Ne Nat'in ne de Steve'in telefonlarını açmıyordum. Bucky ve Tony en yakınlarım ve en kırılanlardan oldukları için gururdan aramayacaklarını biliyordum. Thor ortada yoktu büyük ihtimalle ne yapması gerektiğini düşünüyordu.
Bunları düşünürken bir yandan da karşı ağaçtaki darta bıçak fırlatıyordum. Bıçaklar, kılıçlar ve hançerler benlik değildi ama odaklanmamı sağlıyorlardı.
Loki içerideydi geldikten sonra ben dışarı çıkmıştım ve bir daha da konuşmamıştık. Bir iki saati geçiyordu ki Karşımda duran Thor'u gördüm.
"Acaba ne zaman farkedicektin"
"Dalgınım görmemişim"
Bıçaklarımı toplayıp yerime geçmiştim ki Thor devam etti.
"Liz göreve yardım etmemiz lazım çok büyük bir görev olmadığı için destek alamıyoruz ama tehlikeli."
"Şaka mı yapıyorsun Thor? İşleri düştüğü halde yaptıkları şeyler neydi öyle? Neler atlattık yine üzerine gittiler. Hemde o sadece yardıma gelmişti."
"Biliyorum. Bu konuda haksızlar ama küs kalamazsın onlara"
"Kalabilirim Thor. Anlamıyorum loki senin kardeşin sen nasıl takılmıyorsun bu kadar lafa?"
"Çünkü lokinin yaptığı şeyler de az değil liz. Bunu sende biliyorsun. Hadi hazırlanın gidelim."
İyice sinirlenmiş elimdeki bıçakları hızlıca ağaca fırlatıyordum.
"Hayır dedim."
Tam o sırada arkamda duyduğum çatırtıyla elimde yarattığım bıçağı arkama fırlattım.
Nat'in boğazına dayanmış bıçağı yeşil ışınlar tutuyordu. Evin önünde bize bakan lokiye değdi bakışlarım. Nat ise sakince durmuş önündeki bıçağa bakıyordu.
"Fena değil"
Gözlerimi devirip gidiyordum ki bana yaklaşmış olan nat kolumu tuttu.
"Böyle yapma liz haklısın çok üstüne geldik."
"Lütfen bırak nat"
"Görev çok tehlikeli. Biliyorum kızgınsın ama birine bir şey olursa ne kadar pişman olucağını düşün"
Bir şey demeyip Lokinin yanından geçtim ve eve girdim. Şu an o kadar sinirliydim ki resmen başım dönüyordu.
"Haklılar" Histerikçe güldüm.
"Onlara hak vermeyen bir sen kalmıştın loki"
"Birine bir şey olursa kendini affedemeyeceksin onlarla gitmesende ben gidiceğim"
Kapıya yöneldi "geliyor musun?"
Bir süre başımı ellerimin arasına alıp oturdum. Derin bir nefes alıp takip ettim lokiyi.
"Kimseyle konuşmam yardım edip döneceğim"
---
Toplantı odasında görevler bölüştürülüyordu. Girdiğimden beri kimseyle konuşmamış herkesi görmezden gelmiştim. Bucky ve Tony ile de arada bir göz göze gelmiştim ama ne onlar gururlarını bir kenara bırakabiliyorlardı ne de ben.
"Nat ve bucky siz kafede gizlice bekleyin. Loki ve clint siz üst tarafta gözetlemeyi yapıcaksınız. Tony ve bruce size savaşta gerekmedikçe içerden robot kontrollerini yapıcaksınız. Thor ve ben Elizabeth baştakilerle konuşurken tetikte bekleyeceğiz."
Steve görev dağılımlarını yaptıktan sonra çıktık ve yerlerimize dağılıp beklemeye başladık.
Çok dolu değildi şehrin bu bölgesi. 2 büyük otobüs arkada durmuş içeriden sadece liderleri olduğu anlaşılan 3 adam çıktı. Hydra yeni askerlerini serumları çalmak için şehir merkezine götürüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓛𝓸𝓴𝓲 ; 'sᴇɴᴛɪᴍᴇɴᴛs'
Fanfic* 𝘓𝘢𝘶𝘧𝘦𝘺𝘰ğ𝘭𝘶 𝘓𝘰𝘬𝘪 𝘷𝘦 𝘦𝘭𝘪𝘻𝘢𝘣𝘦𝘵𝘩 𝘺𝘢ş𝘢𝘥ı𝘬𝘭𝘢𝘳ı 𝘮𝘢𝘤𝘦𝘳𝘢𝘭𝘢𝘳𝘢 𝘳𝘢ğ𝘮𝘦𝘯 𝘩𝘪𝘴𝘭𝘦𝘳𝘪 𝘰𝘯𝘭𝘢𝘳ı 𝘣𝘪𝘳 𝘢𝘳𝘢𝘥𝘢 𝘵𝘶𝘵𝘢𝘣𝘪𝘭𝘮𝘦𝘺𝘦 𝘺𝘦𝘵𝘪𝘤𝘦𝘬 𝘮𝘪𝘺𝘥𝘪 ? ~🤍~ "İnsanları gözetlemek ayıptır Elizabeth"...