𝓉𝓇𝒶𝒽𝒾𝓈𝑜𝓃

1.3K 88 19
                                    

Uyandığımda yatağımda tektim. Başım çok ağrıyordu dün olanlar aklıma geldi. Aynaya baktığımda gözlerimden siyah sıvılar akmıştı. Zar zor çıkarttığım izler beni korkutmuştu. dün gece kimseye zarar vermeme umudumla üstümü değiştirdim ve koşarak kıyafet seçimi için dışarı çıktım.

Yelena ve nat beni endişeyle bekliyorlardı.

"Lizzie! Bir şey mi oldu kahvaltıya gelmedin kraliçe de yanına gitmemiz için bizi uyardı çok korktuk"

Gülümseyerek hayır bir şey olmadı kraliçe yorgun olduğumu bildiği için öyle demiştir diyerek geçiştirdim onları. Beraber gittiğimiz mağazada bir sürü kıyafet giyip çıkarmış, beğendiklerimizi söyleyip ayrılmıştık oradan. Hepimizde yeni elbiseler vardı ve bu çok garipti ama buradaki herkes böyle dolaşıyordu ve benim aklımda dünkü olaylarda ve Lokideydi.

Nat ve yelenaya zorla giydirilen elbiselerle olan imtihanları beni biraz da olsa güldürmüştü. Bense yine yeşil ve birazda dünyadakilere benzeyen bir elbiseyi öylesine seçmiştim.

 Saraya girip ekibin diğer üyeleriyle karşılaştığımızda hepsi ama özellikle de tony natle dalga geçmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saraya girip ekibin diğer üyeleriyle karşılaştığımızda hepsi ama özellikle de tony natle dalga geçmişti. Giydiği ilk elbise olabilirdi, aynı zamanda da son. Yelena buckyle sarılıp öpüştüklerinde gururlu bir anne edasıyla gülümsedim. Mutluydum onlar adına. Şimdi herkes bahçede oturmuştu.

Nat-Rogers, Yelena-Bucky çiftler gibi oturmuş sohbet ediyorlar geriye kalanları ise bir konu üzerinde tartışıyorlardı. Bende sesizce onları izliyor gülüyordum ki gelen korkutucu sesler herkesi susturmuştu. Bahçeye koşan muhafızlar herkesin içeri girmesini, buzdevleri tarafından saldırıya uğradımızı söylediler.

Bizim ekip ise bunu reddedip savaşmaya gidiyorlardı nat ve yelena ise üstlerini hızlıca değiştirmeye gitmişlerdi. Ben de gidiyordum ki koridorda karşıma çıkan buzdevi korkuyla gerilememe sebep olmuştu. Bu elbiseyle savaşamazdım güçlerimi kullanmaya karar verdim. Havaya kaldırıp yere fırlattım. Ama hiç bir şey olmamış gibi üzerime yürümeye devam ediyordu.

Attığım alevler hiç bir işe yaramıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Attığım alevler hiç bir işe yaramıyordu. Gücümü zorlamaya da korkuyordum dün olanlardan sonra. Bana yaklaşan dev boğazımı sıkmaya ve yakmaya başlamıştı ki arkasından saplanan bıçakla beni bırakıp yere yığıldı. Koşarak yanıma gelen loki endişeyle boğazıma bakıp dokunuyordu. O dokundukça acıyan boğazım gözlerimi yaşartmıştı. Tam o sırada lokiyi tutup bu sefer onun boğazını sıkmaya başlayan dev beni kendime getirmişti. Zorla ayağa kalktığımda beni farkedip diğer eliyle beni tutmasıyla bağırmıştım.

𝓛𝓸𝓴𝓲 ;           'sᴇɴᴛɪᴍᴇɴᴛs'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin