𝑒𝓈𝓅𝒾è𝑔𝓁𝑒

685 58 18
                                    

Gece gelen seslerle uyandım. Loki dışarıda biriyle konuşuyordu. Hızlıca kalkıp kapıyı araladım ve dinlemeye başladım.

"İntikam almamız lazım loki." Thor'un sesiydi.

"Biliyorum kardeşim a-"

"Eğer biz gitmezsek onlar geri gelicek. Malekith cezasını almalı." Neler planlıyorsa hoşuma gitmemişti. İntikam isteyen thordan daha tehlikeli bir şey varsa o da gaza gelmiş lokiydi.

"Katılıyorum. Ama odin izin vermez ayrıca heimdall bizi çoktan görmüştür."

"Onların dünyasına gitmiyoruz zaten" Sesinden büyük bir şey geliceği belliydi.
Devam etti. "Midgarda gitmek üzereler. Gittiklerine dair bilgi aldım"

"Ne zaman gidiyoruz?" Lokinin cevabından sonra thor mutluca cevapladı. "Sabah"

Thor gittikten sonra loki odaya girdi. "Nereye gidiyoruz" dediğimde gülümseyip ellerini arkasında birleştirdi. "Ben-" dedi üstüne basarak. "Midgarda gidiyorum"

"Tamam kaçta çıkarız?" Dediğimde yüzü düştü. "Liz ciddiyim bu sefer istisna yok"

Bende sinirlenmeye başlamıştım.
"Loki yardım edebiliceğimi biliyorsun bensiz gitmene izin vermem!"

Sertçe parmağını kaldırıp konuşmaya hazırlanmıştı ki vazgeçip dudaklarını bastırdı ve gülümsedi. Daha nazikçe gelip beklemediğim bir anda sarıldı. "O zaman bende gitmiyorum"

Cevabın verdiği memnuniyetle kafamı salladım yatağa gidip uyumaya devam ettik.

-
Sabahın ilk ışıkları azar azar kendini göstermeye başladığında uyanıp yanımda uyanan lokiye bakım. Hızlıca kalkıp sessizce üstümü değiştirdim ve uyuduğuna emin olduğum lokiye son bir bakış attım.

Hem o güvendeydi hem de dünyayı korumaya gidiyordum. Thor'u arasamda bulamadım. Bir süre arayıp bulamayınca bifrosta doğru ilerlemeye başladım.

"Günaydın Heimdall"

"Günaydın leydi Elizabeth." Çekinerekte olsa devam ettim. "Thor dünyaya döndü mü?"
Kafasını salladı.

"Beni yanına indirir misin lütfen?" Diyip bir şey demesine fırsat kalmadan yerime geçtim. Hafifçe güldü. Gülmesi ve beni dinlemesi garipti ama beni göndericekti sonuçta önemli olanda buydu.

Işıklar içinde dünyaya indiğimde ayakta durmayı başarmış ana arkamdan gelen sesle şok olup dönmüştüm. "Elizabeth?"

Lokinin sesiydi. Yanında Thorda vardı ve gülüyordu. Onu mutlu görmek güzeldi ama loki- yatakta yatıyordu buraya ne ara gelmişti?

"Hani gelmeyecektin?" Dedim hafifçe bağırarak.

"Sen nasıl illüzyonu bozdun?" Dediğinde gözlerim kocaman açıldı. "BİR DE İLLÜZYON MU YARATTIN?"

Thor memnunca bizi izliyordu. Loki de sesini yükseltti. "ONU BOZMADIYSAN BURADA NE İŞİN VAR? BENİ BIRAKIP MI GELİCEKTİN. TEK BAŞINA?"

Ellerimi göğüsümde bağladım. "Belki"
Thor araya karıştı.

"Küçük karı-koca atışmalarınızı seviyorum ama acelemiz var şu an" önden yürümeye başladığında bende lokinin yanından geçmiş, geçerken sertçe bakmış sonra da Thor'un arkasından ilerlemeye başlamıştım.

𝓛𝓸𝓴𝓲 ;           'sᴇɴᴛɪᴍᴇɴᴛs'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin