Efsar: Maşallah ilerde cv istediklerinde sana söylerim sen çıkartırsın o zaman.
Bana aşıkmış: Burada biraz şaşırman ve ne zamandır beni takip ediyorsun ya da seviyorsun falan demen lazımdı.
Efsar: Napim.
Bana aşıkmış: Ya iki gözümün çiçeği şurada yürek yeyip sana yazmışım, insan bi merak eder.
Efsar: Yok kanka almiyayım ben.
Bana aşıkmış: Kıza ilan-ı aşk ediyorum kız bana kanka diyor. Ağlayacağım ulan.
Efsar: Günlüğüne yazabilirsin :)
Bana aşıkmış: Gülen surat attın sende bana aşıksın.
Efsar: Aynen kardeş.
Bana aşıkmış: Kalbimi kırıyorsun ama.
Efsar: Ya bak, ben dümdüz insanım tamam mı, bana gelip yok aşığım sana yok bilmem ne sökmez. Bana benden hoşlandığını söyleyen çok oldu. Seni özel yapan ne? Ben söyliyeyim; hiçbir şey.
Bana aşıkmış: Onların arasında beni özel yapan şey, onlar sana seni sevdiğini, senden hoşlandığını söyledikten ve red yedikten sonra başka birilerine koşabiliyorlar Efsar. Oysa ben 2.5 yıldır yalnızca seni seviyorum.
Efsar: İyi kolay gelsin.
Bana aşıkmış: Bu kadar soğuk olmasan karşına da çıkardım ama sen herkesi kendinden itiyorsun Efsar.
Efsar: E yani? İster çık ister çıkma. Hayatımda bir şey değişmez senin karşıma çıkmanla.
Bana aşıkmış: Değişecek. İzle ve gör.
Efsar: Anca rüyanda.
Bana aşıkmış: Rüyamda o evreyi geçeli çok oluyor güzelim.
Bana aşıkmış: Rüyamda evli mutlu çocukluyuz artık.
Efsar: Oha ama.
Efsar: Sen bi psikoloğa görün bence.
Bana aşıkmış: Göründüm.
Efsar: Ne dedi?
Bana aşıkmış: Efsar sana aşık olmazsa öleceksin dedi.
Efsar: Komik değil. Ölüm lafının şakasını bile sevmem.
Bana aşıkmış: Özür dilerim sadece dudağında bir gülümseme olmasını istemiştim.
Efsar: Onun için ölüm demene gerek yok.
Efsar: Arada bir beni güldürebiliyorsun zaten.
(Görüldü.)
Efsar: Orada mısın?
Bana aşıkmış: ALLAHU EKBER.
Bana aşıkmış: SENİ GÜLDÜREBİLİYORUM. SEN DEDİN. GÜLDÜREBİLİYORUM.
Efsar: Sakin mi olsak acaba?
Bana aşıkmış: Bugün benim bayramım yalnız. Gece yatmadan salak salak senin gülüşünü düşüneceğim.
Bana aşıkmış: Sonra da buna benim sebep olduğumu bilerek sevinçten delireceğim.
Efsar: Şaka gibisin.
Bana aşıkmış: Gül o zaman.
Bana aşıkmış: Sen hep gül.
Bana aşıkmış: Gülünce ne kadar güzel olduğunu bilsen bir daha somurtmazdın.
Efsar: Gülünce bana aşık olan başkası olursa sakin kalacak mısın çok gizli kişi?
Bana aşıkmış: Adımı söyledim ama..
Bana aşıkmış: Haklısın sana aşık olmamak elde değil. Henüz sevgilin de olmadığım için herkes şansını deniyor.
Bana aşıkmış: Ama gülümsemeni kimse için gizlemeni istemiyorum.
###########
Ay darlandım be.
Nasılsınız cnm
Öptüm
Bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Baklava | Texting
JugendliteraturBilinmeyen: Çok çirkinsin. Efsar: *aynaya karşı*