𝓅𝒶𝒾𝓍

731 59 15
                                    

-1 Hafta Sonra-

Lokiyle aramız iyiye gidiyordu. Akıl gücümü serbest bırakalı bir haftayı geçmişti ve her gün neredeyse sorunsuz geçiriyordu. Thor dünyaya gitmemiş burda bizimle takılıyordu. Aniden yüzüme fırlayan bıçağı tuttum.

"Pardon liz!"

Şimdiyse Thor ve Loki eğlencesine antrenman yapıyorlardı.

"Hadi liz sende gel loki çok kolay yeniliyor"

Loki kaşlarını çatarak Thor'a döndü;

"Ne zaman yenildim kardeşim?"

"Ben ne zaman yenildim kardeşim?"

Aralarındaki bu küçük tartışmalar beni güldürüyordu. Loki'nin kendini bize açmış olması ise beni fazlasıyla mutlu ediyordu.

"İkinizde kolay lokmasınız" diyip elimde bir kılıç yarattım ve yanlarına gittim.

"bir midgardlı iki tanrıya karşı. Kolay olucak."

Thora sahte bir gülüş attığımda "önce sen Thor" dememle loki sahadan çekilmişti.

Sürekli hamle yapıyordu ama engel oluyordum. En sonunda sıkılıp saldırmaya ben geçtim. Bıçağı bilerek yakınına sapladığımda bileğimi tuttu.

Bileğimi tutan koluna yapışarak onu önüme çektim ve dizinin arkasına vurarak onu yere oturtturdum. Elimden ters çevirerek beni sertçe yere fırlatmasıyla Loki panikledi ama onu el işaretimle durdurdum.

Karnıma diziyle bastırdığında inanılmaz bir acı çektim ama fırsata çevirerek tek bacağımla onu kenara serdim ve boynuna bastırdım. Kolunu da bacak arama sabitlediğimde hareket edemiyordu.

"Bazen bu kadar güçlü olduğunu unutuyorum"

Gülerek kalkmasına yardım ettim. Alandan çıktığında Loki yavaşça yaklaştı.

Thor gibi sakin değil daha hızlı ama düşünerek savuruyordu kılıcını. Kafama doğru salladığı kılıçla eğildimde bir yandan ayağımla onu yere düşürdüm. Ama geri takla atarak ayağa kalktı.

Sertçe salladığı kılıç hamlelerinden kaçabildiğimde kılıcını kenara savurdum ve silahsız bıraktım. Kılıç hamlelerimden kurtulduğunda bileğimi tutup kılıcı dışarı fırlattı ve arkama geçip boğazımı koluyla kavradı.

Pişkince gülünce bende güldüm. Kafamı geri vurduğumda acıyla burnunu tuttu kolundan tutup bacaklarımı boynuna doladım ve yere yatırdım. Boğazına dizimi dayadığımda hafifçe inleyerek güldü.

Arkamdan gelen kılıcı farkettiğimde hızlıca dönüp tuttum ama bunu fırsat bilen loki üstüme çıktı ve bileklerimden beni yere kilitledi.

Diğer eliylede kılıcı boğazıma dayadı.

"Büyü yok demiştik"

"Olsaydı çoktan yenilmiştin"

"Demek öyle" dediğimde üstümden büyüyle fırlattım. Duvara sırtını çarpıp yere düştüğünde gülerek üzerine gidiyordum ki arkamdan boynumu saran kolla durdum.

"Evet öyle" diyen loki beni çevirip dudağımın kenarına bir buse bıraktı.

Thorla dövüşmek için geri gitti. "Hadi liz devam?"

𝓛𝓸𝓴𝓲 ;           'sᴇɴᴛɪᴍᴇɴᴛs'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin