𝒻𝒾𝒹é𝓁𝒾𝓉é

930 64 20
                                    

Biz sarılırken odaya Frigga ve Thor girdi. Sonra da sırayla bana sarıldılar. Frigga bizi biraz yalnız bırakmalarını istedi ve diğerleri odadan çıktı.

"Loki'nin seni korumak için evleneceğinizi düşünme lütfen Elizabeth. Tabii o da var ama seni gerçekten seviyor. Birbirinize olan aşkınız kolayca yıkılıcak gibi değil bunu görebiliyorum. Düğünün hızlı gerçekleşmesi , yeminin hemen verilmesi gerekiyor. Bu yüzden biz düğün hazırlıklarıyla uğraşırken seninde rahatlayıp elbiseni seçmeni istiyorum. Bayan laurie seninle ilgilenicek."

"Tamamdır teşekkür ederim." Dediğimde bana sarıldı ve "yılanın kendini zehirlemesine izin vermediğin için teşekkür ederim" dedi.

O odadan çıktığında içeri laurie olduğunu tahmin ettiğim kadın girdi. "Hazırsanız elbisenizi seçmeye gidelim leydim."

Saraydan çıkıp belli dükkanlara girdik. Ama bayan laurie hiç birini beğenmemiş , kraliyet düğününe yakışmayacak gelinlikler olduğunu söylemişti.

"En sonunda küçük mağazalara baktığımıza göre asıl yere gidebiliriz"diyip hızlıca yürümeye başlamıştı. Köyün dışında geniş ve ferah bir dükkana girdik.

İçerisi yuvarlak şeklindeydi , ortasında yine yuvarlak bir podyum ve çevreside gelinliklerle çevriliydi. Ama duvarlar , yerler ve elbiselerin kaliteli olduğu çok belliydi.

Neredeyse hepsine tek tek bakmış tam içine sinen bir model olmamıştı bayan laurie'nin. Özel olmalı diyordu her şey.

İçerideki diğer bayan halimi anlamış olucak mi bana dönüp "kafanızda bir model ya da beğendiğiniz var mı? Diye sordu.

"Çok ağır olmasına gerek yok kumaş fazla kalın olduğunda rahatsız oluyorum sizin zevkinize bırakıyorum"

Kadın gülümseyerek baş sallamıştı. Biz de oradan çıkıp saraya gittik.

Saatlerdir dışardaydık ve ben yorgunluktan ölüyordum. Doğruca odama koşup, özlediğim rahat kıyafetlerimi giydim. Perdeleri kapayıp yatağa atladım.

Uykuya dalmak üzereyken hatırladığım tek şey lokinin yanağımı okşayıp arkadan bana sarılmasıydı.

Sabahın ilk ışıklarında bayan laurie'nin heyecanlıca içeri girip perdeleri açmasıyla uyandım.

"Leydim düğün gününüz. Hadi kalkın"

Rahatsız olarak kalktım ve doğruca banyoya ilerledim. Yüzüme vuran güneş ışıkları ve sıcak suyla fazlasıyla rahatlamıştım.

Şaka gibiydi. Evleniyordum...
Hemde bugün. Saatler içinde evlenicektim. Lokiyle...

Ne kadar çabuk geçmişti zaman ve diğer ailem. DUR BUCKY? NAT? TONY? Hiçbirinin haberi olmamıştı. Haftalardır onlarla konuşmamıştım.

Acaba düğüne çağırılırlar mıydı? Sonuç olarak tetikte olucaktık ve onların gelmesi ne kadar iyi bir fikirdi tartışılırdı.

Düşüncelerime dalmışken içeri loki daldı.
"LOKİ !"

"Buradasın Elizabeth beni korkuttun"

Biraz dikleşmiş köpükleri üzerime çekiyordum.

Şu an ne yaşadığımızı farketmiş olucak ki gülüp "utanmana gerek yok" demişti.

"Keşke izin isteseydin. Acil bir şey mi oldu?"

"Hayır sadece bazı misafirler düğün için saraya girmeye başlamış. Bende korktum"

Yanıma gelip yavaşça dudaklarımı öptü. "Hızlı olsan iyi olur bayan laurie çok heyecanlı."

Gülümseyerek onu onayladığımda dışarı çıktı ve bende rahatça yayıldım. Ama çok geçmeden kalkıp kurulandım.

𝓛𝓸𝓴𝓲 ;           'sᴇɴᴛɪᴍᴇɴᴛs'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin