Thanostan sonra, Zvb'den önce...
----------------------Karnım şişmeye başlamıştı. Loki sürekli yanımdaydı hatta fazla korumacı davranıyordu. Thor sürekli heyecanlı amca olmayı bekliyordu.
Şimdiyse bahçede oturmuş dinleniyorduk. Lokiye yaslanmış dikçe uzanıyordum. O ise karnımı okşuyordu.
Gelen seslerle irkildim. Saraydan kopan gürültüyle loki ayaklandı ve beni de kaldırdı. Bahçede de beliren garip insanlar saldırmaya başladılar. Bize doğru gelen iki tanesi lokiyle kavgaya başladığında bir tanesi arkamda velirip boğazımı sıkmaya başladı.
Loki saniyesinde bana bakmış, üzeri kanla bize doğru geliyordu. Bense sıktığı gibi onu büyüyle ittirip bayıltmıştım. Sayamadığım kadar çoğu üzerimize gelmeye başladığında loki diğerlerine saldırmaya başlamış , bende büyüyle onları uzak tutmaya çalışıyordum.
Benim tarafımdakiler bittiğinde yardım etmek için lokiye döndüm. Ama gördüğüm manzarayla midem fazlasıyla bulanmıştı. Her yer kan içindeydi ve loki gözü kararmış bir şekilde saldırıyordu. Vahşice öldürüp hırsını alamayınca yavaş ama acılı bir şekilde öldürmeye başlamıştı.
Ona baktığımda gördüğüm tek şey hikayelerde anlatılan korkunç savaşçıydı. Daha fazla dayanamayıp arkamı döndüğümde gözlerimin dolduğunu farkettim. Sesler bittiğinde arkamı döndüm.
Loki bana doğru yaklaştığında istemedende olsa geri bir iki adım atmıştım. Hızlıca elimi kavrayıp bizi odamıza ışınladı. Büyüyle olsa gerek üstü değişmişti ve artık kan kokmuyordu.
"Bitene kadar burda kalalım"
Belli belirsiz kafamı salladığımda elimi tutmaya çalıştı. İstemsizce çektiğim elimle kaşları çatıldı. Banyoya girip kapıyı kapadım.
Midem fazlasıyla bulanıyordu ve loki...
Korkunçça öldürdüğünü ilk kez gözlerimle görmemiştim ama bu sefer hiç iyi olmamıştı.Kusmak istesemde kusamıyordum. Suyu açıp banyoya girdim. Sadece rahatlamam ve unutmam gerekiyordu. Durulanıp çıktığımda loki odada değildi. Giyinip dışarıyı kontrol ediyordum ki içeri Thor girdi.
"Liz bir şey olmadı değil mi?"
"Hayır"dedim gülümseyerek. Elini karnıma koyarak "Thor jn. nasıl?" dedi. "Ona böyle seslenme thor" diyip gülerek şakasına eline vurdum.
"Loki biraz garip davrandığını söyledi." Benim yüzüm düşerken o devam etti. "Ona karşı"
"Sadece onu öyle gördüğümde kötü hissettim" dediğimde kafa salladı. "Vanirliler sorun çıkarmış artık kontrol altında. Dışarı çıkmak ister misin?"
"Hayır teşekkür ederim thor ama dinlensem iyi olucak" dışarı çıktığında bende kütüphaneye gitmeye karar verdim. Büyük rafların arasından bir kitap alıp koltuğa geçtim ve okumaya başladım.
Kitaba odaklanmıştım ki omuzumda hissettiğim elle irkildim. "Yemek için bekliyorlar" diyen lokiye döndüğümde omuzumdaki el daha rahatsız edici bir hale gelmişti.
Kafa sallayıp hızla kalktım ve önden ilerlemeye başladım. Salona girdiğimizde herkes oturmuş bizi bekliyordu. Masaya geçtik ve yemeye başladık.
Thor kalkıp düşmanların yenilgisine ve bebeğin sağlığına bir konuşma yapıp kadeh kaldırınca masada kocaman bir gürültü koptu.
Kralda şaşırdığım şekilde gülümseyerek bizi izliyordu. Loki gülümseyerek elimi tuttuğunda dikleştim. Kral bakışlarını farklı bir yere çevirincede elimi çekip garipçe bana bakan lokiye aldırmadan yemeğime devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓛𝓸𝓴𝓲 ; 'sᴇɴᴛɪᴍᴇɴᴛs'
Fanfic* 𝘓𝘢𝘶𝘧𝘦𝘺𝘰ğ𝘭𝘶 𝘓𝘰𝘬𝘪 𝘷𝘦 𝘦𝘭𝘪𝘻𝘢𝘣𝘦𝘵𝘩 𝘺𝘢ş𝘢𝘥ı𝘬𝘭𝘢𝘳ı 𝘮𝘢𝘤𝘦𝘳𝘢𝘭𝘢𝘳𝘢 𝘳𝘢ğ𝘮𝘦𝘯 𝘩𝘪𝘴𝘭𝘦𝘳𝘪 𝘰𝘯𝘭𝘢𝘳ı 𝘣𝘪𝘳 𝘢𝘳𝘢𝘥𝘢 𝘵𝘶𝘵𝘢𝘣𝘪𝘭𝘮𝘦𝘺𝘦 𝘺𝘦𝘵𝘪𝘤𝘦𝘬 𝘮𝘪𝘺𝘥𝘪 ? ~🤍~ "İnsanları gözetlemek ayıptır Elizabeth"...