alıyorum" sesim titremişti.
"Loki'yi gördün mü?"
Ağzını elimle kapattığım lokiyi yavaşça ittim ve doğruldum. "Hayır" nat hafifçe güldü.
"Tamam kahvaltı için bekliyoruz sizi"
Hızlıca kalkıp natin gittiğine emin olduğumda odaya geçtim ve üstümü değiştirdim. Loki'de üstünü değiştirdiğinde aşağı indik. Masaya oturduğumuzda nat gülümseyerek göz kırptı. Anladığını farkettiğimde içtiğim su boğazıma kaçtı. Thor sertçe sırtıma vurduğunda iç organlarımın dışarı çıkıcağından emindim.
Kahvaltıdan sonra ekibin çoğu dışarı çıkmıştı. Sadece nat ,yelena ,wanda ve ben kalmıştık.
"Hâlâ lokiyle evlendiğine inanamıyorum liz"
Ocakta bir şeylerle uğraşan wandaya döndüm. Kınayarak değil gerçekten şaşırarak söylüyordu. Yelena katıldı.
"Evet çok garip geliyor ayrıca tony ve bucky'nin bunu kabullenmesi daha da garip"
"Nat'in Bucky'i kabul etmeside garip bence" dediğimde elindeki elmayı bana fırlattı nat.
Gülüp birbirimizle dalga geçmeye devam ederken içeri morgan, pepper ve diğerleri girdi ama bucky yoktu. Morgan koşarak kucağıma oturduğunda pepper bana döndü.
"Ah liz dün odanıza gelmiş bir şey yapmamıştır umarım" gülerek kafamı salladım. Morgan benden önce konuştu "Hayır anne bir şey yapmadım zaten o hamile onu üzmek istemem"
Herkes bana ve lokiye açılmış gözlerle dönerken tony bağırdı "NE?"
Şok olmuş gözlerim kocaman bakarken loki çaktırmadan gülüyordu. "HAYIR HAMİLE DEĞİLİM MORGANLA ARAMIZDAKİ ŞAKAMIZ SADECE" diyip hızlıca dışarı çıktım.
Zaten dün lokinin dediğini atlatamıştım şu an çok ağır gelmişti. Kendimi yatağa atıp yüzümü yastığa gömdüğümde içeri biri girdi.
"Küçük Loki yapmaktan bu kadar mı korkuyorsun"
"Kes sesini loki" gülerek yanıma oturduğunda doğruldum. Yine güldüğünde yüzümü ellerim arasına aldım "bu çok utanç verici"
"Biraz daha sussaydın Tony beni öldürücekti"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓛𝓸𝓴𝓲 ; 'sᴇɴᴛɪᴍᴇɴᴛs'
Fanfiction* 𝘓𝘢𝘶𝘧𝘦𝘺𝘰ğ𝘭𝘶 𝘓𝘰𝘬𝘪 𝘷𝘦 𝘦𝘭𝘪𝘻𝘢𝘣𝘦𝘵𝘩 𝘺𝘢ş𝘢𝘥ı𝘬𝘭𝘢𝘳ı 𝘮𝘢𝘤𝘦𝘳𝘢𝘭𝘢𝘳𝘢 𝘳𝘢ğ𝘮𝘦𝘯 𝘩𝘪𝘴𝘭𝘦𝘳𝘪 𝘰𝘯𝘭𝘢𝘳ı 𝘣𝘪𝘳 𝘢𝘳𝘢𝘥𝘢 𝘵𝘶𝘵𝘢𝘣𝘪𝘭𝘮𝘦𝘺𝘦 𝘺𝘦𝘵𝘪𝘤𝘦𝘬 𝘮𝘪𝘺𝘥𝘪 ? ~🤍~ "İnsanları gözetlemek ayıptır Elizabeth"...