𝒟é𝓅𝒶𝓇𝓉

679 51 8
                                    


İyi okumalar aşklarım 🥰

Sarayda çalan alarmlarla uyandım. Loki yanımda yoktu. Hızlıca dışarı çıkıp taht odasına ilerledim. Odin bana bir bakış atıp kapıya yöneldi. Onu takip eden Thor yanıma gelip elimden tuttu.

"Annemin yanında kal liz" diyip hızlıca çıkan Thor'a bakarken frigga gelip elimi tuttu ve ilerlemeye başladı. Ama hemen durup şaşkınca bana döndü ve kollarımdan tuttu. Ne olduğunu anlamadan onu izlerken karnıma bakmaya başladı.

"Bir şey mi oldu kraliçem?" Dediğimde dolu gözlerini silip "Hayır yaralandığını sandım" dedi, gülümsedi ve beni ters yöne götürmeye başladı. "Burda saklan ve ne olursa olsun sakın çıkma."

"Ama-"

"Sana güveniyorum Elizabeth, lütfen dediğimi yap." Burukça gülümsedi. "Her şey için teşekkür ederim."

Söylediklerinin şokundan çıkıp kafa salladığımda dışarı çıktı. Bu da ne demekti şimdi? Loki neredeydi ve neler oluyordu. Dışarıdan sesler geldiğinde yerimde duramadım. Hızlıca çıkıp kapıdaki muhafıza loki'nin yerini sordum.

"zindanda leydim" dediğinde yere düşücekmiş gibi hissettim. Odin geldiği gibi yaptığı ilk iş lokiyi hapsetmek miydi?

Hızlıca ilerlemeye çalıştığımda muhafız kolumdan tuttu. "Kraliçenin kesin emri var buradan çıkmamalısınız leydim."

Gergince baktım. "Üzgünüm öyleyse" hafifçe ittirip büyüyle onu biraz dondurdum. Sonrasında koridordan çıkarak hızlıca aşağıya indim ama gördüğüm görüntüyle ağzımdan küçük bir çığlık kaçtı. Frigga kanlar içinde yerde yatıyordu.

Hızlıca gidip dolu gözlerimi sildim ve kafasını kucağıma aldım. Gitmişti. Teni buz gibiydi. Yanıma yaklaşan garip kılıklı adamı görünce ayağa kalktım.

"Kraliçeden sonra prensesi öldürmek hoş olurdu" diyip bıçağını savurmuştu ki geri adım atıp büyüyle onu ileri fırlattım.

Odinin önüne sürüklenen varlık Thor tarafından öldürülünce yerde yatan kraliçeyi farkedip yanına doğru geldiler. Thor dolu gözlerini dikmiş öylece bakıyordu. Odinse yere oturup eşine sarıldı.

Akan gözyaşlarımı silip burnumu çektim be hızlıca zindana indim. Biraz arkalara ilerlediğimde ayakta dolanan Lokiyi gördüm. Hızlıca cama yaklaştı. "İyi mizin Elizabeth?" Yutkundum.

Cam kan içindeydi ve çatlamıştı. Ne olmuştu buraya? Kanlı ellerimi yerleştirdim cama. "Loki frigga-"

"Biliyorum" dediğinde şaşkınca ona baktım. Sesi kısık ve titriyordu. "Sesleri duydum"

Başını öne eğmiş dururken "Camlar neden kan içinde" dediğimde kafasını kaldırıp burukça gülümsedi ve yeşil ışıklar saçtı.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝓛𝓸𝓴𝓲 ;           'sᴇɴᴛɪᴍᴇɴᴛs'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin