𝓅𝒶𝓇𝒹𝑜𝓃𝓃𝑒𝓇

481 42 8
                                    

Thanostan sonra, Zvb'den önce...
----------------------

Koşarak saraya girdim ve daha dikkatli ilerlemeye başladım. Gizlice zindana inerken muhafızları bayılttım ve lokiyi bulmaya çalıştım. Ama yoktu.

Hızlıca odama çıkıp kendimi banyoya kilitledim ve kapıyı mühürleyip odaklanmaya çalıştım. Astral seyahatı başardığımda kalkıp bedenime baktım ve hızlıca taht odasına gittim.

Loki ordaydı. Ve tahtta oturan o adam...

Odin...

Durmuş lokiye bağırıyordu. "ÖNÜNE GELEN HERKESİ ÖLDÜREREK Mİ KRAL OLUCAĞINI DÜŞÜNÜYORSUN"

Loki elleri bağlı etrafında muhafızlarla yargılanıyordu. Thor kenarda durmuş izliyordu. "Baba loki değişti"Diyen Thor'a döndü odin.

"O evlendiği faniyle mi değişti? Karnındaki çocukla mı değişti ? Buna mı inanıyorsun Thor"

"Lokiye bulaşanların hepsi öldürme amaçlı yanaşan vanirliler ve dostlarıydı"

"ASGARDLILARDI. KENDİ HALKINI ÖLDÜRDÜ O."

Ellerimle ağzımı kaparken loki bana baktı. Beni görebiliceğini unutmuştum. Gözleri dolup ağzı açılırken odinin bağırışıyla irkildi.

"ONLARI KULLANIPTA TAHTA GEÇEBİLECEĞİNİ SANIYORSAN ÇOK YANILIYORSUN LOKİ"

"BEN ONLARI KULLANMIYORUM"

Odin hızlıca kalkıp lokinin yanına geldi ve dişlerini sıkarak konuştu. "Kendini bile sevemeyen biri aile kuramaz. Onları gerçekten sevmediğini biliyorum" dediğinde lokinin gözünden bir yaş düştü.

Ağzını açıyordu ki odin devam etti. "ONU ZİNDANA GÖTÜRÜN."

"Bunu yapma baba" Thorun ikna ediceği tesellisiyle birazda olsa rahatladım. "Lokiyi zindana götürün ve bizi yalnız bırakın" dediğinde herkes dağılmıştı. Bende hızlıca bedenime geri dönüp gizlice zindana geri döndüm.

"Burada ne yaptığını sanıyorsun?" Diyen lokiye döndüm. Derin bir nefes verip alarmı öttürmeden büyülü kafesi açmaya çalıştım. Olmuyordu. Elimi yavaşça sarı büyüye değdirdiğimde elim yandı. Hızlıca geri çektiğimde büyüde yok olmuştu.

Şaşkınca lokiyle bakışırken koşarak gidip sarıldım. Biraz durup karşılık verdi. "Odinin dediklerine aldırma sizi önemsediğimi biliyorsun" dediğinde ağlamak üzere olduğunu hissedebiliyordum.

"Biliyorum"diyip yanağından öptüğümde yorulduğumu hissedip oturma yerine oturdum. O da önüme oturdu "iyi misin?"

Kafa salladığımda elini karnıma koydu. Elini koyduğu yere atılan tekmeyle irkilip elini çekti. Güldüm. "Seni hissetti"

Gözleri doldu. Elini tekrar koyduğunda bir tekme daha attı. Gözünden akan yaşla karnımı öpüp alnını yasladığında bende dayanamadım.

Gözyaşlarımı sessice silerken karşımda duran odin ve Thor'a takıldı gözlerim. Thorun gözleri dolmuş bize bakıyordu. Odin ise...
Gülümsüyordu.

Büyülü kafesi tekrar açıp uzaklaştılar. Lokiyi kaldırdım ve elini tutup dışarı çıkardım. Odamıza gidip üstümüzü değiştirince yatağa uzandım. Yanıma geçince sessizliği o bozdu.

"kafesi nasıl açtın?"

"Bilmiyorum." Dediğimde gülümsedi. "Peki bu durumda olduğumu nerden biliyordun?"

"Herkes garip davranıyordu. Gördüğüm rüyalarda garipti."

Gülümsemeye devam ederken elimi öptü ve sıkıca kavradı. Odaya giren Thorla irkildik.

𝓛𝓸𝓴𝓲 ;           'sᴇɴᴛɪᴍᴇɴᴛs'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin